2010-05-26, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KickAss-1337
Aftonbladet låter en tydligen inte kommentera så nu skriver jag här istället. VEM FAN är den jävla fittan Christoffer Röstlund Jonsson som fullkomligt öser skit över Slipknot!? "Maskerna tilltalade mobbningsoffer", "emogäng" och annat snack får man höra. HUR FAN VÅGAR HAN UTTALA SIG!? Är han en sådan där "provokativ frilansare" som dyker upp med jämna mellanrum? Spöstraff skulle han ha!

Hela artikeln: http://www.aftonbladet.se/kultur/article7190116.ab

R.I.P Paul Dedrick Gray

What the hell, kan ju inte annat än att garva åt den artikeln.. Snubben måste ju vara riktigt bitter att han blev en sideshow på aftonbladet och inte rocklegend.
Citera
2010-05-26, 20:50
Medlem
Chikatilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sakrasonto
Kan ju inte bara vara seriöst?!

Hoppas han blir sparkad på direkten.

Tror jag knappast, men man kan alltid hoppas. Maken till respektlösare blockmongo har jag fan aldrig skådat inom svensk media. Ironiskt att han är en sån nolla också.
Citera
2010-05-26, 21:05
Medlem
Citat:
Aftonbladet låter en tydligen inte kommentera så nu skriver jag här istället. VEM FAN är den jävla fittan Christoffer Röstlund Jonsson som fullkomligt öser skit över Slipknot!? "Maskerna tilltalade mobbningsoffer", "emogäng" och annat snack får man höra. HUR FAN VÅGAR HAN UTTALA SIG!? Är han en sådan där "provokativ frilansare" som dyker upp med jämna mellanrum? Spöstraff skulle han ha!

R.I.P Paul Dedrick Gray

läste precis detta på aftonbladet och jag håller med. vilken jävla idiot! som skrivit detta.
vi borde kidnappa honom och skicka han till Shawn "Clown" Crahan så får han ta hant om honom moohahaha.

R.I.P Paul Gray
Citera
2010-05-26, 21:12
Medlem
CB4lifes avatar
Man kan visste kommentera på Aftonbladet

R.I.P Paul Gray
Citera
2010-05-26, 21:15
Medlem
Freddex4s avatar
Citat:

R.I.P Paul Dedrick Gray

Fyfan vilken idiot! Smutskastar Gray och Dio.. Två rockstjärnor som ska hedras för vad de gjort. Herregud, Aftonbladet med sina pajas skribenter... Han verkar ju inte direkt veta vad han skriver om heller.
Citera
2010-05-26, 21:59
Medlem
Stoffenbergs avatar
Dio en glad haschtomte? Har AB-skribenten någonsin lyssnat på Dio?
Det märkliga tonläget hittar man ofta när kulturjournalister ska skriva metal, de måste distanssera sig vverkar det som, och det måste vara lustigt...
Citera
2010-05-26, 22:00
Medlem
Song2s avatar
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.Net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=140717

Samtalet till polisen från hotellet
Citera
2010-05-26, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analyse
Han har skrivit ett större gäng riff och ett antal låtar om jag inte tar helt fel.

han och joey skrev hela Iowa.
Citera
2010-05-26, 22:05
Medlem
wajjzings avatar
Den där jävla aftonhoran christoffer är ju en sån jävel som man bara inte orkar med.
Visst fan kan man kritisera men man ska ha belägg för det iså fall och för det andra ska man akta sig jävligt noga för att skriva om saker som man inte kan ett jävla skit om!!!!!
HATA Värdelös skribent
Citera
2010-05-26, 22:13
Medlem
Dindlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffkanin
Okej vilka band har Slipknot betytt mycket för? Det ända dom revolutionerat är nu-metal, som enligt min åsikt, suger getpung.

Gojira, Job for a Cowboy och Bring me the Horizon är bara några band i mängden som har uttryckt starka influenser från Slipknot. Behöver du källa så kan jag gärna bjuda på det. Men att påstå något annat är ju bara fjantigt med tanke på det genomslag bandet haft det senaste decenniet.
Citera
2010-05-26, 23:29
Bannlyst
Citat:

R.I.P Paul Dedrick Gray

Vafan är det han skriver? Funderar fan på att ringa aftonhoran så att den okunniga oallmänbildade fittan får en kick i arshlet. Blir så jävla upphetsad och arg på sånt här!!

"Den ena en glad haschtomte som bejakade livet och sjöng om regnbågar. Den andra grundade en misantropisk ”People=shit”-akt med texter om att skära halsen av folk, och *sedan knulla såret. Stark tobak."

I wanna slit your throat and fuck the wound" är för fan låten Disasterpiece och inte People=Shit Nackskott!

VA-I-HELVETE säger jag bara. Skära halsen av folk? knulla såret? Stark tobak!?! - Hur fan uttalar han sig då!?!

"Med Grays historia av blytungt missbruk gissar jag på opiater(?)." - Vågad gissning när Gray var ren från droger en lång period.

Christoffer Röstlund Jonsson - Killen som ville skriva om Slager men som fick skriva om Hårdrock..
Senast redigerad av BlazeT. 2010-05-26 kl. 23:52.
Citera
2010-05-26, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HamKiss
Gav till baka lite på min egen blog

http://hamkiss.blogspot.com/2010/05/rip.html

Good job! Kan va den första bra bloggen jag läst fan, keep it up!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in