Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-06-14, 17:36
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForestMeadow
Varför ljög du om att det var din farsa som scannat in bilden?
Vad anser du som påhopp?
Vilka av dessa påstådda påhopp anser du som falska?
Sen var det inte jag (TS) som kom med det du anser som påhopp.

Om du tror att jag är avundsjuk så har du helt fel. Den utvecklingen du fått på 8 år är ingenting speciellt enligt mig och det hoppas jag du själv också förstår.

Ärligt talat har du inget bättre att göra på din fritid?

Axon verkar vara en jävla trevlig kille som har hjälpt många många många på fb.
Citera
2010-06-14, 17:43
Medlem
different_trips avatar
Denna tråden verkar inte få samma vind i seglen som på Kolozzeum, där var den 15 sidor lång efter 4 timmar med hyllningar till TS.
Citera
2010-06-14, 17:46
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Tummen upp för axon, känns inte som att han skulle behöva försvara sig.

Låt tråden dö nu
Citera
2010-06-14, 17:50
Medlem
Quixotes avatar
Träningsvärldens Blondinbella är nog en bra beskrivning. Tror nog att det är många som tappade förtroendet för honom första gången då det uppdagades att han kopierat i princip hela sin "träningsskola" från ASTs hemsida. Detta är nog bara en ny mina han har trampat på.

Edit:

Här är tråden där hans förra klavertramp debatteras. Det framkommer bland annat att han har dödshotat folk som hotat att avslöja den mörka hemligheten.

https://www.flashback.org/t451299
Senast redigerad av Quixote 2010-06-14 kl. 17:58.
Citera
2010-06-14, 17:58
Medlem
PNGs avatar
Carebear.. sålänge han fortsätter leverera schysst träningslära och hjälpa folk -på ett område där gissningsleken annars regerar- är bildformatet av tämligen begränsat intresse.
Citera
2010-06-14, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quixote
Ber om ursäkt, jag glömde lägga in den. Nu finns den dock där.

Tack. Fördelen med flashback är att man inte behöver oroa sig att tråden är borta när man vaknar och man missat allt intressant.
Citera
2010-06-14, 18:00
Medlem
DrGordons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axon
Jag har förklarat i en annan tråd på Kolo att bilderna tagits med en annan bild ratio vilket gör att man ser lite bredare ut.

Bilderna är inte manipulerade på något sätt utan tagits med en särskild inställning på kameran som gör att man ser ut att stå närmare kameran än vad man egentligen gör.

På Youtube var det inte tillåtet att använda denna ratio varvid jag fick återskapa normal ratiot - inga konstigheter.. Jag personligen tycker bilderna på youtube ser bäst ut då konturerna på musklerna bäst syns där.

Att trådskaparen sedan kommer med massa falska påhopp och personangrepp bryr jag mig inte ett dugg om. Somliga är bara så på internet och det är bara att skratta åt det.

Jag är varken någon bloggare eller blondinbella utan en seriös Naprapat med egen klinik mitt i sthlms innerstad.

Och framförallt är jag ingen kändis så jag förstår inte vad jag gör i detta forum?

Riktigt härligt att du rånekar till manipulerandet av bilderna! Jag kan tycka att TS överdriver med sin kritik men TS får dock igenom sin poäng och att förneka detta känns urlöjligt, jag menar, han har ju gjort värsta FBI utredningen på dina bilder här. Ta det som en man och erkänn!
Citera
2010-06-14, 18:04
Medlem
frillees avatar
Hur orkar du ens bry dig Axon? antingen så erkänner du, eller så kan du låta dem fortsätta vara avundsjuka och jobbiga
Citera
2010-06-14, 18:05
Medlem
Tashokus avatar
Axxon är en ikon för gym scenen i Sverige, han har gjort oerhört mycket för folk på FB med sina bra guider. Att bilderna förvanskas här o där gör väl inte han till en mytoman.

Axxon bygger rent och för det ska han ha extra creds!
Citera
2010-06-14, 18:06
Medlem
Firewaias avatar
Jag har absolut noll jävla koll på träningsvärlden. Men lite skvaller och outande av myttisar är alltid rolig underhållning. Sen tycker jag nog att en hälsosam FB-anda saknas i denna tråden, och det är på tok för mycket ryggdunkade. Det verkar ju onekligen som att det är skitsnack ang. bilderna från denne "Axon's" sida, så varför inte kolla hur landet egentligen ligger?
Citera
2010-06-14, 18:06
Bannlyst
Oj någon är avundsjuk. Bilderna skiljer sig något men inte mycket, lägg ner Axon är grym!
Citera
2010-06-14, 18:12
Bannlyst
Haha va patetisk Axon är, plagierar text, manipulerar bilder och har i princip en icke existerande utveckling på 8år och sågar hela tiden dopning...vilket ägg.

Citat:
Ursprungligen postat av Tashoku
Axxon är en ikon för gym scenen i Sverige, han har gjort oerhört mycket för folk på FB med sina bra guider. Att bilderna förvanskas här o där gör väl inte han till en mytoman.

Axxon bygger rent och för det ska han ha extra creds!

Hur kan du säga att han är en "ikon" när han plagierar texter, manipulerar bilder och dödshotar folk på internet? Jättebra föredöme, verkligen.
Senast redigerad av Giovanni 2010-06-14 kl. 18:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in