I början på 80 talet, gick jag som en träarbetarelärling. På en lägenhetsrenovering skulle vi täcka en hörna, där de skulle borra igenom golvet. Lägenhetinnehaveren en tjej på 40 år gick runder och dammsugade med en "mysdress" . Hon spännde sig med brösten och osv, min polare som höll i hammre slog på tummen.

. För han kunde inte släppa blicken från henne. Hon frågade om vi ville ha en kopp kaffe o smörgås, vilket vi ej tackade nej till...
Vi snackade säkert i 15 minuter med henne om allt möjligt om tjejor,sprit o musik och sex... Sedan gick vi med fjong mellan benen. resten av dagen snackade vi om händelsen.
Nästa morgon kom platschefen undrade om jag kunde gå upp fixa till hörnan. För den ej var tät enligt tjejen. jag kunde gå upp själv, för hon var hemma. Annars bruka man vara 2 st , när man går in i lägenheter.
Sagt o gjort , jag travade upp ringde på. Hon öppnade denna gång i morgonrock, minna ögon gick direkt till brösten och såg litte grann av dem. Vi hejade och jag gick in med stege o diverse verktyg.
Vi snackade medan hon vattnade blommor, jag stod på stegen med ryggen emot henne och fogade springor. De gånger jag tittade på henne, kunde jag antyda att morgonrocken gled mer och mer upp. För jag kunde se brösten och ner till navlen ungefär. Jag tro jag nämnde något - jag har nog ingen bra hålkänsla.. jag missade en del med fogmassan ...
Plöstligen kände jag två händer runt midjan och ner till min fjongande pick... och en kommentar - var hittar vi här........ sedan resten är censur. Men jag blidde helt ställd, men klart en av de häftigaste sex jag har haft. Men min arbetskamrat grinnade gott när jag kom tillbaks, tydligen syntes det tydligt på mig att något hade hännt.
Men jag var tydligen inte ensam om få henne i arbetslaget.. vet 2 st till som fick komma till...
Fortfarande idag när man kör förbi bostadsområdet, kommer minnerna fram...
Men helt klart spontan sex är det bästa sexet...