Resultat: .
0%
röster
2010-10-26, 20:46
Medlem
F.D.Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laas
Kanske inte, men i så fall dags att ta avstånd från det och anstränga sig för att få bort det.

Haha don't get me wrong, jag klagar inte! Är själv Milanfan så detta är ju som guld för mig Sen att Amauri och andra spelare är skadade för Juve är ju ännu bättre också
2010-10-26, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roma-Termini
Ge fan i Vucinic! Adriano kan ni dock gärna ta tillbaka, han lär nog stortrivas i Milano tillsammans med Robinho, Pato och Ronaldinho
Haha, får jag bestämma så får ni gärna behålla Vucinic. Grym spelare i sina bästa stunder, men jag tror inte han har kontinuiteten som krävs för att lira i Inter. Djupa dalar & höga berg skulle man nog kunna använda för att beskriva honom.

Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Varför skulle det här vara till det bättre?
Har du sett Pandev lira det senaste ~halvåret eller? Killen tror han har gått och blivit Kokadona eller någonting. Vägrar kämpa för laget, tar inga löpningar, släpper aldrig bollen och kommer förbi sin spelare alltmer sällan. Tror inte jag sett honom göra många bra matcher efter Milanderbyt i februari. Skulle gärna ta emot Sanchez, en spelare som besitter mycket finess och alldeles för mycket talang för att härva till i botten av Serie A med Udinese.

Citat:
Ursprungligen postat av F.D.L
Lite skumt egentligen att Krasic blir avstängd för den filmningen. Det har filmats förut i såna situationer och någon avstängning har det aldrig blivit.
Det var väl dags att göra en markering mot det ständiga filmandet av den där jäveln Krasic. 2 matcher och 2 straffar har han fått med sig den senaste veckan. Hatar honom redan, han är verkligen Nedveds arvtagare. Lika ful i sitt spel, lika mycket filmande och ungefär lika mycket potential.
2010-10-26, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roma-Termini
Aa det känns verkligen som det nu. Jag börjar faktiskt svänga över åt de som vill ha bort honom nu. Det känns som att det börjar gå alldeles för långt nu och om han inte får kontroll över situationen väldigt snart så måste han tyvärr lämna. Vi har inte råd att hela laget splittras nu. Det känns även som att Totti också börjar lessna på Ranieri, jag har iaf en känsla av det.

Vem ska ta över då? Ingen som helst jävla ingen..

Du har helt rätt. Dessutom så sägs det att Ménez i själva verket inte har vart skadad, utan istället har han bråkat med Ranieri och på så sätt inte fått spela. Nu är det ju såklart rätt av Ranieri att visa sin ståndpunkt till Ménez (om det nu var han som har startat allt) och visa att han inte tål hans skit men samtidigt så har vi kunnat spela med han i matcher där vi verkligen behövt han, istället för bara Boriello-Totti på topp.
2010-10-26, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kharabam
Har du sett Pandev lira det senaste ~halvåret eller? Killen tror han har gått och blivit Kokadona eller någonting. Vägrar kämpa för laget, tar inga löpningar, släpper aldrig bollen och kommer förbi sin spelare alltmer sällan. Tror inte jag sett honom göra många bra matcher efter Milanderbyt i februari. Skulle gärna ta emot Sanchez, en spelare som besitter mycket finess och alldeles för mycket talang för att härva till i botten av Serie A med Udinese.
Nåja, 11:e plats är väl knappast botten? Det svänger fort i den här serien vet du.

Sen tycker jag själv (som Udinese-sympatisör) att Sánchez är en aning överskattad. Eller snarare så var han det, hans hype har ju mattats av lite.
Han har en väldigt fin teknik, kvickhet och är en riktig dribbler men han lämnar en del att önska när det gäller speluppfattning och annat.

Han är ju varken en målskytt eller framspelare än så länge.
Senast redigerad av Jackbob 2010-10-26 kl. 21:34.
2010-10-26, 21:51
Medlem
Fula Gubbens avatar
Instämmer med den som skrev ett par sidor bakåt att Pato börjar uppvisa oroande tecken på själviskhet, det är en stor skillnad i hans beteende nu jämfört med tidigare. Vore väldigt trist om han skulle bli ett super-ego redan vid denna unga ålder. Samtidigt är det en svår avvägning med dessa framstående spelare; de gör mål så ofta att man kan hävda att de gör rätt om de alltid söker avslut själva. Men åtminstone i gårdagens match så tyckte jag Pato tog ett antal fel-beslut, som alla handlade om att han struntade i att spela bättre placerade spelare. Inte heller Ibra var klockren, trots målet, under perioder såg det ut som han spelade en annan match än de övriga rödsvarta, och den matchen skötte han i och för sig bra, men det såg lite mysko ut.

Pirlo såg däremot riktigt bra ut igår, tror vi får vänta på hans pensionering... glädjen i att se honom hålla inne en passning a la amerikansk "quarterback" och leta efter dem optimala lösningen är oförändrat stor.

På tal om (?) Pirlo så visar SVT just nu en totalt knarkliberal dokumentär om marijuana i USA. WTF? Kanske finns det hopp för Sverige ändå...

- F.G
2010-10-26, 21:59
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackbob
Nåja, 11:e plats är väl knappast botten? Det svänger fort i den här serien vet du.

Sen tycker jag själv (som Udinese-sympatisör) att Sánchez är en aning överskattad. Eller snarare så var han det, hans hype har ju mattats av lite.
Han har en väldigt fin teknik, kvickhet och är en riktig dribbler men han lämnar en del att önska när det gäller speluppfattning och annat.

Han är ju varken en målskytt eller framspelare än så länge.

Amen to that! Helt spot on. Kunde nästan ha varit jag som skrev det där inlägget.
2010-10-26, 23:40
Medlem
Adazanims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Instämmer med den som skrev ett par sidor bakåt att Pato börjar uppvisa oroande tecken på själviskhet, det är en stor skillnad i hans beteende nu jämfört med tidigare. Vore väldigt trist om han skulle bli ett super-ego redan vid denna unga ålder. Samtidigt är det en svår avvägning med dessa framstående spelare; de gör mål så ofta att man kan hävda att de gör rätt om de alltid söker avslut själva. Men åtminstone i gårdagens match så tyckte jag Pato tog ett antal fel-beslut, som alla handlade om att han struntade i att spela bättre placerade spelare. Inte heller Ibra var klockren, trots målet, under perioder såg det ut som han spelade en annan match än de övriga rödsvarta, och den matchen skötte han i och för sig bra, men det såg lite mysko ut.

Pirlo såg däremot riktigt bra ut igår, tror vi får vänta på hans pensionering... glädjen i att se honom hålla inne en passning a la amerikansk "quarterback" och leta efter dem optimala lösningen är oförändrat stor.

På tal om (?) Pirlo så visar SVT just nu en totalt knarkliberal dokumentär om marijuana i USA. WTF? Kanske finns det hopp för Sverige ändå...

- F.G

Har sett det i ett flertal matcher. Bland annat minns jag en sekvens, minns inte riktigt vilken match det var men i slutsekunderna när Ibra kommer fri mot målet och han försöker dribbla och ramlar, hur Pato viftar med armarna. Jag tror tyvärr inte Pato blir långvarig i Milan, eller tyvärr och tyvärr, när Pep är borta tror jag Barca värvar honom. Hoppas däremot inte att han drabbas av brassesjukan.
2010-10-26, 23:43
Medlem
F.D.Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben

- F.G

Hellre knarkliberala dokumentärer än restriktiva propaganda dokumentärer.
2010-10-27, 00:17
Medlem
kommunists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adazanim
Har sett det i ett flertal matcher. Bland annat minns jag en sekvens, minns inte riktigt vilken match det var men i slutsekunderna när Ibra kommer fri mot målet och han försöker dribbla och ramlar, hur Pato viftar med armarna. Jag tror tyvärr inte Pato blir långvarig i Milan, eller tyvärr och tyvärr, när Pep är borta tror jag Barca värvar honom. Hoppas däremot inte att han drabbas av brassesjukan.

Ibra viftar med armarna hela tiden.
2010-10-27, 00:22
Medlem
Adazanims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommunist
Ibra viftar med armarna hela tiden.

Du har dålig fantasi.
2010-10-27, 00:24
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Fan vad media överdriver om matchen mellan Napoli och Milan. Lagen gick på knäna i 50:e minuten och det var nästan pinsamt att se spelarnas oförmåga att utnyttja de oceaner av yta som uppstod hela jävla tiden. Tänker speciellt på Robinho som hade ett par lägen där han kunde varit friställd om han bara agerat lite mindre IQ-befriat.

Ja, det var bra tryck på arenan och ja, Lavezzis mål var årets i Europa så långt, men låt oss inte lura oss själva. Ett högkvalitativt lag hade obarmhärtigt avrättat motståndaren om man ställts mot den typen av naivt Hawaii-spel som båda sidor praktiserade igår kväll. Uttrycket "laget blir lite långt" har väl aldrig kommit såpass väl till pass. Det var som att det spelades en match på vardera planhalva, 5 mot 5. Vill man vara snäll så kan man kalla detta spel för "böljande". Men det är inte fotboll så som jag vill förknippa den med en bra match i Serie A.
2010-10-27, 00:28
Medlem
kommunists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adazanim
Du har dålig fantasi.

Pato hade all anledning att vifta med armarna. Zlatan sumpar ett jätteläge med att dribbla av sig själv. Vem som helst hade viftat med armarna där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in