Att bära förkläde kan inte vara något FI har något emot, däremot tanken att kvinnan ska stå i köket medan mannen jobbar lär vara det. Är du helt säker på att FI inte har något emot slöjan då? Vad har de sagt om ämnet?
Ok, du hittade nåt där undangömt på hemsidan. Men allvarligt, kommer man nånsin att driva den frågan hårt? Aldrig, för infekterat.
En snabb sökning innebär ett snabbt resultat. De verkar inte gilla slöjor. Men du har med all säkerhet annorlunda information utgår jag ifrån, så jag kan väl vika mig på en gång.
Hahahahha ni är allt för roliga! Integrerar invandrare sig inte, så är de ett jävla skit folk som utnyttjar Sverige och förstör osv. Integrerar de sig så ska det såklart hängas ut och då ska man göra narr av de, bestäm er, hur vill ni ha det?
Roliga som ni är kommer väl kommentarerna lyda "Hem med packet", eller på något sådant sätt.. Hahaha
Detta är ett höggradit bevis på svea rikes influation av den medborgerliga fegheten som råder i detta samhälle.
Skamligt kan man tycka, men att kvinnoförtryckande sjalar ska anses som tradisionellt midsommarfirande är i fakto skamligt.
Sekvensen från Rosengård fick mig att må relativt illa, och bidrog till stark ångest med vetskap att mina framtida barn ska få växa upp i detta fegt indoktrinerade falska samhällsklimat.
Tack vara denna svenska tradition, kunde jag mig änså ta en nubbe till sillen och lugna nerverna från hotet mot vårat sekulariserade samhälle*
En snabb sökning innebär ett snabbt resultat. De verkar inte gilla slöjor. Men du har med all säkerhet annorlunda information utgår jag ifrån, så jag kan väl vika mig på en gång.
Hur ofta har du´hört FI anfäkta detta offentligt? Jag? Aldrig!
Tanken har inte slagit dig att det kan vara olika typer av "rasister" (som du så trångsynt kallar dem) som tycker såhär? Eller är det kanske samma "rasister" som ändrar åsikter hela tiden? Nej, det tror jag inte.
....
Ja det är väl bäst att bumpa det här inlägget eftersom det helt verkar ha gått förbi vurmarna i tråden.
Ja, TV4 och svt har tumskruvar på sig för att lyckas klämma in något vi SKA lära oss är naturligt i multikultitråksverige, är Du förvånad över detta, i så fall har Du knappast läst tidningar eller kollat PK-analer på många år...