Citat:
Ursprungligen postat av Roma-Termini
Ge fan i Vucinic! Adriano kan ni dock gärna ta tillbaka, han lär nog stortrivas i Milano tillsammans med Robinho, Pato och Ronaldinho

Haha, får jag bestämma så får ni gärna behålla Vucinic. Grym spelare i sina bästa stunder, men jag tror inte han har kontinuiteten som krävs för att lira i Inter. Djupa dalar & höga berg skulle man nog kunna använda för att beskriva honom.
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Varför skulle det här vara till det bättre?
Har du sett Pandev lira det senaste ~halvåret eller? Killen tror han har gått och blivit Kokadona eller någonting. Vägrar kämpa för laget, tar inga löpningar, släpper aldrig bollen och kommer förbi sin spelare alltmer sällan. Tror inte jag sett honom göra många bra matcher efter Milanderbyt i februari. Skulle gärna ta emot Sanchez, en spelare som besitter mycket finess och alldeles för mycket talang för att härva till i botten av Serie A med Udinese.
Citat:
Ursprungligen postat av F.D.L
Lite skumt egentligen att Krasic blir avstängd för den filmningen. Det har filmats förut i såna situationer och någon avstängning har det aldrig blivit.
Det var väl dags att göra en markering mot det ständiga filmandet av den där jäveln Krasic. 2 matcher och 2 straffar har han fått med sig den senaste veckan. Hatar honom redan, han är verkligen Nedveds arvtagare. Lika ful i sitt spel, lika mycket filmande och ungefär lika mycket potential.