2012-01-16, 19:15
Medlem
AFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flancen
Hej, var kan man få tag på en trygg sida arsenal - newcastle biljetter den 10:e mars?

vilka sidor i england är trygga att handla ifrån?

Hur många biljetter behöver du?
Citera
2012-01-19, 12:27
Medlem
kroems avatar
Intresserad av biljetter till antingen Arsenal - Chelsea, eller QPR - Spurs, 21a april. Vilken är min bästa chans?
Citera
2012-01-19, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niilz
Varför är Milan biljetter så helvetes dyra?

För att det är många mellanhänder. När jag var nere i Milano och såg Milan - Real förrförra säsongen betalade jag 700 spänn för biljetten. Då satt jag längst ner på långsidan, lite åt högern. Helt grymma biljetter och de var tack vare en vän som bor i Milano som köpte hos klubben utan massa mellanhänder. Så länge det inte är en stormatch så tror jag det går bra att köpa på plats.
Citera
2012-01-19, 20:30
Medlem
AnIdiotAbroads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kroem
Intresserad av biljetter till antingen Arsenal - Chelsea, eller QPR - Spurs, 21a april. Vilken är min bästa chans?

Svårt att säga. Beror på vad du är beredd att ge för biljetterna och hur du hade tänkt köpa dem.

Som Red Member i Arsenal kan du få hyfsat enkelt få biljett om du hänger på låset när de släpps till Red Members, vilket brukar vara en månad i förväg. Gick själv tillväga på detta sätt och fick, notera, 1 biljett till söndagens möte med Man United. Ska du ha fler än en biljett till en toppmatch krävs fler medlemskap, alternativt att du köper via någon annan klient.

Till QPR:s hemmamatcher mot "topplagen" lär det vara mer problematiskt då arenan bara tar 20,000 till att börja med. Fick tag i en biljett till matchen imorgon mot Wigan via deras hemsida så sent som i veckan, men lär inte vara lika enkelt till matchen mot Spurs.

Fråga gärna om du har funderingar kring mitt inlägg.
Citera
2012-01-20, 09:54
Medlem
kroems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnIdiotAbroad
Svårt att säga. Beror på vad du är beredd att ge för biljetterna och hur du hade tänkt köpa dem.

Som Red Member i Arsenal kan du få hyfsat enkelt få biljett om du hänger på låset när de släpps till Red Members, vilket brukar vara en månad i förväg. Gick själv tillväga på detta sätt och fick, notera, 1 biljett till söndagens möte med Man United. Ska du ha fler än en biljett till en toppmatch krävs fler medlemskap, alternativt att du köper via någon annan klient.

Till QPR:s hemmamatcher mot "topplagen" lär det vara mer problematiskt då arenan bara tar 20,000 till att börja med. Fick tag i en biljett till matchen imorgon mot Wigan via deras hemsida så sent som i veckan, men lär inte vara lika enkelt till matchen mot Spurs.

Fråga gärna om du har funderingar kring mitt inlägg.
Tack för svar! Ok, låter lite kört på Emirates då, är inte medlem eller speciellt intresserad av att bli... ingen supporter. Finns det några seriösa andra biljettjänster? Kan ju tänka mig att betala, men finns alltid en gräns.

Skulle iofs tycka det var rätt roliga att se match på Loftus Road.
Citera
2012-01-20, 11:01
Medlem
AnIdiotAbroads avatar
Citat:
Tack för svar! Ok, låter lite kört på Emirates då, är inte medlem eller speciellt intresserad av att bli... ingen supporter. Finns det några seriösa andra biljettjänster? Kan ju tänka mig att betala, men finns alltid en gräns.

Skulle iofs tycka det var rätt roliga att se match på Loftus Road.

Inga problem. Känner tyvärr inte till några biljettjänster då jag köper mina biljetter från klubbarna själva oftast då det är det seriösaste alternativet, enligt mig. Plus att priserna inte är för höga.

Finns säkert möjligheter än dock eftersom matcherna inte är förrän i april. Lycka till!
Citera
2012-01-20, 21:51
Medlem
cussens avatar
Hej!

Jag undrar om vart man kan hitta 2 biljetter till Liverpool-Chelsea den 5 Maj, för ett bra pris?

Tack på förhand
Citera
2012-01-21, 20:43
Medlem
Jag kommer befinna mig i London i April och har tänkt se min första Premier League match live Fulham - Chelsea den 9 april. Är själv United fan men skulle vara kul att uppleva ett London derby. Någon som vet hur man kan få tag på biljetter förutom från svenska sidor? Har provat att titta på Fulham och Chelseas hemsida men man måste ha medlemskap för att kunna köpa eller något liknande. Är runt 1000kr ett bra pris på kortsidan, ett bra pris eller går att det att hitta bättre? Uppskattar hjälp omgående.
Citera
2012-01-21, 23:19
Medlem
Citat:

Är man medlem i QPR får man förtur till biljetter, men eftersom det är en sådan liten arena gäller det att att hänga på låset, så att säga, när det handlar om toppmatcher. Biljetterna släpps ungefär sex veckor innan match.
Citera
2012-01-23, 13:21
Medlem
kroems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straiter
Är man medlem i QPR får man förtur till biljetter, men eftersom det är en sådan liten arena gäller det att att hänga på låset, så att säga, när det handlar om toppmatcher. Biljetterna släpps ungefär sex veckor innan match.
Tack!
Citera
2012-01-24, 11:15
Medlem
Fox--Mulders avatar
Hej är det någon som har ett konto på West Ham Uniteds hemsida och har tidigare köpt en biljett? Och inte ska gå på West Ham - Millwall matchen. Jag skulle vara jättetacksam om jag skulle kunna få låna det och köpa mig en biljett då jag ska till London med några polare den helgen. Från ett Hammers fan till ett annat.

Dra iväg ett PM till mig om du kan hjälpa mig.
Citera
2012-01-24, 16:35
Medlem
todis avatar
Vore glad om någon kunde hitta:
Billiga biljetter / resepaket med flyg till Arsenal-Milan / Milan-Arsenal i CL
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem