2011-03-23, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MeTaLRubEuS
Fast kan man verkligen tolka det som att de skulle lägga ner? Man får ju den känslan lite grann men är det inte lite väl mycket att uttrycka sig så långt som att de skulle lägga av helt?

Ja det är sant, nej det kan man ju givetvis inte göra men det låter nästan lite som att det inte går att det inte går att uppträda utan Paul. Men åt andra sidan ska dom spela på Sonicspherefestival i sommar (i Storbritannien om jag inte minns fel) så dom lär ju komma över det.
Citera
2011-03-24, 19:37
Medlem
MeTaLRubEuSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silenoz
Ja det är sant, nej det kan man ju givetvis inte göra men det låter nästan lite som att det inte går att det inte går att uppträda utan Paul. Men åt andra sidan ska dom spela på Sonicspherefestival i sommar (i Storbritannien om jag inte minns fel) så dom lär ju komma över det.

De ska ju spela i Stockholm också! Hur är det med kollen? Väntat på dem sedan november 08 nu och är galet taggad
Citera
2011-03-24, 20:08
Medlem
maper74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeTaLRubEuS
De ska ju spela i Stockholm också! Hur är det med kollen? Väntat på dem sedan november 08 nu och är galet taggad

Hoppades in i det sista att dem skulle återvända till Metaltown i år, fick se dem live en gång i mitt liv i alla fall, hoppas på fler.
Citera
2011-03-25, 07:28
Medlem
Mix mellan Justin Bieber och Slipknot - Lyckat?

Riktigt imponerande må jag säga!

http://www.youtube.com/watch?v=kspPE9E1yGM

Vad tycker ni?
Citera
2011-03-25, 07:34
Medlem
trulyawesomes avatar
Som en kommentar på youtube,

"Bättre än båda originalen"
Citera
2011-03-25, 07:35
Medlem
Mest förvirrande...
Var väll "bra" gjord men inte sjutton var den bra i alla fall.
Citera
2011-03-25, 08:22
Medlem
stenk4sts avatar
Haha, vad jag skrattar! Njae, låten var ingen hit kanske, men som en föregående skrev " This is better than both the originals. "

Citera
2011-03-25, 12:47
Medlem
sv1nt0s avatar
Sorgligt att behöva säga detta, men det där var fan bra gjort
Citera
2011-03-25, 18:32
Medlem
Joshua-Matthews avatar
Känns som man kommer höra en massa hypade remixer av denna i sommar ute på klubbarna. Seriöst!

Sångaren i Slipknot påminner mycket om Fat Man Scoop i just denna versionen.
Senast redigerad av Joshua-Matthew 2011-03-25 kl. 18:42.
Citera
2011-03-25, 19:42
Medlem
Snides avatar
Ni som tycker om låten gillar Justin Bieber men vågar bara inte erkänna det.

Jag måste dock hålla med om att det är riktigt bra gjort.
Citera
2011-03-28, 20:59
Medlem
Slipknot/Justin Bieber mix = ny genre?

Jag hittade en mix av Slipknot och Justin Bieber som konstigt nog lät bra i mina öron..
Kanske inte den delen med Justin Bieber. Men definitivt den delen där Slipknots genre möter Justin Biebers genre och det låter på något sätt bra.
Självklart borde man inte ändra massa med Slipknots låtar på det sättet för att det kan rent av förstöra bra låtar, men jag tycker ändå att det borde komma en ny genre som påminner om denna mixen.

Om det nu skulle skapas en ny genre för detta. Vad skulle den genren heta? Eller det kanske till och med redan finns en genre?

Här är länken http://www.youtube.com/watch?v=kspPE9E1yGM

Ha det bra. Hej!
Citera
2011-03-28, 21:21
Medlem
Klockrent
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem