2011-02-13, 04:09
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CeleryFC
Beror delvis på vilket lag de möter. Det är säkrare att vara Sunderland eller Blackburn än Chelsea eller Tottenham.
Största problemet är dock inte West Ham-fansen, utan snarare ordningsmakten som kan kasta ut dig om du jublar när bortalaget gör mål.
Hade avsikt att sitta på West Stand i Spurshalsduk. När jag gick in blev jag ombedd att lägga halsduken i min West Ham-påse (köpte halsduk till farsan) med förklaringen "för jag anser att du vill se hela matchen" Det handlar om att sköta det snyggt, ställer du dig upp och jublar när Mr Stalteri avgör i 94e så hoppas jag du åker på stryk.
Citera
2011-02-17, 12:17
Medlem
Är det någon med erfarenheter utav http://www.onlineticketexpress.com ?
Citera
2011-02-17, 18:29
Medlem
charles1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ehfraim
hade tänkt att åka till ner Milano och kila in på San Siro och uppfylla min och en nära kamrats dröm. Någon som har erfarenhet av att åka ner till Milano? Hotell, flygbolag?

EDIT: AC Milan såklart.

Tack på förhand!

Själv ska jag till Milano om 2 veckor och se Milan - Napoli hoppas på en riktigt bra match, vi bad hotellet köpa biljetter åt oss och vi fick "VIP" biljetter för 1500kr/st.

Hoppas man får sitta bredvid Berlusconi.
Citera
2011-02-17, 20:47
Medlem
Hur svårt är det att få tag i biljetter till CL-finalen?
Citera
2011-02-23, 13:18
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst.Hugo
Ny fråga: biljetter till Roma, eller rättare sagt Roma - Juventus den tredje april - har de släppts? Var köpes?

Bumpar denna fråga. Någon som har en aning?
Citera
2011-02-23, 13:50
Medlem
RobEngströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst.Hugo
Bumpar denna fråga. Någon som har en aning?

Jag hade utan tvekan köpt biljetter på plats, finns inte en chans att den matchen kommer att vara slutsåld.
Citera
2011-02-25, 19:20
Medlem
LoLLboLL89s avatar
jag och tjejen ska dra till rom o tänkte kolla på milan-inter 3e april. googlat lite om biljetter osv men skulle gärna ta nåt tips på hur och var jag ska köpa biljetterna. kan tänka mig att den blir utsåld(?) så var köper man bäst online?
Citera
2011-02-25, 20:21
Medlem
LoLLboLL89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoLLboLL89
jag och tjejen ska dra till rom o tänkte kolla på milan-inter 3e april. googlat lite om biljetter osv men skulle gärna ta nåt tips på hur och var jag ska köpa biljetterna. kan tänka mig att den blir utsåld(?) så var köper man bäst online?

oj, milano menade jag.
Citera
2011-02-27, 14:23
Medlem
TheBunks avatar
Ska till Rom med farsan och två brorsor då Roma-Milan spelas, 8 maj. Är näst sista omgången och kan ju va aktuellt för Milan att slåss om om serievinst medans Roma sladdar rejält och den kanske inte är så het för Romanistas. Känns inte så hett att lägga en lax per biljett för dåliga platser och förlita sig på att få plåtarna till hotellet. Vi kommer dit på torsdag kväll så vi har ju tid att köpa eller hämta ut biljetter. Vad tror ni, kommer det gå att köpa plåtar på fredagen? Annars har jag tänkt att köpa direkt från Lottomatica och hämta ut i Rom, någon som har köpt biljetter via deras hemsida listticket.it?

Hotell och flyg är bokat och betalt, detta som återstår nu. Tar tacksamt emot tips på vilket tillvägagångssätt som är bäst. Svartabörshajar utanför arenan känns inte som ett alternativ.
Citera
2011-02-27, 14:45
Medlem
Sia-Inters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoLLboLL89
oj, milano menade jag.
Biljetterna släpps på hemsidan 1 vecka innan tror jag, brukar vara värt att sitta uppe dagen de släpps och boka. Annars har jag en liten specialsida som jag kanske kan fixa det ifrån..

Till de som vill ha biljetter till både Inter och Milan så kan jag hjälpa de flesta av er, e lite svårare när det är "A-match" och CL.
Citera
2011-02-27, 14:57
Medlem
David.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBunk
Ska till Rom med farsan och två brorsor då Roma-Milan spelas, 8 maj. Är näst sista omgången och kan ju va aktuellt för Milan att slåss om om serievinst medans Roma sladdar rejält och den kanske inte är så het för Romanistas. Känns inte så hett att lägga en lax per biljett för dåliga platser och förlita sig på att få plåtarna till hotellet. Vi kommer dit på torsdag kväll så vi har ju tid att köpa eller hämta ut biljetter. Vad tror ni, kommer det gå att köpa plåtar på fredagen? Annars har jag tänkt att köpa direkt från Lottomatica och hämta ut i Rom, någon som har köpt biljetter via deras hemsida listticket.it?

Hotell och flyg är bokat och betalt, detta som återstår nu. Tar tacksamt emot tips på vilket tillvägagångssätt som är bäst. Svartabörshajar utanför arenan känns inte som ett alternativ.

Jag skulle nog se över möjligheten att gå med i någon supporterorganisation, det handlar allt som oftast om en ganska låg medlemsavgift och sen hjälper de er med allt vad gäller biljetter och andra saker ni kan tänkas behöva ha hjälp med. Det senaste jag hörde var att man nu som utböling har möjlighet att köpa plåtar till Curva Sud, men alla andra sektioner ska också vara öppna av vad jag förstått.

http://www.romanisti.se

http://www.asroma.no

- d.
Citera
2011-02-27, 16:34
Medlem
TheBunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David.
Jag skulle nog se över möjligheten att gå med i någon supporterorganisation, det handlar allt som oftast om en ganska låg medlemsavgift och sen hjälper de er med allt vad gäller biljetter och andra saker ni kan tänkas behöva ha hjälp med. Det senaste jag hörde var att man nu som utböling har möjlighet att köpa plåtar till Curva Sud, men alla andra sektioner ska också vara öppna av vad jag förstått.

http://www.romanisti.se

http://www.asroma.no

- d.

Tack för tipset men svenska supporterföreningen kostade 250 kr per person och alla som köper biljetter måste vara medlemmar. Dels lägger vi hellre dom pengarna på bättre platser och sen känns det lite snett att utnyttja deras tjänster utan att vara Romafans, därmed inte sagt att vi kommer hålla på Milan men men...

Blir nog till att vänta tills biljetterna släpps på Lottomatica, verkar bara va ett par veckor innan varje match. Sen har man ju ändå nät-svartabörshajarna (de som anordnar fotbollsresor) men slipper helst det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in