2013-07-15, 16:41
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PandorasAsk
Jag har svårt att tro att de kommer att förlova/gifta sej, mamma Silvia vill inte ha ett utvik i familjen.
Mamma Silvia har nog redan godkänt henne serru annars så hade hon inte fått delta i alla deras familje aktiviteter!
Citera
2013-07-16, 14:58
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Jag har svårt att tro att de kommer att förlova/gifta sej, mamma Silvia vill inte ha ett utvik i familjen.

Utviket är godkänd och accepterad sedan länge av knugafamiljen.

Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Mamma Silvia har nog redan godkänt henne serru annars så hade hon inte fått delta i alla deras familje aktiviteter!

Citera
2013-07-17, 13:06
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Frågan är väl om Utviket kan acceptera Silvia. Svårt att tro det.
Citera
2013-07-20, 03:43
Medlem
e-v-a-ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Frågan är väl om Utviket kan acceptera Silvia. Svårt att tro det.

... ja, men även om hon inte kan det, så kan du vara säker på att hon ändå är bara sådär jääääääääääääättetreeeeeeeeeeeeevlig och smööööööööööööööörig så fort jokern är i närheten, det är ju inte för inte som hon har avancerat från "miss Slitz" till "miss Goldigger"...
Senast redigerad av e-v-a-s 2013-07-20 kl. 03:45.
Citera
2013-07-20, 08:27
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av e-v-a-s
... ja, men även om hon inte kan det, så kan du vara säker på att hon ändå är bara sådär jääääääääääääättetreeeeeeeeeeeeevlig och smööööööööööööööörig så fort jokern är i närheten, det är ju inte för inte som hon har avancerat från "miss Slitz" till "miss Goldigger"...

Snart Mrs Golddigger. Svägerska till Mrs Christopher O'Neill, golddigger i en högre klass, där prinsessjobbet i ett skitland som Sverige inte räckte för shoppingkontot.
Citera
2013-07-22, 12:12
Medlem
Vem vill ha en f.d. utvikningsbrud o "adult" värdinna som svärdotter? Inte jag iaf och inte någon av umgänget kring kungafamiljen. Jag tror att Utviket kommer att få det svårt att bli riktigt accepterad. Man kommer att tolerera henne utåt men sen...
Citera
2013-07-22, 12:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Vem vill ha en f.d. utvikningsbrud o "adult" värdinna som svärdotter? Inte jag iaf och inte någon av umgänget kring kungafamiljen. Jag tror att Utviket kommer att få det svårt att bli riktigt accepterad. Man kommer att tolerera henne utåt men sen...

Det går alldeles utmärkt då kungafamiljens uppgift är att vara en normal familj i tiden. De som har problem med kungafamiljen har egentligen problem med sig själva och sin förankring i samtiden. Kritikerna har nog inte riktigt uppfattat eller accepterat Gustav VIs avsked och resa till saligheten. Plikten framför allt hade sin tid, nu gäller annat. Sofia må som individ ha varit en utvikningsbrud men som allmän företeelse handlar det om tjänster och service. Det är en av våra största och växande ekonomiska sektorer om vi tittar på BNP och om hon jobbat inom branschen är det ingenting fel med det. Ta Viktoria hon gifte sig utifrån sin egen vilja och inte utifrån snäva kulturella koder som tidigare bara ledde till sjuklig inavel, hon valde istället en sexuellt vital gym-hunk som älskade henne som den hon är. Det hade aldrig varit möjligt tidigare men vi ska se kungafamiljen som en familj i tiden. Då gifter man sig med den man tycker om eller finner attraktiv. Du knullar väl helst inte med någon jävla padda själv om du får tillfälle? Att leva i tiden är tänka själv, att leva med ett kritiskt öga och ställa kritiska frågor.

Prinsen gillar snabba bilar så varför skulle han då inte få tycka om en läcker kvinna?

Nymoralism klär aldrig den moderna människan, allra värst om den finns där som dräkt för att dölja simpel avund.
Senast redigerad av TheLivingDaylights 2013-07-22 kl. 12:27.
Citera
2013-07-22, 13:27
Medlem
Zaedrewss avatar
Frågan kring att bli accepterad eller inte beror på hur mycket det finns att avslöja. Kan hända att skvallerpressen sitter på smaskiga nyheter som de bara väntar på att publicera den dagen hon är en medlem i kungafamiljen och en riktigt offentlig person. Detta med att på sistone ägnat sig åt välgörenhet gör mycket för att lindra epitetet som glamourmodell i kungliga kretsar.
Citera
2013-07-22, 14:22
Medlem
Citat: TheLivingDaylights
Citat:
men som allmän företeelse handlar det om tjänster och service. Det är en av våra största och växande ekonomiska sektorer om vi tittar på BNP och om hon jobbat inom branschen är det ingenting fel med det.

Men knulltjänster och knullservice?
F ö håller jag med om att de självklart ska få välja efter sina preferenser - alla knyter sina egna rep.
Senast redigerad av rosalenin 2013-07-22 kl. 14:29.
Citera
2013-07-24, 15:07
Medlem
Är det verkligen ingen som sitter på lite information om vad hon "jobbade" med i USA. Förstår inte hur det kan vara så höljt i dunkel.
Citera
2013-07-24, 19:02
Avslutad
Måste säga att jag finner denna Sofia Hellqvist otroligt snygg. Carl Philip har tydligen god smak när det gäller kvinnor!

Bara jag som tycker att hon på något sätt påminner om Silvia?
Citera
2013-07-25, 19:10
Medlem
Bassplays avatar
Mja på youtube läser jag kommentarer om att hon ''legat med hälften av killarna i Stockholm'' osv..

Här hittar jag att det enda är att hon hånglat med någon porrstjärna och varit med i Slitz.

Någon som orkar sammfatta lite?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in