2010-05-15, 03:10
Bannlyst
Förlorade oskulden rätt oväntat när jag var 16, innan dess hade jag bara haft "petting" med brudar.
Hade satt upp en date med en tjej vars kusin gick i min skola och de var genom henne som vi började snacka på msn.
Snart bestämde vi en date på fredagen samma vecka som jag hade lärt känna henne.
Tiden går och hon hör inte av sig, jag väntar men ingen kontakt.
Fuck it tänkte jag och ringer sedan hem några polare som tar med sig bärs och röka istället.
Blir rätt borta, blodröda ögon. Plötsligt ringer mobilen.
Svarar och får höra "Heeeeej det är *****, jag är hos dig inom 20 minuter....
Wooo nu blev det panik, ligger fimpade joints och tomma ölburkar överallt, och mina polare ser ut som ett gäng lazy bastards.
Om ni känner till effekten av cannabis + öl så vet ni mycket väl att man inte får så mycket uträttat. Snart går det 15 minuter och jag är kvar i samma position som när jag svarade på mobilen.

Hon ringer igen och säger att hon är på busshåll platsen, och att jag ska komma ut och hämta henne.
Säger till mina polare att nu får ni fan dra, och sjysta som dom är ställer dom upp för laget och drar hem, med mig och 500 öl burkar och joint fimpar kvar i stugan
Bara 20 sekunder efter att dom har stuckit så står bruden utanför min balkong.
Ber henne att komma in och ser på hennes ansiktsuttryck att hon antagligen ser på mig hur bäng jag är.
Efter ett tag smälter dock isen och jag kör min charm på max, och plötsligt säger hon: Kom och lägg dig bredvid mig. (Hon satt i soffan mittemot mig och jag satt i fotöljen)
Nu höjdes dock pulsen för den lille oskulden Crazy Fox, jag hade inte alls räknat med sex på första daten.
Hon gav mig en massage och sa hela tiden tydliga sexuella referenser medans jag nervöst bara svarade på hennes frågor.
Efter ett tag säger hon rakt ut: Ska vi knulla nångång?
Hahahahahhahaha det slutade iallafall med en väldigt skön avsugning, ridning, doggystyle och lägg till flera positioner på den listan.
Försökte knulla som värsta porrstjärnan också haha...
Träffade henne tre dagar senare med sin pojkvän
Vilket billigt luder det var, men jag klagar inte

En annan oväntad gång var med en brud jag hade haft en ren vänskaplig relation med i över ett år.
Vi var ute på en en festival och när de var dags att gå hem så missade vi tåget så vi stannade kvar i staden där jag bjöd henne på några öl på en pub.
Vi satte oss sedan vid några bänkar vid en flod, och det var allmänt romantisk stämning i luften.
Våra samtal blir mer och mer sexuella och whoops, plötsligt kysser vi varandra för att sedan grovhångla ute i mörkret.
Frågar henne om hon vill följa med hem till mig, och någon timme senare skakar sängen på mitt rum som aldrig förr. Hon var en riktigt jävla kåt liten jezebel också, stönade och skrek mitt namn och knulla mig skithögt så säkert alla grannarna måste ha hört spektaklet

Har fler minnen på lager men de får bli en annan gång!
Senast redigerad av Crazy_Fox 2010-05-15 kl. 03:12.
Citera
2010-05-15, 03:40
Medlem
Murkrets Förstes avatar
På min första firmafest (då nyss 18 år fyllda) som var något stort jävla galej på Rondo i Göteborg för VIVO Väst med en djävulusiskt massa folk blev jag våldtagen av två kåta finskor i 50-årsåldern.
Jag var full som en fiskmås. Jag tror att jag letade efter min kompis Stefan som jobbade i samma affär som mig. Vi hade blivit utkastade av för att vi slängde finska pinnar på konferenciern och dansbandet. Går och ropar sporadiskt ute bland rökande folk när en tant hugger tag i armen på mig och väser något i stil med: "No do lilla pusunge, ny har tant Riitva hittat sin skatt".

En till kärring tillkommer och de leder mig runt byggnaden och in i ett jävla buskage som vetter mot ån som rinner förbi Liseberg. Där sliter de av mig kläderna och säger åt mig att lägga mig ner.
Jag minns även att jag undrade om detta skulle anses vara "coolt" eller om det bara var fel på alla sätt och vis. Men det var ju knulla ialllafall. Och av det lilla jag kommer ihåg av själva akten så satt en av dem på mitt ansikte och den andra red på min stolta springare. Jag tror de kysste varandra.

Rätt som det var så gick de bara som på en given signal. Min kuk var klibbig, jag frös som ett svin, hittade inte min skjorta och ena sko och blev nekad inträde igen för att jag var för full. De tyckte att jag skulle gå hem och sova ruset av mig.

Men jag bor ju för fan i Partilleeeeeee!
Stapplade huttrande iväg i natten mot Nils Ericssonsplatsen.
Några av mina fingrar luktade rumpa.

Citera
2010-05-15, 07:57
Medlem
lika oväntat varje gång ja får knulla haha, har taskigt självfötroende pga övervikt, men får fan till de oftast när ja försöker. blir skitförvånad
Citera
2010-05-15, 08:02
Medlem
De var på midsommarnatten va full och polaren hade gått o lagt sig (deckat) så bestämde mig att festen kan ju inte vara slut ännu ? ELLER? så bestämde mig att gå ner mot sjön där satt 2 tjejer vid ett bord och jag full som en kastrull sätter mig brevid de och börjar snacka , ena var 22 den andra var 23 jag var 17 då så de frågade ifall ja ville följa me de hem och fortsätta dricka lite, det slutade med att jag satte på ena tjejen som var 22 , satte henne dock inte i 2,an men fick spruta henne i ansiktet och det va satans nice..

Förra midsommaren , festar as mkt och kvällen börjar lida mot sitt slut, ja kom på idên att göra om det jag gjorde förra gången men jag träffar 4 st tjejer på vägen och stannar för att snacka lite det slutar me att ja hakar på de hem, påvägen hem visar det sig att ena tjejen är enakompisen till hon ja satte förra året, så vi snackar mer om det när vi är hemma hos de och det slutar med att jag har sex med henne ochså, för vild tjej blev nästan rädd , hon ville bli riven hårt så det började blöda typ och hon rev mig fleragånger även fast ja sa att ja inte njöt av de men hon blev tydligen kåt av det , efter ett tag så ville hon bli slagen , hon ba "ÖRFILA MIG" jag sa nej men lugn va ere för fel på dig? hon fortsatte och sa "SLÅ MIG I MAGEN JA BLIR SÅ KÅÅT" slutade med att jag örfila bitchen och försökte komma så snabbt som möjligt jag tuttknullade henne och sprutade sedan henne i munnen

BTW snart e det midsommar och då jävlar ska ja köra samma race, funkat 2 år irad så varför skulle det inte funka nu liksom?
Senast redigerad av Schteekarn 2010-05-15 kl. 08:26.
Citera
2010-05-15, 08:55
Medlem
PeterLunarstormares avatar
Som 17-åring blev jag efter en hård anställningsprocess (nåval, allt är väl relativt) lovad att få fortsätta mitt sommarjobb även på kvällar och helger under mitt sista år på gymnasiet. Intervjun hade skötts av den då 30-åriga chefen, en mycket fager sådan som dessutom var singel.
Det ryktades att hon var lesbisk vill jag minnas -men kanske även att hon blivit påsatt av någon på lagret.

Nåväl, jag fortsatte det här arbetet och fann mig själv runkandes i mitt pojkrum till fantasier av högsta hönset på jobbet. Tyvärr visste hon nog inte att jag fanns. Förutom ett "är kaffet klart" eller "kan du jobba över?" tror jag aldrig hon tilltalade mig. Nåväl, jag fortsatte kneget och tänkte inte mer på henne.

Två år senare när jag är ute och dricker för många öl med mina vänner så tror du då inte att in stiger min före detta chef. Hon ser mig, kommer fram och hälsar och vi pratar på som om vi varit bästa vänner i hundra år. Funderar fortfarande på varför fatkiskt...vafan snackade hon med mig för? Hon berättar att hon varit på en urdålig dejt, och beklagar sig över att killen var så jävla tafatt.

Jag tänkte inte ens själv på att jag kunde få knulla med mitt, sedan två år tillbaka, mest återkommande runkmotiv, men spann på och fick ur mig något i stil med "var bor du". Chefen bjuder då in mig på en drink och jag är glad att jag klarade av att hålla mig stående på mina spaghettiben.

Väl hemma hos henne blev det en drink - men innan den var avklarad hade det lett till hångel, som lett till petting som lett till...ja...relativt oväntat sex.

Visst fan hade man knullat innan detta - men det hade då varit någon jeansjackebeklädd tjej med H&M-string i sin egen ålder som tuggat hubbabubba och sugit av en på skoltoan, eller diskofittor från 18-årskrogar. Men inget så oväntat, och bra, som detta!

MVH,

-Peter
Citera
2010-05-15, 09:40
Moderator
evilhoneys avatar
Vilken trollmagnet! Mängder med OT raderat.
//mod
Citera
2010-05-15, 10:33
Medlem
Sweemans avatar
När jag var på kryssning så var jag där med massa polare, men jag skulle upp till krogen och fick med mig 2 tjejer, skulle dock in och lämna lite skit i hytten och kissa. När jag kommer ut ur toaletten så ligger tjejerna i varsin säng i enbart underkläder och sina kaptens mössor , jag tror att dom jävlas med mig och stirrar på dom i hopp om att dom skulle ge sig.. men tillslut så lackade jag, slet av mina kläder och hoppa i säng awesomeness! Det var min första trekant
Citera
2010-05-15, 15:17
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillBuljo
Trekant

Och nej, det gnuggades inte kuk på något sätt..
FICK DU GNUGGA KU... Det var inget...
Citat:
Ursprungligen postat av Murkrets Förste
Det sjuka är att jag inte skulle bli förvånad om detta verkligen ägt rum. 50-åriga tanter är creepy..

För att hålla mig till ämnet så kan jag berätta om en gång jag fick till det med en rätt trevlig tjej. Jag hade ganska nyligen gjort slut med min dåvarande flickvän och var på fest för att ta igen mig lite. Väl där så fanns två tjejer som jag visste var intresserade av mig. Den ena satt hela kvällen och gav mig komplimanger, men eftersom jag hört att hon legat med ungefär 150 personer så var jag lite defensiv och undvek henne.

Anywho så åkte jag, en kompis, den andra tjejen som var intresserad av mig samt hennes kompis vidare till en "klubb". Väl där inne drack vi rätt hårt och jag vill minnas att jag under kvällen hade likadan skjorta som en kille som inte gillar mig. Liten parentes, kanske, men en rolig sådan. Varje gång han skulle beställa något så ställde jag mig bredvid honom i baren så att alla skulle se hur lika vi var. Det var uppskattat.

Till slut var i alla fall kvällen till ända och vi skulle gå hem till tjejen som (fortfarande) var intresserad av mig. På vägen till hennes lägenhet så spydde jag blod (jag tror det var blod eftersom det var rött). Då det kändes ganska ofräscht sa jag till henne att vi skulle ta det en annan gång. Hon svarade "skulle inte tro det". Målmedveten tjej, tänkte jag och vi fortsatte gå. Hemma hos henne hände väl det som brukar hända när man följer med någon hem. Kan lägga till att jag sköljde munnen noga så slipper vi den frågan. Dagen efter så berättade min polare (som hade följt med och sovit på tjejens soffa) hur han hade hört mitt bältesspänne som dunkade mot soffan
Senast redigerad av dannywtf 2010-05-15 kl. 15:19.
Citera
2010-05-15, 16:43
Bannlyst
En tjejkompis till mig kom hem till mig. Hon va sugen på att dricka så jag drog iväg o köpte några flaskor vin. Hon hade pojkvän så jag hade ingen tanke på att hålla på med henne. Efter att jag druckit 2 flaskor och hon en flaska sa hon "vad skulle du göra om jag försökte kyssa dig nu när jag har kille". Då sa jag "aldrig att jag skulle göra det" hihi. Sen låtsades hos försöka pussa mig, och jag backade undan. Bra gjort sa hon typ. Men sen började vi hångla i alla fall. Drog till sängen dirr o började knulla som fan.
Men palla att hon började gråta sen efter. hahah
Citera
2010-05-15, 17:40
Medlem
Mitt mest oväntade var när jag var i Norge med en polare. Vi var ute och festade men vid tolvtiden är jag på tok för dragen så jag går hem och lägger mig på hotellet. Ungefär två eller tre timmar senare vaknar jag av att min polare trillar in på rummet med en tjej. Det första hon säger när hon ser mig är "Ska vi ha trekant?" fast på sexig norska då, men då lackar min polare och drar. Kvar blir alltså jag och en tjej jag aldrig sett förut och resten får ni fantisera om.
Citera
2010-05-15, 18:16
Medlem
GanjaFarfars avatar
Efter en hård kväll med öl, jäger och några habbar sitter jag med en tjejkompis och några polare i soffan. Efter det att mina två polare somnat i soffan berättar tjejkompisen att hon hemskt gärna vill suga min kuk(full som hon är) jag har inga invändningar mot detta utan hon får helt enkelt ta fram den och suga. Det roliga med detta var ju då att mina två polare "sitter" och sover runt om oss, det var spännande vill jag lova
Citera
2010-05-15, 20:07
Medlem
mahasukas avatar
herrejävlar, det mest oväntade sex jag har vart med om var när en kvinna i 45års åldern skulle kolla på min lägenhet, jag hade redan fått en ny lägenhet och skulle i princip bara flytta ut de sista grejerna och var lite småstressad över städning osv när denna kvinna då kommer in sent på kvällen för att kika på lägenheten.

efter att ha gått omkring och småsnackat lite om vindsförråd och hur grannarna är hamnar vi på balkongen där hon frågar om hon får röka, javisst säger jag och tänder min egen cigg och ogentlemannaaktigt slänger tändaren på balkongbordet, detta leder till att hon böjer sig ner och verkligen trycker sina ganska stora bröst mot min arm, jag blir helt paff och skrattar till lite ursäktande men hon bara ler och tänder sin cigg helt lugnt, jag viftar bort det hela och tänker inte mer på det.

vi fortsätter kallprata lite tills det är dags att gå in, då stannar hon helt plötsligt i dörröppningen och får mig att typ gå in i hennes röv, istället för att flytta sig gnuggar hon till och skrattar lite, jag blir helt paff en gång till men hon tar kommandot och vänder sig om med ett stadigt tag runt min kuk som vid det här laget är ganska hård under mina sunkiga träningsbyxor, sen slutar det med att vi knullar helt vilt i badrummet, hon tackar för titten när vi är klara och går därifrån, än idagvet jag inte om jag ska känna mig våldtagen eller nöjd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in