Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-06-14, 14:51
Medlem
Så hette tråden som under dagen/inatt togs bort av moderatorer på kolozzeum som är en av sveriges största träningssidor.
För er oinsatta som undrar vem Axon är så kan man säga att han är träningsvärldens motsvarighet blondinbella. Alltså hyffsat känd bland folk som gymmar. Eftersom kolozzeum har lite speciella moderatorer så visste jag att tråden skulle försvinna före jag hunnit läsa ett eventuellt svar från Axon.

Därför så sparade jag ner trådens första sida i .html-format. Alltså bara klicka på länken och läs.

http://data.fuskbugg.se/skalman01/axon.html

Ska försöka fixa fram resterande sidor från folk från kolozzeum som förhoppningsvis också sparade ner det!
Citera
2010-06-14, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForestMeadow
Så hette tråden som under dagen/inatt togs bort av moderatorer på kolozzeum som är en av sveriges största träningssidor.
För er oinsatta som undrar vem Axon är så kan man säga att han är träningsvärldens motsvarighet blondinbella. Alltså hyffsat känd bland folk som gymmar. Eftersom kolozzeum har lite speciella moderatorer så visste jag att tråden skulle försvinna före jag hunnit läsa ett eventuellt svar från Axon.

Därför så sparade jag ner trådens första sida i .html-format. Alltså bara klicka på länken och läs.

http://data.fuskbugg.se/skalman01/axon.html

Ska försöka fixa fram resterande sidor från folk från kolozzeum som förhoppningsvis också sparade ner det!
Och syftet var?
Du är alltså arg över att moderatorerna ogillade att du prompt skulle "atackera" någon som är gillad på kolozzeum? Och ska istället fortsätta på ett helt skiljt forum (FB) med någon sorts häxjakt?
Vad ska diskuteras?

Vad ska du vinna på detta.. Visst killen har troligen lite hybris, men vem fan bryr sig! Om du är killen som skapade original-tråden på kolozzeum så har du för mycket fritid, lägg den tiden på att gymma så tar avundsjukan snart slut
Citera
2010-06-14, 15:28
Medlem
sinologens avatar
Har svårt att föreställa mig att någon skulle försöka dra ut bilderna på det viset för att se köttigare ut. Det syns ju helt tydligt att proportionerna är helt knas, även utan jämförelseexempel.
Citera
2010-06-14, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinologen
Har svårt att föreställa mig att någon skulle försöka dra ut bilderna på det viset för att se köttigare ut. Det syns ju helt tydligt att proportionerna är helt knas, även utan jämförelseexempel.

Det är ju just det som är gjort.
Citera
2010-06-14, 15:35
Medlem
sinologens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForestMeadow
Det är ju just det som är gjort.
Ja, jag som formulerade mig lite dåligt. Svårt att tro att någon skulle göra det med intentionen att bedra andra. Det ser så dåligt ut att det är omöjligt att lyckas med en sådant manipulation. Jag menar att Axon kanske av misstag eller i sparandet av bilder eller nåt råkade ändra formatet på dom.
Citera
2010-06-14, 16:46
Medlem
Skvaller-Kalles avatar
Om jag fattar det rätt, så är det största "problemet" att vissa bilder är bredare än andra kopior av samma bild. Men då många exempel är där det jämförs med bilder från en youtubevideo, och jag håller det för mer troligt att genom uppladdningen och uppspelningen på youtube att bilderna där har tryckts ihop något.
Citera
2010-06-14, 17:06
Medlem
Axons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvaller-Kalle
Om jag fattar det rätt, så är det största "problemet" att vissa bilder är bredare än andra kopior av samma bild. Men då många exempel är där det jämförs med bilder från en youtubevideo, och jag håller det för mer troligt att genom uppladdningen och uppspelningen på youtube att bilderna där har tryckts ihop något.
Jag har förklarat i en annan tråd på Kolo att bilderna tagits med en annan bild ratio vilket gör att man ser lite bredare ut.

Bilderna är inte manipulerade på något sätt utan tagits med en särskild inställning på kameran som gör att man ser ut att stå närmare kameran än vad man egentligen gör.

På Youtube var det inte tillåtet att använda denna ratio varvid jag fick återskapa normal ratiot - inga konstigheter.. Jag personligen tycker bilderna på youtube ser bäst ut då konturerna på musklerna bäst syns där.

Att trådskaparen sedan kommer med massa falska påhopp och personangrepp bryr jag mig inte ett dugg om. Somliga är bara så på internet och det är bara att skratta åt det.

Jag är varken någon bloggare eller blondinbella utan en seriös Naprapat med egen klinik mitt i sthlms innerstad.

Och framförallt är jag ingen kändis så jag förstår inte vad jag gör i detta forum?
Senast redigerad av Axon 2010-06-14 kl. 17:13.
Citera
2010-06-14, 17:17
Medlem
running-bs avatar
Är du sponsrad då Axon? Och hur har dina resultat sett ut i tävlingar?

Jag måste trots allt hålla med om att utvecklingen man kan se på din blogg, från 16 till 24 år, är ganska patetisk..
Senast redigerad av running-b 2010-06-14 kl. 17:20.
Citera
2010-06-14, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axon
Bilderna är inte manipulerade på något sätt utan tagits med en särskild inställning på kameran som gör att man ser ut att stå närmare kameran än vad man egentligen gör.

Hur förklarar du jämförelsen med bilden från muscle.se och din blogg?
Citera
2010-06-14, 17:26
Medlem
Jontalinens avatar
Tycker om det Axon gör på forumet. Är bara amatör men tycker att han kommer med mycket tänkvärt.
Citera
2010-06-14, 17:28
Bannlyst
Håller med. jag har belägg för att Axon är en mytoman återkommer med bevis..
Citera
2010-06-14, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axon
Jag har förklarat i en annan tråd på Kolo att bilderna tagits med en annan bild ratio vilket gör att man ser lite bredare ut.

På Youtube var det inte tillåtet att använda denna ratio varvid jag fick återskapa normal ratiot - inga konstigheter.. Jag personligen tycker bilderna på youtube ser bäst ut då konturerna på musklerna bäst syns där.

Att trådskaparen sedan kommer med massa falska påhopp och personangrepp bryr jag mig inte ett dugg om. Somliga är bara så på internet och det är bara att skratta åt det.

Jag är varken någon bloggare eller blondinbella utan en seriös Naprapat med egen klinik mitt i sthlms innerstad.

Och framförallt är jag ingen kändis så jag förstår inte vad jag gör i detta forum?

Varför ljög du om att det var din farsa som scannat in bilden?
Vad anser du som påhopp?
Vilka av dessa påstådda påhopp anser du som falska?
Sen var det inte jag (TS) som kom med det du anser som påhopp.

Om du tror att jag är avundsjuk så har du helt fel. Den utvecklingen du fått på 8 år är ingenting speciellt enligt mig och det hoppas jag du själv också förstår.
Senast redigerad av ForestMeadow 2010-06-14 kl. 17:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in