Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
Aftonbladet låter en tydligen inte kommentera så nu skriver jag här istället. VEM FAN är den jävla fittan Christoffer Röstlund Jonsson som fullkomligt öser skit över Slipknot!? "Maskerna tilltalade mobbningsoffer", "emogäng" och annat snack får man höra. HUR FAN VÅGAR HAN UTTALA SIG!? Är han en sådan där "provokativ frilansare" som dyker upp med jämna mellanrum? Spöstraff skulle han ha!
Hela artikeln:
http://www.aftonbladet.se/kultur/article7190116.ab
R.I.P Paul Dedrick Gray
Vafan är det han skriver? Funderar fan på att ringa aftonhoran så att den okunniga oallmänbildade fittan får en kick i arshlet. Blir så jävla upphetsad och arg på sånt här!!
"Den ena en glad haschtomte som bejakade livet och sjöng om regnbågar. Den andra grundade en misantropisk ”People=shit”-akt med texter om att skära halsen av folk, och *sedan knulla såret. Stark tobak."
I wanna slit your throat and fuck the wound" är för fan låten Disasterpiece och inte People=Shit

Nackskott!
VA-I-HELVETE säger jag bara. Skära halsen av folk? knulla såret? Stark tobak!?! - Hur fan uttalar han sig då!?!

"Med Grays historia av blytungt missbruk gissar jag på opiater(?)." - Vågad gissning när Gray var ren från droger en lång period.
Christoffer Röstlund Jonsson - Killen som ville skriva om Slager men som fick skriva om Hårdrock..