Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-18, 10:48
  #745
Medlem
Pongolles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakapelita
Annars flyger ni från Skavsta till Liverpool med RyanAir sen tågar resten av biten.
Ryanair har slutat flyga Skavsta - Liverpool tyvärr.
Citera
2012-08-18, 11:40
  #746
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuskelMania
Behöver köpa biljetter till matchen mellan Hamburger SV - Bayern München den 3:e November 2012.
Försökte beställa 5st genom viagogo men där ville dom bara sälja ett jämnt antal biljetter till oss.

Någon som känner varm i hjärtat och kan hjälpa mig till en annan sajt där biljetter istället kan beställas igenom?

De gånger jag köpt biljetter till HSVs matcher har jag gjort det direkt via deras hemsida och fåt dom hemskickade på några dagar. IOM att det är BM dom möter är kanske suget efter biljetter så högt att dom blir svåra att få tag på?
Citera
2012-08-30, 21:34
  #747
Medlem
Hur får jag på bästa och billigaste sättet tag på matchbiljetter till Champions League-matchen mellan FC Nordsjälland-Juventus?
Citera
2012-08-31, 01:58
  #748
Medlem
KamelenKurts avatar
Touts utanför Emirates Stadium är ett annat alternativ. Har handlat av dessa snubbar 2 gånger senaste året när jag inte kunnat fixa biljett i tid.

Räkna med grovt överpris. 100 quid för cat c(inbreds, lads) till 250 quid för cat a(manure, scum, chelski, bin dippers). Såklart inget acceptabelt pris i sammanhanget, men;

för den som överväger att resa med dyra resebolag så är detta ingen dum idé.

Flyg - 50 pund (t/r med ryanair)
Boende - 100 pund (2 nätter på anständigt hotell/hostel)
Biljett - 100 pund (t.ex Arsenal-Southampton)

Man landar alltså på runda slägga 250 pund. Steveperryman ska ha 3295 kr för detta, Utan flyg!
__________________
Senast redigerad av KamelenKurt 2012-08-31 kl. 02:01.
Citera
2012-08-31, 11:06
  #749
Medlem
jag kommer att bo i manchester under hösten och tänkte dra på CL matcherna city v. real/dortmund.
vad är det billigaste sättet att få tag på biljetter?

Tittade på citys viagogo men de kräver medlemskap. Ser på Citys hemsida att man kan köpa "BLUE-membership" för 10£, vet någon om man får tillgång till CL biljetter då?
Citera
2012-08-31, 16:57
  #750
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UareMe
Hur får jag på bästa och billigaste sättet tag på matchbiljetter till Champions League-matchen mellan FC Nordsjälland-Juventus?

Länk

Från Nordsjällands egna hemsida, biljetterna kommer släppas den 6e September för de som inte är medlemmar etc. Står även vart du köper biljtetter i länken, tror det är Danmarks version av ticnet typ.

999:- DK för alla tre hemmamatcherna i gruppen är fan inte farligt alltså, med tanke på att du då får se Juve, Chelsea och Shaktar.
Citera
2012-08-31, 20:26
  #751
Medlem
Är det någon som har koll på om det är möjligt att på ett smidigt sätt köpa resepaket inkluderande hotell, flyg och biljett till Galatasaray - Manchester United den 20e November 2012 i Champions League?

Svårt att finna information om det, dom stora resebolagen annonserar inget om det som det verkar, och har någon koll på hur man går till väga på andra sätt så vore det kanon om ni kunde dela den informationen!
Citera
2012-09-01, 00:58
  #752
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SFGD
Är det någon som har koll på om det är möjligt att på ett smidigt sätt köpa resepaket inkluderande hotell, flyg och biljett till Galatasaray - Manchester United den 20e November 2012 i Champions League?

Svårt att finna information om det, dom stora resebolagen annonserar inget om det som det verkar, och har någon koll på hur man går till väga på andra sätt så vore det kanon om ni kunde dela den informationen!

I Turkiet eller i Manchester? Om det är till Old Trafford du vill så rekommenderar jag sidor som till exempel LA Travel. Finns ju även Thomas Cook och liknande.
Citera
2012-09-01, 01:07
  #753
Avstängd
DanielAlvess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UareMe
Hur får jag på bästa och billigaste sättet tag på matchbiljetter till Champions League-matchen mellan FC Nordsjälland-Juventus?

Vet du om matchen ska spelas på Parken?
Citera
2012-09-01, 01:44
  #754
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielAlves
Vet du om matchen ska spelas på Parken?

Alla matcherna kommer spelas på Parken när det gäller Nordsjällands CL-äventyr på "hemmaplan".
Citera
2012-09-01, 03:35
  #755
Medlem
Schalke - Arsenal? De verkar sälja ut ALLA sina hemmamatcher, så att veta när biljetterna släpps känns rätt viktigt...
Citera
2012-09-01, 15:58
  #756
Medlem
Bhoods avatar
Vill gärna dra och se Tottenham i vinter, någon som har tips?? Uppskattas stort
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback