2010-06-26, 13:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BurkHans
Korrigeras? För att TV4 ordnar en teaterföreställning? Då kommer Rosengård att vara rena ankdammen framöver, toppen! Inlägget nedan analyserar det du vägrar inse väldigt bra:
Att det börjar närma sig inbördeskrig i Sverige??
Dags att ta av sig FB-brillorna och öppna fönstret, släppa in lite sol o frisk luft
Senast redigerad av OpusOne 2010-06-26 kl. 13:46.
Citera
2010-06-26, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesisdivina
Var på midsommarfirande i norra Östergötland. C:a 2000 personer hade mött upp. Jag gick runt och kunde konstatera det inte fanns en enda med MENA-utseende eller neger bland publiken. Jag såg 5-6 med asiatiskt utseende, vara två var uppenbarligen adopterade pojkar. Dom övriga var uppenbarligen importerade thailändska fruar.

Sen var det vackert när midsommarstången restes, Alla sjöng nationalsången (!) och det var svensk folkdans och svensk folkmusik. Det var nästan som man fick en tår i ögat...

Den svenska flaggan flammade stolt mot den blåa skyn...

Inte ett enda jalla-jallagnäll.

Och alla dessa blonda svenska flickor i lätta sommarklänningar - tänkte på det öde som dom riskerar, genom att gängvåltas av babianflockar...

Denna tradition, denna svenska kultur, som Moona Muslim kallar löjlig och töntig! Hon visar arslet åt hela svenska folket!

va vackert.. men ja fira midsommar igår med vänner o familj dock är jag "blatte" .. våldtar jag kvinnor för det?
Citera
2010-06-26, 13:24
Medlem
Såg ju mysigt ut. Blir glad när jag ser kulturer gå samman och fira.
Fast personligen diggar jag mer den där midsommaren som firas på någons veranda med massa släktingar och när krökandet inleds kl 12.00. Som igår dvs

Förstår inte vad ni gnäller om, blä. Så tråkiga människor. Puss på er.
Citera
2010-06-26, 13:38
Medlem
Kristallpojkens avatar
Jag tycker om detta klippet som TS visade, eftersom att det visar bara att folk från rosengård aldrig kan göra något rätt för sig enligt "flashback-nazi's". Personligen är jag inte det minsta intresserad av att dansa runt en kukstång och dricka mig medvetslös, men det gör mig inte mindre svensk
Citera
2010-06-26, 13:57
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimGunn
Det roliga är förresten att när invandrarna inte firar midsommar så anklagar ni på dem för att vara ointegrerade, men när de väl firar svenskheten och allt vad det innebär, ja då ska ni också klaga. Rasisterna i ett nötskal. Ni är idioter, kort och gott

Instämmer.
Citera
2010-06-26, 14:01
Medlem
Buckshootas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saab99Turbo
De ska inte anpassa sig. De ska åka hem.

Du verkar inte demokratisk själv som din regering tack och lov är.
Citera
2010-06-26, 14:05
Medlem
sven.hedins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Vet inte hur jag lyckades missa klippet första gången men nu har jag sett det iaf. Håller med om att det kändes aningen iscensatt.

Det beror troligen på att det var iscensatt. Man såg att där var överfullt av batikhäxor. Kan bara betyda en sak. Nu är det meningen att svensken ska tänka: "Men titta, de firar oxå midsommar kanske de inte är så farliga ändå".
Citera
2010-06-26, 14:07
Medlem
sven.hedins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buckshoota
Du verkar inte demokratisk själv som din regering tack och lov är.

Demokratin hade sin chans.
Citera
2010-06-26, 14:11
Medlem
BurkHanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallpojken
Jag tycker om detta klippet som TS visade, eftersom att det visar bara att folk från rosengård aldrig kan göra något rätt för sig enligt "flashback-nazi's". Personligen är jag inte det minsta intresserad av att dansa runt en kukstång och dricka mig medvetslös, men det gör mig inte mindre svensk

Uppenbarligen är du väldigt lättledd. Om folket i Rosengård gick man ur huse på eget initiativ för att fira midsommar runt stången och därigenom visa respekt och tacksamhet inför det folk som föder dem vore det en annan femma. Nu har vi bevittnat ett iscensatt spektakel där TV4 visar hur pk-slipstenen ska dras. Än en gång har den högavlönade medianomenklaturan, som själva bor så långt från Rosengård och andra getton som det bara är möjligt, med pekpinnen visat Svensson att Rosengård minsann inte ligger långt efter firandet vid Hjortnäs brygga utanför Leksand.

Tror journalisterna att vi ska gå på sån här uppenbar propaganda? Det visar bara vilket förakt de känner för tv-publiken.
Citera
2010-06-26, 14:17
Medlem
Antts avatar
Jag förstår inte vart TS vill komma med det här klippet..? Jag ser inget problem i att ett gäng nysvenskar klär sig på någorlunda svenskt vis, och tar efter våra traditioner? Visst, det är ju självfallet ett scensatt skådespeleri alltihop, men vad gör det? Kan de inte få låtsas att föregå med gott exempel för andra nysvenskar som tittar på nyheterna?

Som någon tidigare nämnt, kan invandrarna någonsin göra något rätt enligt FB-folket, eller är ni så trångsynta att ni inte ens kan se något positivt i ett klipp som detta?
Citera
2010-06-26, 14:17
Medlem
Ovcharkas avatar
Dom ska ge FAAAAN i min stång De kan fira sina egna traditioner istället, fast inte här. Kan vara här i Sverige och hålla sin käft, sen när ramadan närmar sig kan de åka hem och parta loss bland krutmoln och allmän misär.

Vill sitta ifred i mitt hem som är anpassat för orkaner trots bristen på dessa, och ha mitt lands traditioner ifred säger ja! Jävla eh.. TV4! Terror!
Citera
2010-06-26, 14:22
Medlem
sven.hedins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antt
Jag förstår inte vart TS vill komma med det här klippet..? Jag ser inget problem i att ett gäng nysvenskar klär sig på någorlunda svenskt vis, och tar efter våra traditioner? Visst, det är ju självfallet ett scensatt skådespeleri alltihop, men vad gör det? Kan de inte få låtsas att föregå med gott exempel för andra nysvenskar som tittar på nyheterna?

Som någon tidigare nämnt, kan invandrarna någonsin göra något rätt enligt FB-folket, eller är ni så trångsynta att ni inte ens kan se något positivt i ett klipp som detta?

Hur känns det att leva i en fantasivärld?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in