Citat:
Ursprungligen postat av komposthink
Ska inte den här tråden huvudsakligen handla om kungaskvaller? Det verkar som om det förekommer en hetsjakt mot författarna, och i synnerhet Deanne Rauscher. Har någon nån personlig anledning till detta?
Jo, tråden ska i första hand handla om H.M. Konung Carl XVI Gustaf.
Men samtidigt är det väl rätt naturligt att den handlar om boken
om honom just nu? Och det är ju utmärkt att folk ägnar sig åt att granska påståendena i boken, och källorna bakom skvallret (i den mån det nu är möjligt.) Många av personerna inblandade i detta har egna trådar, och naturligtvis är det bra att ta saker i rätt tråd - men ibland går ämnena i varandra.
Kanske finns det någon som har personliga skäl att hissa eller dissa Rauscher... men sånt får man väl inte spekulera så mycket om?
Hursomhelst är författarna till boken själva aktiva i Flashbacks skvallertrådar, det framkommer i flera intervjuer:
https://www.flashback.org/t1344231
Citat:
Ursprungligen postat av komposthink
Vad jag vet så har ett antal personer intervjuats, och deras berättelser har återgivits i boken.
Sen om dessa personer ljuger eller ej vet jag inte.
Författarna har ju liksom bara förmedlat informationen.
Och Kungafamiljen verkar ju ha accepterat detta, har inte sett att någon har brutit samman i tårar eller liknande.
Så jag förstår inte alla dessa hårda ord och hotelser om att "förstöra livet för dem"...
Liksom bara förmedlat informationen. 
Men vad menar du? Ska vi bara acceptera "informationen" rakt av?
Välkommen till:
Flashback Forum, Sveriges största forum för yttrande- och åsiktsfrihet samt självständigt tänkande.
Hot är inte tillåtet här (sånt kan man anmäla), men hårda ord får du nog vara beredd på... sånt som att "dra ner brallorna på mäktiga män så deras små maskar syns" etc. Pinsamt visst, men helt okej enligt reglerna.