Citat:
Ursprungligen postat av Skvaller-Kalle
Om jag fattar det rätt, så är det största "problemet" att vissa bilder är bredare än andra kopior av samma bild. Men då många exempel är där det jämförs med bilder från en youtubevideo, och jag håller det för mer troligt att genom uppladdningen och uppspelningen på youtube att bilderna där har tryckts ihop något.
Jag har förklarat i en annan tråd på Kolo att bilderna tagits med en annan bild ratio vilket gör att man ser lite bredare ut.
Bilderna är inte manipulerade på något sätt utan tagits med en särskild inställning på kameran som gör att man ser ut att stå närmare kameran än vad man egentligen gör.
På Youtube var det inte tillåtet att använda denna ratio varvid jag fick återskapa normal ratiot - inga konstigheter.. Jag personligen tycker bilderna på youtube ser bäst ut då konturerna på musklerna bäst syns där.
Att trådskaparen sedan kommer med massa falska påhopp och personangrepp bryr jag mig inte ett dugg om. Somliga är bara så på internet och det är bara att skratta åt det.
Jag är varken någon bloggare eller blondinbella utan en seriös Naprapat med egen klinik mitt i sthlms innerstad.
Och framförallt är jag ingen kändis så jag förstår inte vad jag gör i detta forum?