e rädd för att dom slutar dom ser helt total ner ut plus att dom för har sagt att om någon dör/hoppar av så slutar vi helt och hållet (detta sa dom för typ 2/3 år sen)
men jag hoppas och hoppas på att dom fortsätter. Sörjer samtidigt att jag inte har fått se dom live
"We're here to decimate, to show you all we will never fall" sjunger dom i låten Scream (Vol. 3)
I've never stopped trying, I've never stopped feeling like family is much more than blood
Don't go on without me, the piece that I represent complements each and every one
'Til we die
--
Varför snackar folk om att de har bytt medlemmar innan? Slipknot räknar inte MFKR som ett officielt album, det är först när de nuvarande medlemmarna alla var där som det faktiskt startade. Möjligen att james kom till lite sent, men det var ändå under inspelningen av första plattan.
När Korn bytte sin trummis David som hade vart med enda från starten så var det en extrem knepig känsla, men man blev van efter en tid.
Samma känsla blir det nog om Slipknot tar in en ny, men splittras tror jag inte, just nu så är dem såpass populära, tyvärr mainstream populära då, men Paul hade nog önskat som han önskade, allt för fansen.
Aftonbladet låter en tydligen inte kommentera så nu skriver jag här istället. VEM FAN är den jävla fittan Christoffer Röstlund Jonsson som fullkomligt öser skit över Slipknot!? "Maskerna tilltalade mobbningsoffer", "emogäng" och annat snack får man höra. HUR FAN VÅGAR HAN UTTALA SIG!? Är han en sådan där "provokativ frilansare" som dyker upp med jämna mellanrum? Spöstraff skulle han ha!
Har lyssnat igenom alla Slipknots album dom senaste dagarna, för att hedra Paul. (R.I.P btw) hoppas faktiskt att dom splittras, kommer aldrig bli likadant Paul lämnar ett för stort hålrum, för stort för att fyllas..
När Korn bytte sin trummis David som hade vart med enda från starten så var det en extrem knepig känsla, men man blev van efter en tid.
Samma känsla blir det nog om Slipknot tar in en ny, men splittras tror jag inte, just nu så är dem såpass populära, tyvärr mainstream populära då, men Paul hade nog önskat som han önskade, allt för fansen.
väldigt svårt att tro att det blir samma känsla ifall de tar in en ny..
Aftonbladet låter en tydligen inte kommentera så nu skriver jag här istället. VEM FAN är den jävla fittan Christoffer Röstlund Jonsson som fullkomligt öser skit över Slipknot!? "Maskerna tilltalade mobbningsoffer", "emogäng" och annat snack får man höra. HUR FAN VÅGAR HAN UTTALA SIG!? Är han en sådan där "provokativ frilansare" som dyker upp med jämna mellanrum? Spöstraff skulle han ha!