2010-05-26, 16:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HamKiss
1 3456789

e rädd för att dom slutar dom ser helt total ner ut plus att dom för har sagt att om någon dör/hoppar av så slutar vi helt och hållet (detta sa dom för typ 2/3 år sen)

men jag hoppas och hoppas på att dom fortsätter. Sörjer samtidigt att jag inte har fått se dom live

"We're here to decimate, to show you all we will never fall" sjunger dom i låten Scream (Vol. 3)

Hoppas att det stämmer
Citera
2010-05-26, 17:34
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlazeT.
"We're here to decimate, to show you all we will never fall" sjunger dom i låten Scream (Vol. 3)

Hoppas att det stämmer

Decimerade gjort de ju iaf
Citera
2010-05-26, 17:40
Medlem
Donnos avatar
I've never stopped trying, I've never stopped feeling like family is much more than blood
Don't go on without me, the piece that I represent complements each and every one

'Til we die

--

Varför snackar folk om att de har bytt medlemmar innan? Slipknot räknar inte MFKR som ett officielt album, det är först när de nuvarande medlemmarna alla var där som det faktiskt startade. Möjligen att james kom till lite sent, men det var ändå under inspelningen av första plattan.
Citera
2010-05-26, 18:14
Medlem
wajjzings avatar
RIP Paul... Hoppas dom fortsätter! †
Citera
2010-05-26, 18:47
Bannlyst
När Korn bytte sin trummis David som hade vart med enda från starten så var det en extrem knepig känsla, men man blev van efter en tid.

Samma känsla blir det nog om Slipknot tar in en ny, men splittras tror jag inte, just nu så är dem såpass populära, tyvärr mainstream populära då, men Paul hade nog önskat som han önskade, allt för fansen.
Citera
2010-05-26, 18:55
Medlem
KickAss-1337s avatar
Aftonbladet låter en tydligen inte kommentera så nu skriver jag här istället. VEM FAN är den jävla fittan Christoffer Röstlund Jonsson som fullkomligt öser skit över Slipknot!? "Maskerna tilltalade mobbningsoffer", "emogäng" och annat snack får man höra. HUR FAN VÅGAR HAN UTTALA SIG!? Är han en sådan där "provokativ frilansare" som dyker upp med jämna mellanrum? Spöstraff skulle han ha!

Hela artikeln: http://www.aftonbladet.se/kultur/article7190116.ab

R.I.P Paul Dedrick Gray
Senast redigerad av KickAss-1337 2010-05-26 kl. 18:57.
Citera
2010-05-26, 19:07
Medlem
R.i.p.
Citera
2010-05-26, 19:20
Medlem
Roxorzs avatar
Har lyssnat igenom alla Slipknots album dom senaste dagarna, för att hedra Paul. (R.I.P btw) hoppas faktiskt att dom splittras, kommer aldrig bli likadant Paul lämnar ett för stort hålrum, för stort för att fyllas..
Citera
2010-05-26, 19:21
Medlem
Roxorzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sakrasonto
När Korn bytte sin trummis David som hade vart med enda från starten så var det en extrem knepig känsla, men man blev van efter en tid.

Samma känsla blir det nog om Slipknot tar in en ny, men splittras tror jag inte, just nu så är dem såpass populära, tyvärr mainstream populära då, men Paul hade nog önskat som han önskade, allt för fansen.

väldigt svårt att tro att det blir samma känsla ifall de tar in en ny..
Citera
2010-05-26, 20:06
Medlem
HamKisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
Aftonbladet låter en tydligen inte kommentera så nu skriver jag här istället. VEM FAN är den jävla fittan Christoffer Röstlund Jonsson som fullkomligt öser skit över Slipknot!? "Maskerna tilltalade mobbningsoffer", "emogäng" och annat snack får man höra. HUR FAN VÅGAR HAN UTTALA SIG!? Är han en sådan där "provokativ frilansare" som dyker upp med jämna mellanrum? Spöstraff skulle han ha!

R.I.P Paul Dedrick Gray

vilken jävla fitta fy fan
Citera
2010-05-26, 20:08
Bannlyst
Citat:

R.I.P Paul Dedrick Gray
Kan ju inte bara vara seriöst?!

Hoppas han blir sparkad på direkten.
Citera
2010-05-26, 20:37
Medlem
HamKisss avatar
Citat:

R.I.P Paul Dedrick Gray

Gav till baka lite på min egen blog

http://hamkiss.blogspot.com/2010/05/rip.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här