Citat:
Ursprungligen postat av
DjPutte
Här också samma då man bak kollade det hela, inga infon finns att hon varit på ön eller på ngt flyg dit heller det är mer önsketänkande än realitet!
Tills annat framkommer så går jag på det hovet säger och Sofia!
Det enda, vilket inte är så litet, är egentligen åren i New York, där hon byggde upp sin relation med folk i New York inklusive Epstein.
Epstein verkar varit mer intresserad av Sofia än vad hon var av honom, det kan vi nog konstatera. Det finns väl en viss tjusning i att ha varit vänner (eller vad man nu hade för relation) innan hon träffade sin prins och blev en prinsessa.
Vi vet att Epstein älskade att umgås med framgångsrika människor också förutom att umgås med unga vackra kvinnor, Sofia gick från ung vacker modell att att sällskapa med till att vara en i hans ögon framgångsrik person, så det kan vara förklaringen att han hade stort intresse för henne.
Iallafall, själv misstänker jag att Sofia har mer att berätta om när det gäller Epstein och hans vänner, det är en ganska så djup tystnad från hennes sida med minimal information. Risken är stor att det kommer fram mer info som inte är till hennes fördel.
Sedan trots allt detta, jag ser inte Sofias roll i det hela som lika allvarligt som för andra personer. Trots allt är Sofia än idag bara en bifigur, hon har ingen viktig roll i samhället, kommer aldrig att få heller som Mette i Norge (blivande drottning). Det gör att det mest blir en moralfråga och det mesta ska väl ändå hänt innan hon träffade sin prins och då var hon en singeltjej som modellade och festade typ. Det är en bakgrund som prinsen själv är uppenbart okej med och sålänge det är Victoria och hennes familj som utgör framtida kungaätten så är det inte så viktigt vad Sofia egentligen gjort i sitt liv. Var hon inblandad i Epsteins aktiviteter så var det snarare som ett offer än som gärningsman.