Resultat: .
0%
röster
2010-08-14, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roma-Termini
Jo jag vet, men 5-1 är 5-1. Loria var katastrof, fullständig katastrof. Precis som många andra. Förstår inte varför Ranieri matchar så kassa spelare hela tiden som ändå aldrig kommer få lira under säsongen. Loria måste bort så fort som möjligt innan han börjar skada vårat lag ännu mer.

Håller med. Vad är anledning att de är ens kvar i Roma? Börja spela ihop A-laget istället och få igång Adriano nu inför starten.

Ménez btw har jag en känsla av att han kommer prestera bäst i hela Serie A den kommande säsongen. Han har vart enastående under försäsongen.
2010-08-14, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForvirradUnge
Håller med. Vad är anledning att de är ens kvar i Roma? Börja spela ihop A-laget istället och få igång Adriano nu inför starten.

Ménez btw har jag en känsla av att han kommer prestera bäst i hela Serie A den kommande säsongen. Han har vart enastående under försäsongen.

Verkligen! Jag tror också på det. Han har spelat otroligt bra under försäsongen och börjat göra en hel del mål, ska verkligen bli spännande att se vad han kan göra under säsongen. Känns just nu iaf helt klart som om det är fransosens år!
2010-08-14, 01:42
Medlem
Cantonaas avatar
Citat:

hoppas ranieri ger menez fullt förtroende. menez på ena kanten och vucinic på andra vore mumma...
2010-08-14, 02:01
Medlem
Sia-Inters avatar
Citat:

Menez är ett riktigt äckel(typ som Balotelli i era ögon), men fyfan vilken spelare det är. Kommer ihåg när det sades att Mourinho ville ha honom som trequartista när hans position i Roma var ifrågasatt Roma har ett jävla farligt lag, men sista pusselbiten saknas då Mexes inte håller enligt mig...

Tim Cup idag såg jag inte så mycket av men det sägs att vi lirade rätt okej, någon som kan fylla på med mer info? Vilket mål av Sneijder btw..
2010-08-14, 02:02
Medlem
BrunoContis avatar
Mycket snack om Genoa och jag kan bara hålla med, blir intressant att följa dom. Men jag undrar hur läget är i stadens andra lag. Kommer Sampdoria lyckas hänga med där uppe i år med? De har ju fått behålla viktiga spelare men hur mycket av fjolåret var Del Neris förtjänst?
Har de en trupp som fixar både ligan och ett eventuellt CL?
2010-08-14, 02:28
Medlem
Sia-Inters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoConti
Mycket snack om Genoa och jag kan bara hålla med, blir intressant att följa dom. Men jag undrar hur läget är i stadens andra lag. Kommer Sampdoria lyckas hänga med där uppe i år med? De har ju fått behålla viktiga spelare men hur mycket av fjolåret var Del Neris förtjänst?

Jag tror att Samp åker på rådäng av Werder, deras styrka förra året var nästan Del Neris coachning vilket passade de som handen i handsken men kan de överraska iår? En torsk vore förödande för ligarankingen mot Werder och jag hoppas innerst inne att de vinner matchen..
2010-08-14, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoConti

Jag tror att Sampdoria får det riktigt tufft i år. Dels för att dom inte har bredden på truppen för att klara både Serie A och CL, sen med tanke på att dom bytt ut hela ledningen och det kommer nog ta ett tag innan alla bitar faller på plats. Om dom nu ens gör det. Curci i mål känns ju också osäkert. En bra målvakt, men knappast en målvakt som ska bära fram ett lag i Champions League. Domenico di Carlo gjorde det väldigt bra med Chievo, men även där känns det osäkert om han nu klara av Sampdoria. Blir spännande att följa, men jag är tveksam.
2010-08-14, 04:22
Medlem
Sia-Inters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roma-Termini
Jag tror att Sampdoria får det riktigt tufft i år. Dels för att dom inte har bredden på truppen för att klara både Serie A och CL, sen med tanke på att dom bytt ut hela ledningen och det kommer nog ta ett tag innan alla bitar faller på plats. Om dom nu ens gör det. Curci i mål känns ju också osäkert. En bra målvakt, men knappast en målvakt som ska bära fram ett lag i Champions League. Domenico di Carlo gjorde det väldigt bra med Chievo, men även där känns det osäkert om han nu klara av Sampdoria. Blir spännande att följa, men jag är tveksam.

Helt rätt, Storari var ju en riktigt stor anledning till att de gick så bra, helt makalösa räddningar kunde han göra och jag förstår än idag inte varför Milan sålde honom för att låna in Amelia, smart ekonomiskt men dumt sportsligt. Det är upp till Pazzano+Palombo att fixa detta för Samp.. Del Neri hade dock vart perfekt för dem i Europa med sin cyniska defensiv
2010-08-14, 10:49
Medlem
Paulinhos avatar
Nu när Ballotelli är borta, vem blir första back-up till eto'o/Milito? Arnautovic?
2010-08-14, 11:15
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulinho
Nu när Ballotelli är borta, vem blir första back-up till eto'o/Milito? Arnautovic?

Arnautovic är la i Werder Bremen nu? Biabiany är back-up, en av världens snabbaste spelare. Så har man ju även Coutinho som visserligen spelar lite bakom men han kan nog stänka dit några baljor om han vill.
2010-08-14, 14:39
Medlem
Sia-Inters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Arnautovic är la i Werder Bremen nu? Biabiany är back-up, en av världens snabbaste spelare. Så har man ju även Coutinho som visserligen spelar lite bakom men han kan nog stänka dit några baljor om han vill.
Glöm inte bort Pandev. Vi lär matcha Pandev-Milito-Eto'o från början där förstareserv är antingen Coutinho/Biabiany beroende på hur matchbilden ser ut.. Är fan kär i de båda, Biabiany har sån skön speed men tillskillnad från träbenen Obinna och Suazo har han en del teknik också..Coutinho är ju bara ett litet fenomen, dock så verkar han ligga några steg före medspelarna i speluppfattningen och det kombinerat med språkproblemen lär ge upphov till kommunikationsproblem..

Ps. Sculli är ju på ingång. Ds.
2010-08-14, 18:50
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sia-Inter
Glöm inte bort Pandev. Vi lär matcha Pandev-Milito-Eto'o från början där förstareserv är antingen Coutinho/Biabiany beroende på hur matchbilden ser ut.. Är fan kär i de båda, Biabiany har sån skön speed men tillskillnad från träbenen Obinna och Suazo har han en del teknik också..Coutinho är ju bara ett litet fenomen, dock så verkar han ligga några steg före medspelarna i speluppfattningen och det kombinerat med språkproblemen lär ge upphov till kommunikationsproblem..

Ps. Sculli är ju på ingång. Ds.

Jag glömde faktiskt Pandev.

Tyckte han var riktigt bra till en början i Inter, sen blev han lite väl modig med bollen och släppte den mer sällan. Vissa matcher blev det nästan skrämmande att se hur bollkär han kunde vara. Fast det är klart att han går före Biabiany och Coutinho. My bad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in