2010-10-21, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CeleryFC
Att köpa True Blue-medlemskap och köpa direkt från Chelseas hemsida funkar inte. I så fall måste du först ha samlat ihop lojalitetspoäng genom att ha gått på massa andra matcher.

För det fåtal biljetter som finns på Viagogo krävs inga poäng, bara ett medlemskap. Dock är det väldigt många som rycker efter dessa och risken att bli utan är rätt stor. Du väljer själv om du vill gamla och riskera att förlora 25 pund (om du inte använder medlemskapet senare under säsongen) eller inte.

Biljetterna släpps för övrigt alltid en månad innan match.

Ok, men har du några andra tips på hur jag kan göra? Vill verkligen avsluta året med denna match :/
Citera
2010-10-23, 00:27
Medlem
casperss avatar
Hej!

Jag har oxå planer på att åka till Milano och gå på San Siro och kolla på Milan.
Jag sitter i rullstol så är det ngn som vet var Handikapplatserna finns på San Siro?
Hur får Jag tag i biljetter?

Skulle hemst gärna vilja ha svar på detta inlägg, Tack!!
Citera
2010-10-23, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kenan83
Ok, men har du några andra tips på hur jag kan göra? Vill verkligen avsluta året med denna match :/
Då återstår väl olika biljettsidor och reseagenturer på Internet eller svara börsen utanför arenan. Men då får du lägga åtskilliga tusenlappar för en plåt.
Citera
2010-10-23, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CeleryFC
Då återstår väl olika biljettsidor och reseagenturer på Internet eller svara börsen utanför arenan. Men då får du lägga åtskilliga tusenlappar för en plåt.

Ok, tack för svaret
Citera
2010-11-05, 12:02
Medlem
Sia-Inters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caspers
Hej!

Jag har oxå planer på att åka till Milano och gå på San Siro och kolla på Milan.
Jag sitter i rullstol så är det ngn som vet var Handikapplatserna finns på San Siro?
Hur får Jag tag i biljetter?

Skulle hemst gärna vilja ha svar på detta inlägg, Tack!!
Tja. Jag vet iaf att Inter har denna på sin hemsida:
http://www.inter.it/en/biglietti/disabili/index.html

Där finns den info du letar efter!

Edit: Såg att du letade efter Milan så:
http://www.acmilan.com/en/tickets/disabled_accreditation
Citera
2010-11-06, 19:52
Bannlyst
Vilka biljettleverantörer bör man vända sig för att köpa biljetter till Manchester Uniteds hemmamatcher till billiga priser? (CL+PL)

Eventuellt en bortamatch?
Är ej medlem.
Citera
2010-11-06, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kappy
Vilka biljettleverantörer bör man vända sig för att köpa biljetter till Manchester Uniteds hemmamatcher till billiga priser? (CL+PL)

Är ej medlem.

https://www.unitedfotbollsresor.com/new/united/se/

Sedan kan du köpa biljetter på Manutd.com utan att vara medlem, men det är endast till de matchen som inte blir utsålda till medlemmarna. Alltså PL och Cupmatcher mot mindre lag, dock får du ju räkna med att de släpps ganska tätt inpå matchen.
Citera
2010-11-07, 12:00
Medlem
CheckMyBrains avatar
Några frågor: Var handlar man biljetter på plats för att se Roma?
Är det fullsatt nån gång, förrutom mot Lazio?
Var handlar man biljetter på plats för att se Fiorentina?
Vet att matcherna mot Juventus brukar fylla stadion,men är det andra lag det brukar vara fullsatt mot?
Ska åka en sväng till Italien å se lite boll...Man vill ju inte betala ockerpriserna som finns på nätet.
Väl mött!
Citera
2010-11-07, 12:19
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheckMyBrain
Några frågor: Var handlar man biljetter på plats för att se Roma?
Är det fullsatt nån gång, förrutom mot Lazio?
Var handlar man biljetter på plats för att se Fiorentina?
Vet att matcherna mot Juventus brukar fylla stadion,men är det andra lag det brukar vara fullsatt mot?
Ska åka en sväng till Italien å se lite boll...Man vill ju inte betala ockerpriserna som finns på nätet.
Väl mött!

Köp direkt av Roma, vid arenan brukar det gå att lösa.

I Florens köper du i biljettkiosken på Piazza della Repubblica ett stenkast från il duomo. Eller om du köper direkt vid arenan.
Citera
2010-11-08, 17:17
Medlem
Bajsmackans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kappy

Är ej medlem.

www.onlineticketexpress.com
Kanske inte så billigt, beroende på match, men tillförlitligt och har biljetter till alla matcher. Ville veta långt innan att jag skulle få biljett så fick betala lite mer. Leverans kan ske till hotellet du tänkt bo på. Jag fick mina biljetter dagen innan match men hemsidan säger att dom skickas 5-3 dagar innan. Så beställ inte till din svenska adress om du ska vara borta en längre tid. Jag såg Man UTD vs Tottenham Hotspurs och fick pröjsa 100£ per plåt.

Alternativ 2: Du kanske redan vet, men det går ju bli medlem på Uniteds officiella hemsida och sen vara med i lotteri om biljetter, då får du dom billigt (27£-49£) men detta lotteri genomförs någon vecka inför match så funkar ju bara om du är flexibel.
Citera
2010-11-13, 12:11
Medlem
CheckMyBrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Köp direkt av Roma, vid arenan brukar det gå att lösa.

I Florens köper du i biljettkiosken på Piazza della Repubblica ett stenkast från il duomo. Eller om du köper direkt vid arenan.

Man tackar och noterar!
Citera
2010-11-13, 13:41
Medlem
Funderar på Milano-derbyt i vår. Är det omöjligt att få plåtar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in