2012-08-08, 14:00
Medlem
knibens avatar
Tänkte åka ner till Valencia och se Valencia - Deportivo.. Den bästa sidan jag har hittat hittils är http://www.maineventshop.com/Tickets/Sports/Football/La-Liga/Valencia-CF--RCD-de-la-Coruna/20149/698D5/2/Evento.aspx

Sen med flygbolag, vilket är bäst!?
Citera
2012-08-08, 15:16
Medlem
newhavens avatar
Nu till hösten har jag planerat en resa till London för att se Arsenal - QPR och har börjat leta efter biljetter. Hur får man tag på fyra biljetter på enklast möjliga sätt? Ska man bli officiell medlem i Arsenal ("Red"-medlem) eller ska man bli medlem i Arsenal Sverige? Om man är medlem i Arsenal Sverige får man bara köpa en biljett per medlemskap. Finns det några sådana regler om man är officiell medlem i Arsenal?
Citera
2012-08-08, 20:19
Medlem
Mebbes avatar
Tänkte köpa biljetter till Barca - Real Madrid, 7:e Oktober. Kollat runt lite och alla biljetter kosta 3000 kr och uppåt. Stämmer detta eller är det bara för att jag är tidigt ute. Antar att de tär omöjligt att köpa svart utanför arenan.

Aldrig varit på Camp Nou och är inbiten barca fans sedan jag var liten. Planerar nu min resa för en bra match. Ni som varit på Camp Nou tidigare - bästa/billigaste sättet att köpa biljetter till matcher?
Citera
2012-08-13, 15:19
Medlem
atomiseurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av newhaven
Nu till hösten har jag planerat en resa till London för att se Arsenal - QPR och har börjat leta efter biljetter. Hur får man tag på fyra biljetter på enklast möjliga sätt? Ska man bli officiell medlem i Arsenal ("Red"-medlem) eller ska man bli medlem i Arsenal Sverige? Om man är medlem i Arsenal Sverige får man bara köpa en biljett per medlemskap. Finns det några sådana regler om man är officiell medlem i Arsenal?

Jag fick följade svar när jag frågade om jag som "Red Member" kunde köpa biljetter till mig och vänner som inte var medlemmar. Men om alla är "Red Members" så verkar det som att man kan köpa flera biljetter och "Re-assigna" till de man ska gå med.

Vet dock inte om samma regler gäller för "Ticket Exchange".

-"Thank you for your email. As a red member you are only able to purchase one ticket. Should a game go to Friends & Family or a general sale you can then buy extra tickets and in this instance you will be issued with paper tickets. However, there is no guarantee that any game will go to Friends & Family or a general sale."
Citera
2012-08-13, 16:32
Medlem
Hej!
Jag undrar om det är någon som beställt biljetter via ticket2.com tidigare? Vill gärna ha sittplatser på långsidan, långt ner, till Arsenal - QPR (en match att se för skojs skull) och undrar vilka sektioner som är bäst. De flesta heter bara "långsida" men alla skiljer sig i priser. Någon som vet vilken sektion som är vettig att ta för ett så lågt pris som möjlgt?

Undrar även om återförsäljare är säkra att köpa ifrån? Verkar vara billigt och de har rätt schyssta platser, och just av den anledningen blir man tveksam. Har någon köpt från dessa? http://www.blocket.se/stockholm/Biljetter_Manchester_United_41127196.htm?ca=14
http://www.blocket.se/helsingborg/Biljetter_Manchester_United_2012_2013_41361189.htm ?ca=14&w=3
Senast redigerad av kwasimodo 2012-08-13 kl. 17:06.
Citera
2012-08-13, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyhoxx
Tänkte åka att se på Man U i höst och har en fråga.

Har inte varit över tidigare och undrar om det är billigast att 4 personer blir medlemmar och på så sätt får köpa biljetterna på hemsidan relativt tidigt och betydligt billigare än via svenska återförsäljare, typ Nickes och liknande. Att bli medlem kostar 32 £, vad tror ni?

Det kanske är "Official Member" du talar om då? Är medlem men har aldrig behövt betala för medlemskapet. Men vet att man som Official Member får tillgång till matchbiljetter före de som bara är "Members" osv. De som inte pröjsat för medlemskap får tillgång till biljetterna från hemsida ungefär 2 veckor innan och får välja bland de biljetterna som finns kvar. Jag tror också att Official Members enbart gäller för ligamatcher. I Cup-matcher är det fritt fram och först till kvarn gäller för alla.

Det är mycket billigare och säkrare att beställa från hemsidan direkt, dessutom får du genom att betala medlemsskap chansen till grymma platser. Helt klart värt! Men alla 4 behöver väl inte bli medlemmar? Tror det räcker om en blir och köper alla biljetter..
Citera
2012-08-13, 20:06
Medlem
MuskelManias avatar
Behöver köpa biljetter till matchen mellan Hamburger SV - Bayern München den 3:e November 2012.
Försökte beställa 5st genom viagogo men där ville dom bara sälja ett jämnt antal biljetter till oss.

Någon som känner varm i hjärtat och kan hjälpa mig till en annan sajt där biljetter istället kan beställas igenom?
Citera
2012-08-13, 22:39
Medlem
Gooodfellas avatar
Tjena Tjena

Jag och polaren tänkte åka ner till Manchester den 3 nov och kolla United - Arsenal. Vad skulle ni rekommendera är billigaste sättet att ta sig till Manchester? Eftersom Ryanair inte flyger dit har vi funderat på att ta flyget och sen ta tåget till Manchester. Men även dessa biljetter är dyra i dagsläget? Vad skulle ni säga är bäst?
Citera
2012-08-18, 09:19
Medlem
Tjennare tänkte dra över till London den 14e september för att dagen efter se Arsenal - Southampton. Vi är två personer som ska gå på matchen. Hur får jag enklast biljetter för en hyfsat billig slant?
Citera
2012-08-18, 09:47
Medlem
Hakapelitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gooodfella
Tjena Tjena

Jag och polaren tänkte åka ner till Manchester den 3 nov och kolla United - Arsenal. Vad skulle ni rekommendera är billigaste sättet att ta sig till Manchester? Eftersom Ryanair inte flyger dit har vi funderat på att ta flyget och sen ta tåget till Manchester. Men även dessa biljetter är dyra i dagsläget? Vad skulle ni säga är bäst?

Var flyger ni ifrån? Man kan flyga med EasyJet från Köpenhamn till Manchester.
Annars flyger ni från Skavsta till Liverpool med RyanAir sen tågar resten av biten.
Citera
2012-08-18, 10:05
Medlem
Johny-Texs avatar
Citat:
Tjena Tjena

Hej när jag åkte och kolla på United reste jag med Ryanair till Liverpool. Sen tar du flygbuss till Manchester tar ca 40 min och går 2 gånger i timmen. Dom brukar sälja biljetter till bussen redan på planet.
Tänk på att hotellstandarn inte är som hemma

GLORY GLORY MAN UNITED
Citera
2012-08-18, 10:12
Medlem
thotthes avatar
Citat:
Tjena Tjena

När jag åker till Manchester(ej pga fotboll) brukar jag flyga med KLM från Landvetter-Amsterdam-Manchester. Visst det är ett byte men det går undan och är hyffsat billigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in