2010-06-01, 20:17
Medlem
Ni som är insatta och bryr er om det här, cause of death? Det spekulerades ju om opiater i någon idiots jävla krönika men ni insatta fans, vet ni något?
Citera
2010-06-01, 20:18
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piruett
Han var drogberoende och hade abstinens tills precis före hans död. Nu får han skylla på sig själv.

RIP Paul Gray
Källa?
Eller på vilket sätt kände du Paul?
Citera
2010-06-01, 21:39
Medlem
mutations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SemperInAngaria
Dem är nio i SlipKnot ("Nian" refererar till just SlipKnot), barnsligt eller inte så var det nog det han åsyftade på.

Det tivlar jag starkt på
Citera
2010-06-02, 00:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ensiferum
Tänkte kolla på Vermillion part 2 men WMG har blockerat den..

Detta videoklipp visar innehåll från WMG, som har blockerat det i ditt land av upphovsrättsliga skäl.

Intressant att de gör så på slipknots officiella (?) kanal

Ja i Sverige, använd en proxy från Usa och du kan se det, kanalerna stödjer ju mest amerikanska tittare eftersom att dem finns där.

Varför det finns blockeringar för vissa länder har jag dock ingen aning om.

Citat:
Ursprungligen postat av GrimFaust
Slipknot har lagt upp en video-hyllning till Paul på youtube där han pratar om bandet och de olika medlemmarna i bandet. Smärtar att se detta, verkligen.

http://www.youtube.com/watch?v=l22_YV-_WBc

Ja usch vad tungt det var att titta på det, men hans tänder var rejält gula så antar att han rökte en hel del, jag röker inte själv så kanske inte är så insatt på ämnet.

Men klart att man ser tydligt att han knarkade ofta, men vilken känslokall fru på presskonferensen, inte en tår.
Citera
2010-06-02, 09:40
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sakrasonto
Ja i Sverige, använd en proxy från Usa och du kan se det, kanalerna stödjer ju mest amerikanska tittare eftersom att dem finns där.

Varför det finns blockeringar för vissa länder har jag dock ingen aning om.

Ja usch vad tungt det var att titta på det, men hans tänder var rejält gula så antar att han rökte en hel del, jag röker inte själv så kanske inte är så insatt på ämnet.

Men klart att man ser tydligt att han knarkade ofta, men vilken känslokall fru på presskonferensen, inte en tår.
Eller så hade hon spenderat dagarna före presskonferansen med att bara sitta och böla..
Hade hon suttit där och tjutit hade folk sagt något om det.. "Fan vad dåligt asså, kunde ju förfan inte säga ett skit".
Citera
2010-06-02, 14:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Eller så hade hon spenderat dagarna före presskonferansen med att bara sitta och böla..
Hade hon suttit där och tjutit hade folk sagt något om det.. "Fan vad dåligt asså, kunde ju förfan inte säga ett skit".
Vissa av medlemmarna i bandet satt ju och grät?
Citera
2010-06-02, 14:52
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sakrasonto
Vissa av medlemmarna i bandet satt ju och grät?
Och? Vissa har lättare att visa känslor än andra. Är det dåligt av dom medlemmarna som försökte hålla masken och inte lipa inför pressen?
Citera
2010-06-02, 16:12
Medlem
GrimFausts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Och? Vissa har lättare att visa känslor än andra. Är det dåligt av dom medlemmarna som försökte hålla masken och inte lipa inför pressen?

Tror han menade mer att "Vissa av medlemmarna i bandet satt ju och grät, och de kunde ändå säga vettiga saker.". Typ.
Citera
2010-06-02, 16:48
Medlem
Ozknybergs avatar
Fan vad sorligt! Jag som också är ett gammalt Slipknot fan och som lyssnade alltid på dom under min ungdom tycker att detta är förjävla tråkigt!

RIP Paul Gray!

http://www.billboard.com/photos/stylus/107644-slipknot_bass_dead_617_409.jpg
Citera
2010-06-13, 22:56
Bannlyst
Hur blir det med slipknot nu när basisten gått bort?

Ja, som rubriken lyder, vad händer nu när basisten har gått bort? Tack!
Citera
2010-06-13, 23:02
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Antagligen letar de reda på någon som är väldigt lik och säger att bortgången var ett rent påhitt.
Citera
2010-06-13, 23:06
Medlem
micool87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gameon1
Ja, som rubriken lyder, vad händer nu när basisten har gått bort? Tack!
Det kan ju gå åt båda hållen. Musiken kan bli bättre eller sämre än tidigare om de väljer att fortsätta...
Det som är garanterat är dock att det kanske inte blir samma stil.

Metallica är tex ett band som upprepade ggr har bytt stil.. de började från trash-metal. Idag vet jag itne längre vad det är för nåe mer ä n något slags ny metal.
Iron Maiden däremot har ju hållt stilen någorlunda..samma sak med Korn.
Korn gick på samma lina åtminstånde, eller försökte..nu vet jag iofs inte om de kommer fortsätta eller inte..

Det är bara vänta och se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in