Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-17, 23:21
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ddls
Nu går det ut över kliniken också. Jämför detta inlägg med informationen här, håll muspekaren över axeln. Hogwarts borde kanske koncentrera sig på annat än quidditch (athletic fitness) i ett tag, vad tycker ni?

Skandalöst. Att naprapater är en hop dumma latmaskar är det ingen fråga om, men det här? Till och med Dumbledore måste vrida sig i graven.
Citera
2010-06-17, 23:41
Medlem
ddlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoettFaers
Skandalöst. Att naprapater är en hop dumma latmaskar är det ingen fråga om, men det här? Till och med Dumbledore måste vrida sig i graven.

Ja, snart kommer dementorerna. Drar mig till minnes en sen kväll när jag ville ta mig in på Sturecompagniet, i dörren ser jag dem direkt! Magikerna, närmare bestämt Martin och även hans kollega! Tyvärr var jag lite på lyset och hann knappt reagera innan Martin drar upp trollstaven som han dolt under rocken och utbrister:

-LAMSLÅ!!!

Inte fick man ligga den kvällen heller.
Citera
2010-06-17, 23:44
Medlem
Kautings avatar
Är det någon som bemödat sig med en ratsit-undersökning för faktiska inkomstuppgifter?
Citera
2010-06-17, 23:49
Medlem
Ljuger han om att han väger 95+ kg med 14% bf också eller? För annars fattar jag inte varför folk kallar honom för klen o liten osv?
Citera
2010-06-17, 23:50
Medlem
relativs avatar
Han verkar ju ha högstadieändrat en del i texterna. Förenklat och så. Ändrat ledar till leder. Lättare att förstå!

Citat:
Ursprungligen postat av http://wapedia.mobi/sv/Hand
Hand (latin: manus) är i människans kropp den övre extremitetens ändorgan. Handen ledar mot underarmen (antebrachium) i handleden (art. radiocarpea). På handen finns fem fingrar (digiti manus): Tumme (pollex), pekfinger (index), långfinger (digitus medius), ringfinger (digitus anularis) och lillfinger (digitus minimus). Tummens särställning gör att handen kan användas som griporgan.

. Referenser

* Anatomisk atlas, Michael Budowick, Jan G. Bjålie, Bent Rolstad, Kari C. Toverud, Liber, ISBN 91-47-00091-0
* Rörelseapparatens anatomi, Finn Bojsen-Møller, Liber, ISBN 91-47-04884-0

Citat:
Ursprungligen postat av http://idrottsskadecentrum.com/rehabilitering/
Handen och dess 5 findrar är den övre extremitetens ändorgan. Handen leder mot underarmen via handleden. Tummens särställning gör att handen kan användas som griporgan.
Citera
2010-06-17, 23:53
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ddls
Ja, snart kommer dementorerna. Drar mig till minnes en sen kväll när jag ville ta mig in på Sturecompagniet, i dörren ser jag dem direkt! Magikerna, närmare bestämt Martin och även hans kollega! Tyvärr var jag lite på lyset och hann knappt reagera innan Martin drar upp trollstaven som han dolt under rocken och utbrister:

-LAMSLÅ!!!

Inte fick man ligga den kvällen heller.

Ååh, så det är där skon klämmer? Personal huh?
Citera
2010-06-18, 00:01
Medlem
Flikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ambalamps
Ljuger han om att han väger 95+ kg med 14% bf också eller? För annars fattar jag inte varför folk kallar honom för klen o liten osv?

Mycket må han vara (lögnare, mytare, plagerar) men liten och klen är han inte!
Citera
2010-06-18, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fliken
Mycket må han vara (lögnare, mytare, plagerar) men liten och klen är han inte!

Tar man inte mer än 115 i bänk med en kroppsvikt runt 100 är man i alla fall rätt klen i bänk. Något annat kan du inte påstå.
Citera
2010-06-18, 00:19
Medlem
Flikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gettomuttafucka
Tar man inte mer än 115 i bänk med en kroppsvikt runt 100 är man i alla fall rätt klen i bänk. Något annat kan du inte påstå.

Bänkpressen är han svag i ja men annars är han inte alls svag eller tanig alls. Alla har vi en övning vi är mindre starka i, bänkpress kanske är hans.
Citera
2010-06-18, 00:19
Medlem
xer00s avatar
Känns ju som att den här idén med att kontakta hans sponsorer angående plagiaten inte kommer ha någon nämnvärd effekt, troligtvis så är det ju så att dem sponsrar han pga sidvisnings-antalet han har på bloggen, och inte för innehållet.
Man kan väl se det såhär; Ju mer vi sitter här och tjötar, ju kändare blir axon, ju fler sidvisningar får han på sin blogg, ju gladare blir hans sponsorer.
Får väl hoppas på att någon av sponsorerna får för sig att agera lite professionellt, och avbryter samarbetet med axon för den rappakalja som bloggen egentligen är.
Citera
2010-06-18, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xer00
Känns ju som att den här idén med att kontakta hans sponsorer angående plagiaten inte kommer ha någon nämnvärd effekt, troligtvis så är det ju så att dem sponsrar han pga sidvisnings-antalet han har på bloggen, och inte för innehållet.
.

Löwgren har själv hävdat att bloggen drivs helt idéellt.
Citera
2010-06-18, 00:26
Medlem
adoptivnegers avatar
Han är brunare än bajs!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in