Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Har jag svårt att tro.
Nu vet jag inte ifall ägare till större gojor gör detta, men "vi" undulatägare, vissa av oss, gör lekträd. Man tar några rejäla grenar som stam, och några mindre grenare och sätter ihop dem till en lekställning. Några leksaker där, och din fågerl kommer nog att sitta och leka där en del. Under kan man ha tidningspapper, så att bajset hamnar där. På så vis koncentrerar man bajset och där den vistas till några få platser. Om man pratar om undulater, så gillar de att sitta högst upp på gardinstång, om din Nymf också gör så, lägg något under och skydda golvet. Bara att byta ut det några ggr i veckan. =lättare städning. Några tips bara.