Citat:
Ursprungligen postat av
Memestar
Jag förstår att du har lite svårt med definitioner och sånt, men nu beter du dig fullständigt oförståeligt. Försvarande av X är inte detsamma som att presentera statistik och utmana andra att motbevisa den (vilket ingen här har lyckats med). Dessa är objektiva observationer.
Du menar att du kan slänga ur dig vilka godtyckliga siffror som helst utan någon källhänvisning och sen är det upp till andra att motbevisa dem? Så bekvämt, men så fungerar det inte. Du hävdade "Fortfarande 6 av 6 (dem man ville få ner fick man ner), fortfarande bäst statistik i världen." Visa var du fick detta ifrån!
Citat:
Inte igen ... medveten förstörelse av bebyggelse kallas för vandalism.
Om fulla fotbollshuliganer utan djupare syfte krossar rutor är det vandalism. När det görs i politiskt syfte är det hatbrott, terrorism eller krigsbrott. Det var terrorism när IRA sprängde butiker i London och lika mycket terrorism när Sharon sprängde hus på Västbanken. IRA hade i alla fall vett nog att ringa och förvarna innan de sprängde, så Sharon var snäppet värre.
Citat:
Jag bryr mig visst om de som dog i Qibya, men Jordanien arresterade som sagt 1000 fedayeen-terrorister efter det. Det var bara effektivt. Inte "i min mening".
'
Det var en av effekterna, men de långsiktiga effekterna av terrorism som denna är svårare att kvantifiera. Hade Israel varit en rättsstat hade de arresterat alla terroristerna bakom massakern, istället valde de ledaren för den till premiärminister, vilket ju som jag konstaterat är israelernas vana.
Citat:
HAHAHA "Facebook"? Har du slagit dig i huvudet???

Mossad skiter fullständigt i vilka åsikter du uttrycker, att
finansiera terrorgrupper ligger dock på en helt annan nivå, som du vet. Du föredrar bara att spela dum.
Klart Mossad inte bryr sig. Poängen här var att du och Melange5738 vill att de skall mörda mig. Det här handlar ju inte om att finansiera terrorgrupper vilket du inte har något som helst stöd för att jag gör utan just om att du hatar mina åsikter och därför gör ditt bästa för att smutskasta mig med sådana här metoder.