Resultat: .
0%
röster
2010-10-04, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Ska han peta Floccari eller Zarate?

Snarare ta Kozaks plats och kriga med Zarate, Floccari och Rocchi om en startposition. Kozak och Foggia borde bli utlånade.
2010-10-04, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erroZ
Och vad bidrog du med till den här tråden?

Smutskasta äckelrioma. Du själv?
2010-10-04, 08:55
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Smutskasta äckelrioma. Du själv?

Är du på riktigt eller? Håller du på Lazio och kallar klubben "biancoblu"? Sluta skita ned den här tråden med en massa SvenskaFans-pikar. Det hör inte hemma här.

Nåväl. Däremot har du rätt i att Macheda inte lär konkurrera med Zarate, det är två helt olika spelartyper. Ska bli intressant att se vilken klass han verkligen håller när det kommer till kritan med mer speltid. Det har varit en hel del tidigare PL-spelare som kommit till Serie A och presterat minst sagt dåligt den senaste tiden.
2010-10-04, 10:41
Medlem
Fotzens avatar
Skrämmande att se hur usel Santon har blivit, nog för att han har varit skadad men så dålig trodde jag inte att han skulle vara. Börjar även bli trött på Chivus äckliga mössa han har på sig, det hjälper inte att han är bland de sämsta på planen.

Aquilani är precis så dålig som jag förväntade mig.
2010-10-04, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Är du på riktigt eller? Håller du på Lazio och kallar klubben "biancoblu"? Sluta skita ned den här tråden med en massa SvenskaFans-pikar. Det hör inte hemma här.

Beror på hur man ser det. Vart har jag kallat klubben biancoblu?
2010-10-04, 12:08
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotzen
Skrämmande att se hur usel Santon har blivit, nog för att han har varit skadad men så dålig trodde jag inte att han skulle vara. Börjar även bli trött på Chivus äckliga mössa han har på sig, det hjälper inte att han är bland de sämsta på planen.

Haha, va? Santon raderade ju ut Krasic i andra. Inte mycket man fick se av honom i andra inte.

Däremot var Iaquinta och till viss del Quagliarella beklämmande dåliga. Det ser inte bra ut för Juventus och deras anfall...
2010-10-04, 12:24
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Beror på hur man ser det. Vart har jag kallat klubben biancoblu?

Din blogg heter så?
2010-10-04, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Din blogg heter så?

biancoblu svedese ja. vitblå svensk. har inget med vad jag kallar lazio. jag kallar mig själv vitblå. eller möjligen ljusblå/himmelsblå på svenska.
2010-10-04, 14:46
Medlem
Planerar att åka ner till Rom i februari och se Roma-Parma. Undrar nu om någon vet när man vet vilka exakt matchtider det är som gäller? Står just nu att alla matcher den omgången kommer spelas klockan 15.00 men det lär ju inte stämma. Så undrar alltså när vet man vilken tid Roma-Parma kommer spelas? Och vilken dag. Just nu står det 27 februari iaf.
2010-10-04, 14:54
Medlem
Sia-Inters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roma-Termini
Planerar att åka ner till Rom i februari och se Roma-Parma. Undrar nu om någon vet när man vet vilka exakt matchtider det är som gäller? Står just nu att alla matcher den omgången kommer spelas klockan 15.00 men det lär ju inte stämma. Så undrar alltså när vet man vilken tid Roma-Parma kommer spelas? Och vilken dag. Just nu står det 27 februari iaf.

Kolla upp om det är CL i samma vecka. Isf så finns ju chansen att matchen spelas på en lördag.. Roma-Parma lär dock inte vara någon kvällsmatch ?

Boka fredag-Måndag för att va säker
2010-10-04, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sia-Inter
Kolla upp om det är CL i samma vecka. Isf så finns ju chansen att matchen spelas på en lördag.. Roma-Parma lär dock inte vara någon kvällsmatch ?

Boka fredag-Måndag för att va säker

Okej, låter bra Jo jag har kollat flyg och så, så om jag åker kommer jag ner fredag förmiddag runt klockan 13 och sedan hem på måndag runt klockan 20 på kvällen. Så lär väl inte vara några problem! Hoppas att det inte strular med biljetterna utan att man kan köpa på plats, trots la tessera och allt det där.

Edit: Det är åttondelar i Champions League veckan innan matchen. Alltså 22-23 Februari och Roma-Parma är den 27e.
2010-10-04, 17:26
Medlem
Ozknybergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotzen

Nu överdriver du angående Santon då han tog bort Krasic och gjorde en ganska så stabil match. Dock så verkade han lite nervös när han byttes in för hans bollkontroll var inte den bästa och han fipplade lite, sen så skulle han även ha passat till en fri Eto'o som hade ett drömläge men ju längre matchen gick så blev han allt stabilare. Lite mer speltid för denna grabb och han kan bli bra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in