2010-11-06, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Det här kan bli dyrt för somliga - och en viss MM gör måhända klokt i att gå under jorden:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8080444.ab

Lär väl dyka upp snart, undra hur mkt pengar killen kan få.
Citera
2010-11-06, 09:23
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Det är väl ingen som förnekar honom att festa. Det gör han ju mest hela tiden. Åker från det ena partyt till det andra världen över...

Man kan ju inte skylla allt på hans idiotiska kompisar. Han har väl någon slags vilja själv?

Kungen ska bara glida runt och allt ska vara riggat åt honom, han ska inte behöva duka bordet om man säger. I hans fall så borde det råda högsta möjliga diskretion. Inte festa där det råder risk att bli påkommen och behöva gömma sig under filtar. Inte anlita schablonfigurer som raggar kaffeflickor direkt från gatan, osv,.
Citera
2010-11-06, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Kungen ska bara glida runt och allt ska vara riggat åt honom, han ska inte behöva duka bordet om man säger. I hans fall så borde det råda högsta möjliga diskretion. Inte festa där det råder risk att bli påkommen och behöva gömma sig under filtar. Inte anlita schablonfigurer som raggar kaffeflickor direkt från gatan, osv,.

Borde väl finnas lite fd säpokillar som sitter på rätt saftig info.
Citera
2010-11-06, 09:25
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Vilken del av mitt inlägg är det du inte förstår. Kanske jag behöver förtydliga så även du förstår.

Vet du inte vem Camilla är redan eller tror du att även hon är en påhittad produkt av AB?

Hehe, jag försökte vara lite rolig, eftersom du verkar gilla att röja källor, själv tycker jag det är bra att vi har källskydd.

"Finns Caroline 43" då
Citera
2010-11-06, 09:26
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Det här kan bli dyrt för somliga - och en viss MM gör måhända klokt i att gå under jorden:

Kanon!! Hopas att hela jävla skiten kommer i dagen!
Citera
2010-11-06, 09:29
Medlem
Lalajlajs avatar
Vad oväntat, det sades redan tidigt i tråden att hoten syftade till att pressa folk på pengar.

Dessutom, är denna tragiska person verkligen huvudkällan, han som tidigare har pressat folk på pengar för att hålla käft. Då faller även den sista trovärdigheten att det finns någon sanning i boken.

Dessutom, vilket scoop han sitter på. Han har livebevis på att kungen festar!!!

Citat:
Klubbägaren och gangstern Mille Markovic hotar att publicera smyginspelat material som visar hur kungen festar.

Låt mig gissa att denna person snart råkar ut för en tragisk olycka.
Senast redigerad av Lalajlaj 2010-11-06 kl. 09:34.
Citera
2010-11-06, 09:29
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
letsdoit skrev

Utvecklingen på det här kommer att bli intressant.
Citera
2010-11-06, 09:32
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Hehe, jag försökte vara lite rolig, eftersom du verkar gilla att röja källor, själv tycker jag det är bra att vi har källskydd.

"Finns Caroline 43" då

Det är lugnt, förstod det.

Jag tycker källskydd kan vara bra för att få personer att avslöja brott. Men varken i detta fall eller i Littorins fall, då brottet var preskiberat, så anser jag att man inte ska ha källskydd för förtal.
Citera
2010-11-06, 09:32
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:

Ojoj, kanske bra för Kungen att boken har släppts, om alla känner till vad som hänt då är ju inte MM,s uppgifter så sensationella .
Även författarna hävdar att det finns mer material utav det intima slaget som man inte har släppt.
Citera
2010-11-06, 09:33
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Jaså, har du inget bättre för dig än att spela ut Hitlerkortet? Ja, även om den jst nu råkar vara maskerad till en kommunistisk dito. Fast jag vet inte riktigt vad man skulle få ut av en sådan jämförelse.

Angående ditt filosoferande över människans otacksamma lott här i världen att vara en "skatterobot". Ja, vad menar du nu?
Du är ju påfallande ofta kränkt av att någon annan inte betalar lika mycket skatt som du. I förlängningen söker sig tanken till, som sagt, en Lenin eller en Stalin som skickar ut en kosack- eller kalmuckhord för att statuera exempel med den siste kulaken (och när det är avklarat får kosacken ta den sista kalmucken - det är så det går till). Du uppvisar, om än humoristiskt, en brutal intolerans emot människor som lever under andra förhållanden än du själv.

Jag filosoferar inte sådär särdeles. Du å din sida famlar efter sofistiska konstgrepp för att få det till att jag säger något annat än just det jag säger. Jag har inte talat om dig som Hitler i kamouflerad form. Han är någonting annat. Jag ska inte heller påstå att du är en Stalin, men när ni kör på ett par månader i stöten och jag kikar in i trådarna då och då, dras mina tankar osökt i dylika banor.

Men var och en blir salig på sin fason. Knega på mannen!
Citera
2010-11-06, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geronimo13
Lär väl dyka upp snart, undra hur mkt pengar killen kan få.

Varför skulle den gangstern vänta i över 20 år om han nu har smygfilmat Kungen i olämpligt sammanhang?
Give me a brake.
Citera
2010-11-06, 09:37
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
Giant Squid skrev

Han har aldrig dukat ett bord i hela sitt liv. Bara glidit omkring i tillvaron. Men det betyder ju inte att han inte har någon slags personligt och moraliskt ansvar för vad som händer runt omkring honom. Vad är det som gör att han dras till personer som t ex idioterna Aje och Noppe.
Senast redigerad av E.Merckx 2010-11-06 kl. 09:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in