2012-11-10, 21:19
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Eurotravel, Nickes etc.

Tack, ska kolla in dem.
Citera
2012-11-17, 00:35
Medlem
Hjälp om fotboll i franska staden Nice!?

Är lite inne på att åka till Nice på en "möta värmen-resa" i typ april/maj 2013. Typ en vecka med lite sol och tajma det men en fotobllsmatch dessutom. Någon som varit där och vet hur det är med biljetter?

Arenan tar trots allt bara 17 000 åskådare. Köps det på plats? Antar att det spelar stor roll vilken match det gäller, mina alternativ är matcher mot skitlag samt matchen mot Lyon då dessa spelas inom den persioden.

MVH
Citera
2012-11-20, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.A
Hjälp om fotboll i franska staden Nice!?

Är lite inne på att åka till Nice på en "möta värmen-resa" i typ april/maj 2013. Typ en vecka med lite sol och tajma det men en fotobllsmatch dessutom. Någon som varit där och vet hur det är med biljetter?

Arenan tar trots allt bara 17 000 åskådare. Köps det på plats? Antar att det spelar stor roll vilken match det gäller, mina alternativ är matcher mot skitlag samt matchen mot Lyon då dessa spelas inom den persioden.

MVH
NÅGON?
Citera
2012-11-20, 16:43
Medlem
Citat:
NÅGON?
Jag var i Nice för en månad sen och passade på att kolla matchen mot St Etienne. Det var lite mer än halvfullt, men skapligt drag ändå. Inga problem att köpa biljett på plats innan match och det var ingen id-koll som i Italien. Jag åker gärna dit igen!
Citera
2012-11-20, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Subculture
Jag var i Nice för en månad sen och passade på att kolla matchen mot St Etienne. Det var lite mer än halvfullt, men skapligt drag ändå. Inga problem att köpa biljett på plats innan match och det var ingen id-koll som i Italien. Jag åker gärna dit igen!
Härligt, tack!

Lite OT nu men verkar vara en jävligt nice (höhö) stad i övrigt också, känns ganska perfekt att åka dit för att få lite tidig sommarvärme i maj
Citera
2012-11-21, 10:11
Medlem
Citat:
Härligt, tack!

Lite OT nu men verkar vara en jävligt nice (höhö) stad i övrigt också, känns ganska perfekt att åka dit för att få lite tidig sommarvärme i maj

Jag var bara där i lite mer än ett dygn innan jag åkte vidare österut, men i slutet av Oktober var det 20-25grader i området. Om du har tid över, intresse och lite tur med spelschemat finns även Sampdoria - Juventus i Genua helgen den 18-19/5. Då får du en tågresa längs havet med fantastiska vyer.
Senast redigerad av Subculture 2012-11-21 kl. 10:14.
Citera
2012-11-21, 17:20
Medlem
wakeupbakeups avatar
skall till London samtidigt som matchen Arsenal-Liverpool spelas. Vart hittar jag de billigaste biljetterna?
Har ni några egna erfarenheter av någon bra hemsida? vill ju inte bli blåst..
Senast redigerad av wakeupbakeup 2012-11-21 kl. 17:52.
Citera
2012-11-21, 21:44
Medlem
Tommy.Vercettis avatar
Någon som har erfarenhet av att köpt från Boxoffice.se?
Citera
2012-11-29, 09:49
Medlem
ColdAsIces avatar
Skulle vilja köpa PSG biljetter som julklapp, vilken sida är det bäst att vända sig till?
Citera
2012-11-30, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColdAsIce
Skulle vilja köpa PSG biljetter som julklapp, vilken sida är det bäst att vända sig till?
Viagogo har ju alltid: http://www.viagogo.se/Sportbiljetter/Fotboll/Ligue-1/Paris-SG-Biljetter

Jag har bara bra erfarenheter av den sidan.
Citera
2012-12-04, 17:09
Medlem
Hur är det med biljetter till champions league finalen 2013? Jag har kollat på uefas hemsida men hittar ingen information där varken kring om det redan släppts några eller när de planeras att släppas fler. Är det någon som har någon erfarenhet av att fixa biljetter från tidigare år? Vad brukar priserna ligga kring om man köper direkt från uefa?
Citera
2012-12-05, 22:44
Medlem
wakeupbakeups avatar
Någon som har beställt biljetter på www.ticket2.com, och som kan säga om den är grön eller inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in