Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Jag har besökt Stringfellows ett antal gånger och det kan jag säga att då är jag i gott sällskap med tanke på vilka kändisar som besökt denna klubb.
Trevligt att bli likställd med dem.
Skit samma om så påven var där. Det är ju trots allt eran lille Balle Calle det gäller.
Anser du det normalt att statschefen går på en klubb som uppenbarligen drevs av maffian?
Kolla nu vad sonen kommer dragandes med en såpa och utvikningsbrud. Det borde ju falla farsan i smaken. Vem fan du tror du får pröjsa hennes uppehälle?
Knappast Calle utan det blir skattepengar än en gång.