2013-07-04, 23:37
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur.Axmann
Ja men precis. Grejen är också den att det inte går några direktflyg till Dortmund heller? Hur tog du dig ner dit? Eller du kanske bor i Tyskland? Lär köpa ett resepaket ändå, känns tryggast så. Tack för all information förresten!

Nää jag bor (dessvärre) inte i Tyskland. Flyg till Dortmund har jag åkt med det går inte längre som du mycket riktigt påpekar. Däremot kan man åka billigt med Ryan Air till Düsseldorf Weeze eller med SAS/Lufthansa till Düsseldorf International om man är ute i god tid. Jag flög till Düsseldorf med SAS i april för 1500 tur och retur och hann se en bundesligamatch och en 2.bundesligamatch samma helg

Hursomhelst, lycka till. Jag har varit på Westfalenstadion/Signal Iduna många gånger och du lär inte bli besviken när "gula väggen" sätter igång
Senast redigerad av fchansa 2013-07-04 kl. 23:41.
Citera
2013-07-11, 20:16
Medlem
TKD_1337s avatar
Det var inte mycket till kundtjänst av Viagogo. Okunnigt bemötande och långa svarstider.
Senast redigerad av TKD_1337 2013-07-11 kl. 20:19.
Citera
2013-07-15, 22:32
Medlem
Någon som har erfarenhet av GoSport Travel?
Citera
2013-07-16, 03:06
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tommy.Vercetti
Någon som vet om det enda sättet att fixa biljetter till "sverigesektionen" borta mot Irland är genom svff? Har aldrig varit på en bortamatch när det gäller svenska landslaget så jag vet inte om det är så speciellt säkert att sitta på någon irländsk sektion hehe.

Det finns biljetter på viagogo till alla rader men tyvärr framgår det inte vilken/vilka som är bortasektionen. Du kan ju fråga Aviva Stadium om det.

http://www.viagogo.se/Sportbiljetter/Fotboll/FIFA-World-Cup-Qualifications/Irland-Kvalifikationer-FIFA-Biljetter/E-478402
Senast redigerad av TKD_1337 2013-07-16 kl. 04:02.
Citera
2013-07-16, 22:15
Medlem
Grooms avatar
Ber om ursäkt ifall detta redan har besvarats.
Men hur ser man till att få tag i biljetterna? Och när tror man att biljetterna kommer släppas.

Jag skulle helst vilja vara med på hela fotbollsfesten (1 månad), och finns det någon paket som man kan köpa.

Vill att det ska vara så bra samt billigt som möjligt.
Kan inte punga ut hur mycket som helst, men skulle få världens ångest att missa Brasilien festen
Händer bara en gång i livet!

Tusen tack på förhand
Citera
2013-07-25, 12:45
Medlem
Är 1st4footballtickets en pålitlig sida? Någon som kan rekommendera den?
Citera
2013-08-09, 19:06
Medlem
knibens avatar
Såg på en sida att de hade ett erbjudande med La Liga för 2 pers, 7 500kr där det ingår 2 matchbilljetter och 2 näters hotell för båda, inget flyg ingår, bra deal om man ska ner och se Valencia?
Citera
2013-08-09, 19:21
Medlem
Ajberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kniben
Såg på en sida att de hade ett erbjudande med La Liga för 2 pers, 7 500kr där det ingår 2 matchbilljetter och 2 näters hotell för båda, inget flyg ingår, bra deal om man ska ner och se Valencia?
Beror ju helt på vad för hotell man bor på, men jag vågar lova att ni kan bo två nätter på ett fint hotell och få tag på matchbiljetter för sammanlagt under 3000.
Citera
2013-08-10, 00:52
Medlem
Exaktes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kniben

Inte alls.
Valencia är en relativt billig stad. Boende är inte svårt att få tag på till bra priser och matchbiljetterna kostar inte heller en förmögenhet. Flygbiljetterna är oftast det som blir dyrast, så när det inte ingår skulle jag vilja påstå att det är en värdelös deal.
Citera
2013-08-14, 21:01
Medlem
Lazio - Roma 9e februari. Hur ska man bäst gå tillväga?
Citera
2013-08-19, 14:28
Medlem
SteveAngellos avatar
Hej!
Tips på var man kan hitta matchbiljetter till West Ham? Är det deras egna hemsida som gäller eller finns det andra företag som säljer biljetter till ett bra pris?
Citera
2013-08-19, 16:38
Medlem
Ajberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteveAngello
Hej!
Tips på var man kan hitta matchbiljetter till West Ham? Är det deras egna hemsida som gäller eller finns det andra företag som säljer biljetter till ett bra pris?
Det finns garanterat utomstående företag som kan förse dig med en biljett, då till ett ganska väl tilltaget pris. Enklast är väl att köpa biljetter via klubben (hemsidan). Nu har jag ingen koll på hur mycket man brukar sälja, men i första hand släpps matchbiljetter till klubbens medlemmar och i andra hand till vem som helst. Medlemskap som svensk går väl på typ 40 pund (per säsong) vilket ju kan vara värt om man tänkt åka på fler än en match. I annat fall är det nog bättre att hugga när biljetter släpps fritt eller köpa via biljettagenturer. Googla bara "biljetter west ham" så får du mängder med träffar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in