2010-05-25, 12:53
Medlem
I Got Erections avatar
Jag gillar inte direkt Slipknot så det berör mig inte det minsta. Men det är alltid tråkigt när en relativt ung musiker dör, även om han lär få nån slags oförtjänt legendstatus bara för att han är död.

Dog han av överdos alltså? Kan tycka att det är mer orättvist när en renlevnadsmänniska som Dio går och dör av sjukdom, även om han var gammal. Eller Dimebag (som också var 38) som blev skjuten på scen. Det är tragiskt på riktigt.

Innebär detta slutet för Slipknot? Låter konstigt om en tämligen anonym basist skulle innebära slutet för dem, men det har väl varit snack om det i flera år, så detta kanske var droppen som föll över.
Senast redigerad av I Got Erection 2010-05-25 kl. 12:58.
Citera
2010-05-25, 12:53
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parau
hans död är en tjänst för mänskligheten!! sprida sån skit musik bara förstör, nu kanske det blri mindre slipknot musik förmodligen!

Såja, torka tårarna och kliv tillbaks till fragbite eller vart du nu hör hemma.
Citera
2010-05-25, 12:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Såja, torka tårarna och kliv tillbaks till fragbite eller vart du nu hör hemma.

jag vet inte ens vad fragbite är för nåt!!!
Citera
2010-05-25, 13:02
Medlem
Tur att man hann se dem i sommras då, jag har aldrig tyckt om dem så värst mycket men dom är ju sjukt bra live.
Citera
2010-05-25, 13:08
Medlem
orengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I Got Erection
Jag gillar inte direkt Slipknot så det berör mig inte det minsta. Men det är alltid tråkigt när en relativt ung musiker dör, även om han lär få nån slags oförtjänt legendstatus bara för att han är död.

Dog han av överdos alltså? Kan tycka att det är mer orättvist när en renlevnadsmänniska som Dio går och dör av sjukdom, även om han var gammal. Eller Dimebag (som också var 38) som blev skjuten på scen. Det är tragiskt på riktigt.

Innebär detta slutet för Slipknot? Låter konstigt om en tämligen anonym basist skulle innebära slutet för dem, men det har väl varit snack om det i flera år, så detta kanske var droppen som föll över.

Ryktet om att de ska lägga ner kommer väl från alla sidoprojekt. Men det håller ju många musiker på med. Ordinarie band lever vidare, och även om en medlem dör så kan man fortsätta göra mästerverk. Kolla bara Mike Ness och Social distortion. Dödsfall och avhopp är inte spiken i kistan för alla band.
Citera
2010-05-25, 13:22
Bannlyst
R.i.p
Citera
2010-05-25, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonkeyKlonk
RIP-önskningar på nätbaserade är så lamt, och något man borde vuxit ifrån innan man fyllt byxmyndig!

att leka internetpolis likaså.

R.I.P. Paul. Lyssnar inte så mycket på knuten men ändå. minnen
Citera
2010-05-25, 13:30
Medlem
Dudixxs avatar
Fan...

Och jag som aldrig fått se de live heller. vila i frid!
Citera
2010-05-25, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zumbza
Först James Sullivan, sen Dio, nu Paul Gray.. Vart tar 2010 vägen?? :S

Glöm inte Peter Steele
Citera
2010-05-25, 13:46
Medlem
Skyline-08s avatar
Hemskt att en så "ung" person ska dö.
R.I.P

http://www.youtube.com/watch?v=LXEKuttVRIo
Citera
2010-05-25, 13:53
Medlem
Donnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I Got Erection

Det är inte bekräftat att han dog av en överdos.

Och varför i helvete skulle han vara en "anonym basist"? Han var med redan 92 och la grunderna till Slipknot. Detta är inget vanligt pissband som byter medlemmar efter varje platta, lineupen har varit samma sen första plattan och jag har inte en jävla aning om det går att fortsätta efter att ha tappat en grundmedlem.
Citera
2010-05-25, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fluffkanin
Glöm inte Peter Steele

Ja, verkligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto