2010-06-26, 02:05
Medlem
BurkHanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifelover
Att bära förkläde kan inte vara något FI har något emot, däremot tanken att kvinnan ska stå i köket medan mannen jobbar lär vara det. Är du helt säker på att FI inte har något emot slöjan då? Vad har de sagt om ämnet?

Edit:
En snabb sökning gav detta resultat; http://www.feministisktinitiativ.se/artiklar.php?show=173

De verkar helt klart bry sig om det också.

Ok, du hittade nåt där undangömt på hemsidan. Men allvarligt, kommer man nånsin att driva den frågan hårt? Aldrig, för infekterat.
Citera
2010-06-26, 02:09
Medlem
Lifelovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurkHans
Ok, du hittade nåt där undangömt på hemsidan. Men allvarligt, kommer man nånsin att driva den frågan hårt? Aldrig, för infekterat.

En snabb sökning innebär ett snabbt resultat. De verkar inte gilla slöjor. Men du har med all säkerhet annorlunda information utgår jag ifrån, så jag kan väl vika mig på en gång.
Citera
2010-06-26, 02:12
Medlem
TheSpacePopes avatar
Det enda riktigt äckliga med skiten var ju att TV4 bara blev tvungen att visa en närbild på en vit och en svart hand som greppade varandra.
Citera
2010-06-26, 02:13
Medlem
Millees avatar
Hahahahha ni är allt för roliga! Integrerar invandrare sig inte, så är de ett jävla skit folk som utnyttjar Sverige och förstör osv. Integrerar de sig så ska det såklart hängas ut och då ska man göra narr av de, bestäm er, hur vill ni ha det?

Roliga som ni är kommer väl kommentarerna lyda "Hem med packet", eller på något sådant sätt.. Hahaha
Citera
2010-06-26, 02:14
Medlem
BurkHanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chockblogg
Detta är ett höggradit bevis på svea rikes influation av den medborgerliga fegheten som råder i detta samhälle.
Skamligt kan man tycka, men att kvinnoförtryckande sjalar ska anses som tradisionellt midsommarfirande är i fakto skamligt.
Sekvensen från Rosengård fick mig att må relativt illa, och bidrog till stark ångest med vetskap att mina framtida barn ska få växa upp i detta fegt indoktrinerade falska samhällsklimat.

Tack vara denna svenska tradition, kunde jag mig änså ta en nubbe till sillen och lugna nerverna från hotet mot vårat sekulariserade samhälle*

Glad midsomar önskar www.chockblogg.com

Håller med! Tack för länken.
Citera
2010-06-26, 02:15
Bannlyst
Citat:
Du överdirver, men innebörden av det du skojar om tror jag är budskapets innersta kärna, som TV4 vill framföra det.

Ja! Bara det är ju oerhört logiskt!
Citera
2010-06-26, 02:15
Medlem
BurkHanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifelover
En snabb sökning innebär ett snabbt resultat. De verkar inte gilla slöjor. Men du har med all säkerhet annorlunda information utgår jag ifrån, så jag kan väl vika mig på en gång.

Hur ofta har du´hört FI anfäkta detta offentligt? Jag? Aldrig!
Citera
2010-06-26, 02:18
Medlem
BurkHanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlideAway
Ja! Bara det är ju oerhört logiskt!

Tack för att du håller med mig!
Citera
2010-06-26, 02:36
Medlem
Lifelovers avatar
Citat:
Hur ofta har du´hört FI anfäkta detta offentligt? Jag? Aldrig!

Nu är du bara barnslig.
Citera
2010-06-26, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskvalp
Tanken har inte slagit dig att det kan vara olika typer av "rasister" (som du så trångsynt kallar dem) som tycker såhär? Eller är det kanske samma "rasister" som ändrar åsikter hela tiden? Nej, det tror jag inte.

....

Ja det är väl bäst att bumpa det här inlägget eftersom det helt verkar ha gått förbi vurmarna i tråden.
Citera
2010-06-26, 05:57
Bannlyst
Citat:
Tack för att du håller med mig!

Tack för den övertygande och faktabelägda argumentationen!
Citera
2010-06-26, 06:51
Medlem
qrzds avatar
Ja, TV4 och svt har tumskruvar på sig för att lyckas klämma in något vi SKA lära oss är naturligt i multikultitråksverige, är Du förvånad över detta, i så fall har Du knappast läst tidningar eller kollat PK-analer på många år...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in