2011-05-19, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackadsmurf
Någon som sitter på bilderna som det talas om?

Jepp! jag fick dem av en kille, men jag behåller dem för mig själv som runkmaterial.
Citera
2011-05-19, 22:15
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Hur tänkte du då?
Tror väl att Lindmarker var en av kvinnorna som utförde live show - men det tror inte jag. Åtminstone en av kvinnorna skall vara känd. Camilla H eller någon annan?
Citera
2011-05-19, 22:17
Medlem
Headshrinkers avatar
Smaskiga nyheter att helylle-kungen nu mera får titulera sig för snusk-kungen. Kul när det drabbar folk som gjort sig förtjänt av det i en hel livstid. Ska följa denna tråd med stort nöje! Hoppas nästan att det är saftigare och smaskigare sylta än vad som vi hittills bara fått smutta på.

Hade ju varit helt astronomiskt kul om det är dom kvinnor det ryktas om i tråden som har legat i en saftig 69a med strap-ons och gag-balls samtidigt som kung-pung står bredvid med glöggat spjut och hejar på.
Senast redigerad av Headshrinker 2011-05-19 kl. 22:22.
Citera
2011-05-19, 22:22
Medlem
vad tror ni om att köpa bilderna av vad-han-nu-hette? eller bara utge sig från att ha dem och pressa nån på lite stålars?
Citera
2011-05-19, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Headshrinker
Smaskiga nyheter att helylle-kungen nu mera får titulera sig för snusk-kungen. Kul när det drabbar folk som gjort sig förtjänt av det i en hel livstid. Ska följa denna tråd med stort nöje! Hoppas nästan att det är saftigare och smaskigare sylta än vad som vi hittills bara fått smutta på.

Hade ju varit helt astronomiskt kul om det är dom kvinnor det ryktas om i tråden som har legat i en saftig 69a med strap-ons och gag-balls samtidigt som kung-pung står bredvid med glöggat spjut och hejar på.

Det är nog bara en liten, liten del av hela sanningen.
Citera
2011-05-19, 22:40
Medlem
enannanamandas avatar
Om jag hade varit en seriös monarkist/undersåte som sett upp till Carl-Gustaf som majestät och statschef hade jag förmodligen tagit det här spektaklet på allvar och blivit illa berörd, men eftersom jag alltid sett på kungafamiljen med C-G i spetsen som en dokusåpa, och en stundom riktigt riktigt underhållande sådan, så tackar jag och niger Den här senaste installationen tycker jag nog överträffar även högt ställda förväntningar på konungslig underhållning...
Citera
2011-05-19, 22:41
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Det är nog bara en liten, liten del av hela sanningen.

Fantisera på du. Du kan säkert få in Göran Lindberg i storyn också.
Citera
2011-05-19, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albertus.Pictor
Fantisera på du. Du kan säkert få in Göran Lindberg i storyn också.

Det behövs inte. Han finns redan med bland avskummet.
Citera
2011-05-19, 22:56
Medlem
Stora delar av TV4:s Nyhetsmorgon i morgon handlar om k****härvan med kungen och hans vänner. Det är bara att bänka sig framför tv:n.
Citera
2011-05-19, 23:19
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Såg första kvarten på Kvällsöppet. Det står nu helt klart att majestätsbrott måste återinföras i brottsbalken och den förste som ska åtalas är Lettström och den andre är den lille äcklige photoshoppande juggen Markovic. In med båda två på livstid.
Citera
2011-05-19, 23:24
Medlem
.-.-.s avatar
En sån snubbe som kungen som inte ens kan bli åtalad för brott, kan han göra vad som helst och få sitta kvar? Även om han skulle mörda hela sin familj skulle han då få gå fri och vara vår kung?
Citera
2011-05-19, 23:34
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackadsmurf
Någon som sitter på bilderna som det talas om?

Inlägget i nivå med han som efterlyste bilderna på Bin Laden här på FB...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in