2010-08-15, 13:09
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Frågan är ju vad som skulle hända om Prins Daniel INTE kan pga för dåliga spermier? Inte för att jag tror det är något problem ,men.....

Tror att de i så fall inte skulle skilja sig utan välja att träda tillbaka (abdikera) för att leva ett mera stillsamt liv utanför rampljuset. Gissa vilket par som då får ögonen på sig istället...
Citera
2010-08-15, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Frågan är ju vad som skulle hända om Prins Daniel INTE kan pga för dåliga spermier ?
Inte för att jag tror det är något problem ,men.....

Då gör de som i Schulmans saga, de går ut på youtube och berättar sanningen och sen adopterar. Victoria älskar barn, jag tror inte hon bryr sig om hennes barn är adopterat i slutändan, bara hon inte förblir barnlös. Förresten, varför diskutera kronprinsessparet i en eskortflickas skvallertråd?
Citera
2010-08-15, 14:35
Medlem
LakritstroIIets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Intressant. Den som i så fall kan komma ifråga är Fågelskrämman, då hon är den enda som gifte sig kungligt. Den lagen är ändrad nu i och för sig, men exemplifierar det absurda i statsskicket. Förutom tragiken i att hela familjen dör, skulle det vara en enorm ironi i att kalla hem och steka upp den gamla mumien för att ha henne att klippa band och staka sig igenom trista tal.
Som sagt, en person som inte fyllt 21 år och som medelst k-pist mejar ner familjen när de firar födelsedag på Solliden samtidigt som den unge revolutionären ropar "Sic semper tyrannis!" och lägger ner sitt vapen för att låta sig gripas och inte skjutas av klantiga säpovakter och inkassera det förtryckta folkets applåder och hyllningar. Eftersom han är under 21 kan han inte få livstid.
Citera
2010-08-15, 14:36
Medlem
Någon som kan berätta hur Sofia Hellqvist tjänar sina pengar ?

Hon har ju volontärverksamheten och inbetalningar går direkt till hennes Nordea-konto. Går det kontrollera Playgrounds räkenskaper ??

Alla vanliga dödliga måste ju ha riktiga jobb för kunna betala hyra, mat och annat - fast det kanske inte gäller Sofia Hellqvist ???
Citera
2010-08-15, 15:08
Medlem
LakritstroIIets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik1969
Någon som kan berätta hur Sofia Hellqvist tjänar sina pengar ?

Hon har ju volontärverksamheten och inbetalningar går direkt till hennes Nordea-konto. Går det kontrollera Playgrounds räkenskaper ??

Alla vanliga dödliga måste ju ha riktiga jobb för kunna betala hyra, mat och annat - fast det kanske inte gäller Sofia Hellqvist ???
Kanske har hon lyckats lura av någon knös lite pengar till välgörenhet, att dejta Gaffeln öppnar ju dörrar. Sedan är hon nog inte så dyr i drift för Gaffeln, flygbiljetter ner till Afrika och ett schysst hotellrum i några månader plus lite fickpengar. Inga märkvärdigheter.
Citera
2010-08-15, 21:08
Medlem
Kom över Aftonbladets Söndagsbilaga och det jag fruktade för fanns nu att beskåda på över 5-6 sidor . Sofia på helsida med de Afrikanska barnen. Sen en drös "horor" som naturligtvis lovordade Sofia. Vem vet när de kan ha nytta av den kontakten... som om Sofia ens skulle komma ihåg dom sen. Bingo och Erwik var några som fick sjunga ut om hur fantastisk denna Sofia är.

Löjligt av Aftonbladet att medverka till detta strunt reportage. Så oerhört vinklat och tillrättalagt att man direkt får spy känslor. T ex tack vare utviket i tidningen Slitz och sin medverkan i dokusåpan så kunde Sofia röra sig i VIP rummen runt sture och på så sätt kunde hon få äran att träffa prinsen....

Jag är föga imponerad.
Citera
2010-08-15, 21:19
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birkaboo
Kom över Aftonbladets Söndagsbilaga och det jag fruktade för fanns nu att beskåda på över 5-6 sidor . Sofia på helsida med de Afrikanska barnen. Sen en drös "horor" som naturligtvis lovordade Sofia. Vem vet när de kan ha nytta av den kontakten... som om Sofia ens skulle komma ihåg dom sen. Bingo och Erwik var några som fick sjunga ut om hur fantastisk denna Sofia är.

Löjligt av Aftonbladet att medverka till detta strunt reportage. Så oerhört vinklat och tillrättalagt att man direkt får spy känslor. T ex tack vare utviket i tidningen Slitz och sin medverkan i dokusåpan så kunde Sofia röra sig i VIP rummen runt sture och på så sätt kunde hon få äran att träffa prinsen....

Jag är föga imponerad.

Kan du skanna in skiten?
Citera
2010-08-15, 21:44
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birkaboo

Jag är föga imponerad.

De träffades enligt uppgift första gången för två år sedan på ett café i Båstad (då Gaffeln fortfarande var tillsammans med Pernalden) - länk 1 - länk 2

Sen ska det ha blivit mer eller mindre allvar mellan dem i samband med tennisveckan i Båstad förra året. I länk 2 ovan säger Utviket: "– Jag siktar alltid väldigt högt i vad jag än gör!" och nu har hon Gaffeln på kroken.
Senast redigerad av Adjudant 2010-08-15 kl. 21:49.
Citera
2010-08-15, 21:56
Medlem
Citat:
Kan du skanna in skiten?

Tyvärr inte då jag inte har tillgång till någon ikväll, men om ingen annan fixar det till tråden så ska jag se vad jag kan göra i veckan. Kanske dyker hela reportaget upp i morgondagens Aftonblad.

Framsidan på söndagsbilagan pryds av Sofia och stämplat "dokument" Sedan följer: Vännerna, kollegorna & experterna avslöjar: Därför blir hon en perfekt prinsessa..... med fet stil.

En hovexpert vid namn Roger Lundgren snackar lite om att kungahuset har folkligt stöd men måste förnyas. De kan inte längre föra de rena blodet vidare. Roger har tydligen också en magkänsla....att paret gifter sig nästa år ja till och med nästa sommar....

Aftonbladet skriver ( Även de erfarenheter som lyfts fram som negativa, gör Sofia lämpad som prinsessa. Efter att ha varit med i 50 program på TV4 vet hon hur man för sig framför tv-kameror.Som konferencier för "Miss World Sweden" - turnén fick hon erfarenhet att tala inför publik. Hon är resvan och talar flytande Engelska. Med prinsen delar hon intresset för estetik som går tillbaka genom hela Bernadottes släkt )..

- Driver Aftonbladet med oss eller vad ????
Citera
2010-08-15, 22:01
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Aftonbladet har helt rätt. Klart hon gör sig framför kameran. Viktigt som prinsessa.
Citera
2010-08-15, 22:03
Medlem
Citat:
Aftonbladet har helt rätt. Klart hon gör sig framför kameran. Viktigt som prinsessa.

Humor !! Att de inte tog med det fotot, märkligt !
Citera
2010-08-15, 22:11
Medlem
LakritstroIIets avatar
Bedrägeriet har börjar och bajsätarna på Aftonbladet går i täten för bedrägeriet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in