2026-02-06, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Han hade en lägenhet på Manhattan, hur vet du att hon inte besökte den när hon befann sig i New York?

Återigen, hur vet du det? Epst*in-filerna innehåller 6 miljoner sidor, har du läst alla?

Hur tackade hon nej till att besöka hans privata ö?

Vad menas med ytligt bekanta?

Epst*in bjöd ju in henne som sin privata gäst på en filmvisning 2012, det låter inte som en ytlig bekant?

MM kände inte B*rbro men det gjorde S*fi* och B*rbro hade i sin tur kontakt med sin bekant Epst*in mellan 2005-2017 cirka. MM hade däremot kontakt med Epstein 2011-2014, du ser kanske en viss skillnad här räknat i tidsrymd?

Vet du förresten om S*fi* har kontakt med B*rbro nuförtiden?

Man kan dessutom bara spekulera i varför inte MM (hon var prinsessa då till skillnad från S*fi*) blev inbjuden som hans privata gäst 2012? Istället var det S*fi* som blev inbjuden. Du har vid upprepade tillfällen påpekat att Epst*in ville umgås med kungligheter.

Har du några tankar kring detta?

Jag har redan besvaras dessa frågor i den andra tråden. Minns du inte svaren?
Citera
2026-02-06, 22:45
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
S*fi* träffade Epst*in ett fåtal gånger 2005, i sociala sammanhang på restaurang och en filmpremiär.

Du har upprepat det där som en gammal repig skiva som har hakat upp sig .

Epst*in-filerna innehåller 6 miljoner sidor, ingen har läst alla.

Citat:
S*fi* var inte på filmvisningen 2012. Hon var i Sverige då.

Vet du exakt var hon befann sig den 9 december 2012?

Citat:
S*fia* har inte mailat med Epst*in.

Hu vet du detta med säkerhet?
Citera
2026-02-07, 00:30
Medlem
Citat:
Sofia har aldrig varit hemma hos Epstein, aldrig varit på hans ö. Aldrig mailat med honom. De var ytligt bekanta 2005 som träffades fåtal gånger I offentliga miljöer.

Sofia känner däremot Barbro. Och Barbro kände Epstein. Det är därav Sofia träffade Epstein ett fåtal gånger I offentliga miljöer år 2005.

Mette-Marit är betydligt mer insyltad, ja. Med personlig kontakt med Epstein. Men tråden handlar inte om henne. Hon har en egen tråd.

Har du haft 24/7-bevakning på Sofia de senaste 20+ åren?
Citera
2026-02-07, 02:52
Medlem
beckos avatar
Citat:
Jag har redan besvaras dessa frågor i den andra tråden. Minns du inte svaren?
varför trollar du åt Sofia?
Läs på, 3,000,000 dokument, video, och bilder, tänk, ok?
Citera
2026-02-07, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becko
varför trollar du åt Sofia?
Läs på, 3,000,000 dokument, video, och bilder, tänk, ok?

Av det som har framkommit ur materialet hitils, så stämmer hovets uppgifter.
Citera
2026-02-07, 10:06
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Här också samma då man bak kollade det hela, inga infon finns att hon varit på ön eller på ngt flyg dit heller det är mer önsketänkande än realitet!
Tills annat framkommer så går jag på det hovet säger och Sofia!
Citera
2026-02-07, 10:14
Medlem
Citat:

Exakt, alla ni som hoppar på tomaten för hans inlägg med att hen inte kan veta vad Sofia har gjort 24/7 de senaste 20 åren, inte läst alla tre eller sex miljoner dokument eller var S befann sig nionde december 2012 kan väl själva ta fram det så får tomaten därefter svara på det.

Någon som är av en annan åsikt?
Citera
2026-02-07, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Här också samma då man bak kollade det hela, inga infon finns att hon varit på ön eller på ngt flyg dit heller det är mer önsketänkande än realitet!

Det enda, vilket inte är så litet, är egentligen åren i New York, där hon byggde upp sin relation med folk i New York inklusive Epstein.

Epstein verkar varit mer intresserad av Sofia än vad hon var av honom, det kan vi nog konstatera. Det finns väl en viss tjusning i att ha varit vänner (eller vad man nu hade för relation) innan hon träffade sin prins och blev en prinsessa.

Vi vet att Epstein älskade att umgås med framgångsrika människor också förutom att umgås med unga vackra kvinnor, Sofia gick från ung vacker modell att att sällskapa med till att vara en i hans ögon framgångsrik person, så det kan vara förklaringen att han hade stort intresse för henne.

Iallafall, själv misstänker jag att Sofia har mer att berätta om när det gäller Epstein och hans vänner, det är en ganska så djup tystnad från hennes sida med minimal information. Risken är stor att det kommer fram mer info som inte är till hennes fördel.

Sedan trots allt detta, jag ser inte Sofias roll i det hela som lika allvarligt som för andra personer. Trots allt är Sofia än idag bara en bifigur, hon har ingen viktig roll i samhället, kommer aldrig att få heller som Mette i Norge (blivande drottning). Det gör att det mest blir en moralfråga och det mesta ska väl ändå hänt innan hon träffade sin prins och då var hon en singeltjej som modellade och festade typ. Det är en bakgrund som prinsen själv är uppenbart okej med och sålänge det är Victoria och hennes familj som utgör framtida kungaätten så är det inte så viktigt vad Sofia egentligen gjort i sitt liv. Var hon inblandad i Epsteins aktiviteter så var det snarare som ett offer än som gärningsman.
Citera
2026-02-07, 10:18
Medlem
Citat:

Exakt! Hitils stämmer det hovet uppger överens med vad som framkommit. Och då litar jag på hovet. Fint att se att du också gör det!
Citera
2026-02-07, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knaseligas
Exakt, alla ni som hoppar på tomaten för hans inlägg med att hen inte kan veta vad Sofia har gjort 24/7 de senaste 20 åren, inte läst alla tre eller sex miljoner dokument eller var S befann sig nionde december 2012 kan väl själva ta fram det så får tomaten därefter svara på det.

Tack för dina kloka ord!

Hitils stämmer hovets uppgifter med vad som framkommit Epsteins filer etc. Så hitils litar jag på hovet och Sofia.
Citera
2026-02-07, 10:34
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:

Sofia omnämns ju hela tiden i mailen mellan Barbro och Epstein, Barbro skickar foton på Sofia till Epstein många gånger, och slutligen har vi inbjudningen till musikalen som Epsteins +1. Det är ju självklart att Sofia inte skulle nämnas så ofta och att hon inte skulle ha fått den där inbjudan, om hon bara varit en av många för länge sedan. Det är liksom UPPENBART att det varit något särskilt i kontakten mellan Epstein och Sofia.

Fast jag har förstått att Sofia har något som får vissa män att bli intagna av henne, fast ni EGENTLIGEN måste förstå vad hon är för något. Jag antar att du beundrar Bianca också? För det brukar gå i par: män som försvarar Sofia försvarar även Bianca.
Citera
2026-02-07, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knaseligas

Ja. Antingen har TomatKungen haft dygnet runt-bevakning på Sofia i 20+ år eller så kan han inte med säkerhet veta att hon aldrig varit på Epsteins ö eller i hans lägenhet. Simple as that.

Det är TomatKungen som kommer med ett påstående, därmed är det HAN som har bevisbördan. Vi andra påstår ingenting utan ifrågasätter bara hans påstående.

Helt jävla otroligt att man ska behöva förklara detta för vuxna människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in