2026-02-07, 11:08
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Här också samma då man bak kollade det hela, inga infon finns att hon varit på ön eller på ngt flyg dit heller det är mer önsketänkande än realitet!
Tills annat framkommer så går jag på det hovet säger och Sofia!
Citat:
Ursprungligen postat av Knaseligas
Exakt, alla ni som hoppar på tomaten för hans inlägg med att hen inte kan veta vad Sofia har gjort 24/7 de senaste 20 åren, inte läst alla tre eller sex miljoner dokument eller var S befann sig nionde december 2012 kan väl själva ta fram det så får tomaten därefter svara på det.

Någon som är av en annan åsikt?
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Tack för dina kloka ord!

Hitils stämmer hovets uppgifter med vad som framkommit Epsteins filer etc. Så hitils litar jag på hovet och Sofia.
Jag är fascinerad över hur man kan vara så naiv...
Norge hade samma strategi som svenska kungahuset. Förneka, förminska och lägga locket på och hoppas att inte mer framkommer. Om nya uppgifter tillkommer får man ta itu med det då och släcka bränderna efterhand som de uppstår. Problemet med den taktiken, vilket är uppenbart i Norge nu, är att man framstår som icke trovärdiga eftersom man döljer sanningar för folket. Det kommer att bli samma sak här om mer framkommer om Sofia vilket det är hög sannolikhet för med tanke på hennes historik och utifrån det som framkommit hittills.
Det är inte så svårt att lägga ihop ett och ett och få fram en bild av vad som varit Sofias roll här.
Det är svårare att inte komma till den slutsatsen skulle jag säga... Så återigen, det är fascinerande hur man kan vara så naiv.
Citera
2026-02-07, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Sofia omnämns ju hela tiden i mailen mellan Barbro och Epstein, Barbro skickar foton på Sofia till Epstein många gånger, och slutligen har vi inbjudningen till musikalen som Epsteins +1. Det är ju självklart att Sofia inte skulle nämnas så ofta och att hon inte skulle ha fått den där inbjudan, om hon bara varit en av många för länge sedan. Det är liksom UPPENBART att det varit något särskilt i kontakten mellan Epstein och Sofia.

Fast jag har förstått att Sofia har något som får vissa män att bli intagna av henne, fast ni EGENTLIGEN måste förstå vad hon är för något. Jag antar att du beundrar Bianca också? För det brukar gå i par: män som försvarar Sofia försvarar även Bianca.

Träffande observation.

Jag vet att t ex TomatKungen är en ivrig försvarare av Bianca. Oavsett om hon kritiseras för sina många aborter eller för sina sexkö... jag menar yonimassage så är han där och försvarar henne.

Vad gäller Sofia så är hon ju uppenbarligen en extremt hypergam person, så det är inte direkt jättelångsökt att hon skulle ha haft med JE att göra i ännu större utsträckning än vad som hittills framkommit. Det är lite för mycket rök för att det inte ska finnas någon eld.
Citera
2026-02-07, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Norge hade samma strategi som svenska kungahuset. Förneka, förminska och lägga locket på och hoppas att inte mer framkommer. Om nya uppgifter tillkommer får man ta itu med det då och släcka bränderna efterhand som de uppstår. Problemet med den taktiken, vilket är uppenbart i Norge nu, är att man framstår som icke trovärdiga eftersom man döljer sanningar för folket. Det kommer att bli samma sak här om mer framkommer om Sofia vilket det är hög sannolikhet för med tanke på hennes historik och utifrån det som framkommit hittills.
Det är inte så svårt att lägga ihop ett och ett och få fram en bild av vad som varit Sofias roll här.
Det är svårare att inte komma till den slutsatsen skulle jag säga... Så återigen, det är fascinerande hur man kan vara så naiv.

Det är otänkbart för dig att det hovet hävdar faktiskt är sant?
Citera
2026-02-07, 11:59
Medlem
Citat:

Men hjälp, trådens talang avseende sannolikhet och naivitet dundrar in hahahaha

"Om mer framkommer och hög sannolikhet" - men då tar vi det då OM mer framkommer och så ser vi utfallet på din höga sannolikhetsberäkning!

Fascinerande hur man kan vara så naiv......där är vi överens grabben och det är inte mig jag pratar om då.

Om mer framkommer vilket det uppenbarligen inte har gjort eftersom du gapar om hög sannolikhet så tar vi det då - fattar du?
Citera
2026-02-07, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Ja. Antingen har TomatKungen haft dygnet runt-bevakning på Sofia i 20+ år eller så kan han inte med säkerhet veta att hon aldrig varit på Epsteins ö eller i hans lägenhet. Simple as that.

Det är TomatKungen som kommer med ett påstående, därmed är det HAN som har bevisbördan. Vi andra påstår ingenting utan ifrågasätter bara hans påstående.

Helt jävla otroligt att man ska behöva förklara detta för vuxna människor.

Visst är det, helt jävla otroligt att man skall behöva förklara det för vuxna människor!

Plocka fram uppgifterna som visar att S har varit på Epsteins ö eller i hans lägenhet så får tomaten svara på det. Simple as that.
Citera
2026-02-07, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanRepes
Bordelmamma i Tyskland, Silvia kan hjälpa vid start

Svärmors brorson kan nog hjälpa till. Han kan väl branschen vad jag förstår?
Senast redigerad av Detdundrar 2026-02-07 kl. 12:07.
Citera
2026-02-07, 12:10
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det är otänkbart för dig att det hovet hävdar faktiskt är sant?
Det kan vara sant men det är mer troligt att det inte är sant utifrån det som framkommit hittills och utifrån Sofias slampiga golddigger historik.

Citat:
Ursprungligen postat av Knaseligas
Men hjälp, trådens talang avseende sannolikhet och naivitet dundrar in hahahaha

"Om mer framkommer och hög sannolikhet" - men då tar vi det då OM mer framkommer och så ser vi utfallet på din höga sannolikhetsberäkning!

Fascinerande hur man kan vara så naiv......där är vi överens grabben och det är inte mig jag pratar om då.

Om mer framkommer vilket det uppenbarligen inte har gjort eftersom du gapar om hög sannolikhet så tar vi det då - fattar du?
Det är ju ni som förnekar vad Sofia kan vara kapabel till så hur får du det till att det är jag som är naiv
Jag tillhör sidan som inte blundar för vad som är mest troligt här.
Citera
2026-02-07, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Sofia omnämns ju hela tiden i mailen mellan Barbro och Epstein, Barbro skickar foton på Sofia till Epstein många gånger, och slutligen har vi inbjudningen till musikalen som Epsteins +1. Det är ju självklart att Sofia inte skulle nämnas så ofta och att hon inte skulle ha fått den där inbjudan, om hon bara varit en av många för länge sedan. Det är liksom UPPENBART att det varit något särskilt i kontakten mellan Epstein och Sofia.

Fast jag har förstått att Sofia har något som får vissa män att bli intagna av henne, fast ni EGENTLIGEN måste förstå vad hon är för något. Jag antar att du beundrar Bianca också? För det brukar gå i par: män som försvarar Sofia försvarar även Bianca.

Minsann, och vad är din källa eller underlag/statistik på att män som försvarar Sofia även försvarar Bianca?

Om S och hovet ljuger så skall de naturligtvis ha skit för det men var är uppgifterna på att de hittills har ljugit?
Citera
2026-02-07, 12:16
Medlem
Allt om Kungligt har nu släppt skrivelsen som den välkände amerikanska advokaten Jogn Ray skickade till USA's rättsväsende (John Ray är förresten själv gift med en svenska):

"John Ray rörde sig själv i den svenska elitmiljö där Ehnbom verkade.

I mejlet från 2020, som även uppmärksammas av Stoppa Pressarna, beskrev Ray hur Ehnbom organiserat sin verksamhet genom nätverket Barbro’s Best & Brightest, BBB."

– Jag var där och såg alla dessa unga kvinnor, vackra kvinnor, som kopplades ihop med äldre män, säger han och berättar om ett seminarium i Stockholm där Ehnbom var arrangör.

Nätverket kallades för en ”skalverksamhet” vars mål ska ha varit att förse Epstein med unga, attraktiva kvinnor.

Enligt anmälan lockades flera kvinnor med löften om praktikplatser på välkända företag. I stället ska vissa ha hamnat hos Epstein."

https://www.msn.com/sv-se/noje/kungligt/nya-chockuppgifter-om-sofia-i-hemligt-epstein-dokument/ar-AA1VD2Dk#:~:text=Nya%20chockuppgifter%20om%20Sofia %20i%20hemligt%20Epstein%2Ddokument
Senast redigerad av Detdundrar 2026-02-07 kl. 12:20.
Citera
2026-02-07, 12:18
Medlem
Citat:
Det kan vara sant men det är mer troligt att det inte är sant utifrån det som framkommit hittills och utifrån Sofias slampiga golddigger historik.

Det är ju ni som förnekar vad Sofia kan vara kapabel till så hur får du det till att det är jag som är naiv
Jag tillhör sidan som inte blundar för vad som är mest troligt här.

Du blundar inte utan är blind, förhoppningsvis tillfälligt.

Om och hög sannolikhet är nu ersatta med "vad S kan vara kapabel till" och "mest troligt", visst men då tar vi det då OM mer framkommer och hur ditt utfall på hög sannolikhet och mest troligt är värt då.

Lost, om mer framkommer som visar att du hade rätt så har jag inget problem med att gratulera dig till detta men just nu finns väl inte det? Ljuger S och hovet så skall de naturligtvis ha skit för det. Där tror jag vi är överens.
Citera
2026-02-07, 12:25
Medlem
Från USA:s "House Committee on Oversight and Government Reform":

https://www.dropbox.com/scl/fo/cl62lochkdzdalbzzqgq8/ADJIDEfLD1oQZrKmNeae2So?dl=0&e=4&preview=a_HOUSE_O VERSIGHT_073678_Redacted+-+Copy.jpg&rlkey=y7529bx9tl7db6zf279jp3cyu&st=8o7ki zhr#:~:text=a_HOUSE_OVERSIGHT_073678_Redacted%20%2 D%20Copy

Vet inte om "she" menas just B i detta fall, men chansen finns ju.
Citera
2026-02-07, 12:26
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Allt om Kungligt har nu släppt skrivelsen som den välkände amerikanska advokaten Jogn Ray skickade till USA's rättsväsende (John Ray är förresten själv gift med en svenska):

"John Ray rörde sig själv i den svenska elitmiljö där Ehnbom verkade.

I mejlet från 2020, som även uppmärksammas av Stoppa Pressarna, beskrev Ray hur Ehnbom organiserat sin verksamhet genom nätverket Barbro’s Best & Brightest, BBB."

– Jag var där och såg alla dessa unga kvinnor, vackra kvinnor, som kopplades ihop med äldre män, säger han och berättar om ett seminarium i Stockholm där Ehnbom var arrangör.

Nätverket kallades för en ”skalverksamhet” vars mål ska ha varit att förse Epstein med unga, attraktiva kvinnor.

Enligt anmälan lockades flera kvinnor med löften om praktikplatser på välkända företag. I stället ska vissa ha hamnat hos Epstein."

https://www.msn.com/sv-se/noje/kungligt/nya-chockuppgifter-om-sofia-i-hemligt-epstein-dokument/ar-AA1VD2Dk#:~:text=Nya%20chockuppgifter%20om%20Sofia %20i%20hemligt%20Epstein%2Ddokument
Inte för att vara den som är den, men vad exakt bevisar detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in