Kungen dricker ungefär som vilken FB-snubbe som helst. När han är på gång (semester) bangar han inte en lite för stor sängfösare. Inget konstigt skulle jag vilja påstå.
Precis! Det tror jag också. Och som vanligt folk i dessa dagar så har han säkert en bag-in-box i skafferiet...
Det är väl ingen hemlighet att knugen gärna tar sig en bläcka,minns när han önskade folket gott nytt år vid millenieskiftet bra i hammarn....Men att han skulle vara alkad är nog en överdrift.Det är väl högst mänskligt att vilja kröka till ibland.
Äh, lägg av! Kungen är helskön ju! Det slinker säkerligen ned en och annan snaps i strupen, men det gör bara att han verkar ännu roligare!
Han är inte dum i huvudet, tror bara att han säger först och tänker sen, och han har helt rätt om vargarna!
Jag har hört nästan exakt samma sak, skillnaden var bara att enligt (förstahands-)källan (en Expressen-fotograf) så rörde det sig om varje gång Hans Majonäs Honungen drack alkoholhaltiga drycker, men då skrevs året 1989!
Det har stått i tidningar om knugens 60-70tal att på Klubb Alexandra så var "Karl Gustaf fullast som alltid" . En jobbarkompis hävdar att "han har grava alkoholproblem " , men jag hör mest talas om snusket med brudarna och att han är far till ett av Anna Lindmarkers barn.
För övrigt är Rooger Moore biologisk far till Madde !
Äh, lägg av! Kungen är helskön ju! Det slinker säkerligen ned en och annan snaps i strupen, men det gör bara att han verkar ännu roligare!
Han är inte dum i huvudet, tror bara att han säger först och tänker sen,
Aldrig stavas aldrig med två L, alltid stavas alltid med två L.
Påminner mig om en serie från tidningen Pyton - "Kungen berättar roliga historier" eller nåt i den stilen. Varje historia bestod av frimärken med hans majestät på, försedda med pratbubblor. Hursom, i tredje rutan slår kungen fast att "kanske stavas kanske med två N"
Kungen är verkligen förståndshandikappad och omöjligt socialt på många vis.l Dels har vi hans sociala tillkortakommanden, hans uppenbart låga intelligens, hans totala avsaknad för vett och stil. Att han är dyslektiker kan han ju inte hjälpa, men jag skulle gissa att det är den typ av "dyslexi" som kommer sig ur en nedsatt intellektuell nivå.
Kungen är en prydnad för Sverige och säkerligen mer begåvad och framförallt mer belevad än svenskar i allmänhet och FB-folk i synnerhet.
Att säga att han är ointelligent när han har den roll han har och beter sig därefter är inte så klarsynt.