Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-14, 20:00
Medlem
Killen som skapat tråden på flashback, anders något har ju tatt 300 i mark nåra gånger och är 18 år? så han har ju fått bättre resultat än vad axon fått på sina få träningsår.
Citera
2010-06-14, 20:02
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilkitty
Han presenterar sig främst som naprapat, personlig tränare etc (i andra hand utövare av athletic fitness). För övrigt kopierade han artikeln, inget snack om saken, men med tanke på vilken insats han har gjort för de som styrketränar i Sverige så anser jag att det väger upp för sådana misstag.

Nej det gör/ gjorde han inte. Så länge som han höll på med bodybuilding presenterade han sig som bodybuilder också.

Ja verkligen en superinsats.
Citera
2010-06-14, 20:05
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjalledenstore
Killen som skapat tråden på flashback, anders något har ju tatt 300 i mark nåra gånger och är 18 år? så han har ju fått bättre resultat än vad axon fått på sina få träningsår.

Jag försvarar inte Axon på något sätt men att jämföra person med person är inte schysst. Axons mål var inte att bli stark i just mark utan att växa och bli så stor som möjligt, rent. Om han inte förstört så mycket genom en urusel deff inför luciapukalen kanske han varit stor idag.
Citera
2010-06-14, 20:05
Medlem
evilkittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
För de som styrketränare? Du menar nybörjare?

Hackar inte på Axon, tycker det han tillfört i form av guider är bra för de flesta, men du tar nog i lite

Ja, främst för de som är nybörjare vilket naturligtvis är den målgruppen man i första hand bör anpassa sin blogg till om man vill nå ut till många.
Citera
2010-06-14, 20:06
Bannlyst
Även om han har manipulerat bilder så tycker inte jag att det spelar någon roll, vad spelar det för roll egentligen? Det han gör, hjälper andra människor att må bättre med sina kroppar är vad som spelar roll.
Hela tråden är ju iprincip ett enda stort personligt påhopp, mobbningstråd.
Citera
2010-06-14, 20:06
Medlem
Miss-Lyckads avatar
Det som jag finner lite konstigt är ordet naprapat och seriös förekommer i samma mening.
Citera
2010-06-14, 20:08
Medlem
intemartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Lind är 190cm ungefär.

Ok då är de killarna sjukt långa bara,
Citera
2010-06-14, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Jag försvarar inte Axon på något sätt men att jämföra person med person är inte schysst. Axons mål var inte att bli stark i just mark utan att växa och bli så stor som möjligt, rent. Om han inte förstört så mycket genom en urusel deff inför luciapukalen kanske han varit stor idag.

Du har en poäng, men han framställer sig som en gudagåva därav tycker jag han kan ta till sig kritik också, men det tycker jag inte han kan. Därav en hård ton.
Citera
2010-06-14, 20:09
Medlem
General987s avatar
Citat:
Du har en poäng, men han framställer sig som en gudagåva därav tycker jag han kan ta till sig kritik också, men det tycker jag inte han kan. Därav en hård ton.
nej det gör han inte han skriver om sin erfarenhet och vad han kan. han sitter inte och skriver massa för att leka smart han vill ju lära ut till dom som inte kan.
Citera
2010-06-14, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smygvinkel
Även om han har manipulerat bilder så tycker inte jag att det spelar någon roll, vad spelar det för roll egentligen? Det han gör, hjälper andra människor att må bättre med sina kroppar är vad som spelar roll.
Hela tråden är ju iprincip ett enda stort personligt påhopp, mobbningstråd.
Just det, glömde bort att man inte får kritisera Tränings-forumets gullegris som alla vill kela med.
Citera
2010-06-14, 20:10
Medlem
-Mr.Ks avatar
Är det enda "problemet" att han har breddat några bilder eller är det något mer?

Jag menar, jag är inte insatt i Axon men ett snabbt sök i träningsforumet där han hade en hel del intressanta trådar om muskler och olika träningsformer får mig att tro att TS lyckats med en riktig Aftonbladet historia. Ungefär i stil med "Carola sågs röka på balkongen".
Citera
2010-06-14, 20:10
Medlem
behemots avatar
Citat:

Fast det finns ju kritik och "kritik", vem skulle ta en sådan här tråd om en själv som seriös kritik?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in