2010-11-12, 09:49
  #4453
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Om La Camilla vore lite smart nu så gav hon ut en bok med titeln "Kungen och jag" eller något liknande, där hon inte utelämnade några snaskigheter. Jävlar vilken kioskvältare det skulle bli!!

Absolut! Du har ju redan titeln klar.

Sen undrar jag lite grand. Finns det någon annan som undrar om Knugen är välutrustad? King Size liksom. Eller är det bara jag som är tarvlig?
Citera
2010-11-12, 09:52
  #4454
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Absolut! Du har ju redan titeln klar.

Sen undrar jag lite grand. Finns det någon annan som undrar om Knugen är välutrustad? King Size liksom. Eller är det bara jag som är tarvlig?
Nejdå, en intressant fråga. Skulle vara trevligt om någon varit framme med tumstocken eller mikroscopet
Citera
2010-11-12, 10:00
  #4455
Medlem
Mayitos avatar
200 000 och Jan Helin rasar:

http://www.resume.se/nyheter/2010/11/12/hon-fick-200-000/

"Resume.se kan avslöja att Camilla Henemark fick 200 000 kronor av Expressen för att tala ut om sin affär med kungen.
– Om Expressen betalat är det en flyttad gräns. I det här fallet finns bara hennes ord att gå på, jag menar att hennes berättelse blir korrumperad om du betalar för den, säger Jan Helin, chefredaktör på Aftonbladet, till Resume.se."
Citera
2010-11-12, 10:03
  #4456
Medlem
Spoke_islands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayito
200 000 och Jan Helin rasar:

http://www.resume.se/nyheter/2010/11/12/hon-fick-200-000/

"Resume.se kan avslöja att Camilla Henemark fick 200 000 kronor av Expressen för att tala ut om sin affär med kungen.
– Om Expressen betalat är det en flyttad gräns. I det här fallet finns bara hennes ord att gå på, jag menar att hennes berättelse blir korrumperad om du betalar för den, säger Jan Helin, chefredaktör på Aftonbladet, till Resume.se."
Hahahaahaaha! Man garvar arslet av sig! Jan Helin är väl den sista människan som ska moralisera! Han är bara vansinnigt sur för att Expressen hann lägga vantarna på La Camilla först!
Citera
2010-11-12, 10:05
  #4457
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spoke_island
Hahahaahaaha! Man garvar arslet av sig! Jan Helin är väl den sista människan som ska moralisera! Han är bara vansinnigt sur för att Expressen hann lägga vantarna på La Camilla först!

Ja, lite kul är det faktiskt.

Jag är bara besviken på att La Camilla valde att tala ut. Jag hade högre tankar om henne.
Citera
2010-11-12, 10:07
  #4458
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayito
200 000 och Jan Helin rasar:

http://www.resume.se/nyheter/2010/11/12/hon-fick-200-000/

"Resume.se kan avslöja att Camilla Henemark fick 200 000 kronor av Expressen för att tala ut om sin affär med kungen.
– Om Expressen betalat är det en flyttad gräns. I det här fallet finns bara hennes ord att gå på, jag menar att hennes berättelse blir korrumperad om du betalar för den, säger Jan Helin, chefredaktör på Aftonbladet, till Resume.se."
Där spelade La Camilla korten riktigt smart!!
Citera
2010-11-12, 10:13
  #4459
Bannlyst
Hur många luder tror ni knugen haft under årens lopp (exkl Silvia)?

Tror ni Silvia vetat om Knugens leverne?

Är inte detta ännu gest som talar för att monarkin bör skrotas?

Vilka andra perversa sexlekar tror ni knugen deltagit i under årens lopp?
Citera
2010-11-12, 10:15
  #4460
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Där spelade La Camilla korten riktigt smart!!

Eftersom hon levt på socialbidrag så är det faktiskt hennes skyldighet att ta första bästa "jobb" hon kan få om hon är arbetsförmögen. Nu slipper samhället försörja henne på ett tag.
Citera
2010-11-12, 10:15
  #4461
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayito
200 000 och Jan Helin rasar:

http://www.resume.se/nyheter/2010/11/12/hon-fick-200-000/

"Resume.se kan avslöja att Camilla Henemark fick 200 000 kronor av Expressen för att tala ut om sin affär med kungen.
– Om Expressen betalat är det en flyttad gräns. I det här fallet finns bara hennes ord att gå på, jag menar att hennes berättelse blir korrumperad om du betalar för den, säger Jan Helin, chefredaktör på Aftonbladet, till Resume.se."

"Aftonbladet var också intresserad av en intervju, men ville inte betala några pengar. Enligt Helin har Henemarks agent vädjat om att lämna henne i fred för att hon mår så dåligt."

Det är alltid roligt med folk som är så uppenbart avundsjuka. Sen är det ju klart att hon mår mindre dåligt med lite stålar.
Citera
2010-11-12, 10:18
  #4462
Medlem
fredrikdenstores avatar
Skulle tro att Silvia varit rejält svältfödd på royalistisk kuk under sitt äktenskap, men hon har nog säkert tagit tillbaka det med råge från annat håll. Skulle vara intressant om detta komme fram i dagen.
Citera
2010-11-12, 10:22
  #4463
Medlem
[quote=MrsMagoo]Mmm hon Rauscher som är inblandad i 4 bolag med obefintligt belopp i taxerad inkomst
Vad lever människan på?
Fin våning barn hemma
Nu ska deras privatliv synas
Varför behåller hon inte sitt farsnamn L*ndh*lm , den socialarbetande kommunisten vars inkomster inte räcker till en flugskit ens, herregud syna människan

Håller helt med. Syna Rauscher och framför allt hennes trovärdighet och hennes s.k. källor. Börja med boken Makten, Männen och Mörkläggningen, för det var ju där hennes förtalskampanj på överheten startade. Samma skitsnack som i Kungaboken fastän på riksdagsnivå, men där var det prostituerade, nu är det kaffeflickor (Kungen har naturligtvis inte betalt för sig, därför namnbytet) men lika snaskigt.

Måndagen den 8 november mötte Kungen Kinas Vicepresident Xi Jinping i Peking, Kina.
Kungen är i Kina på Royal Technology Mission, en årlig resa som han genomför tillsammans med IVA, Kungl. Ingenjörsvetenskapsakademien.
Royal Technology Mission är en delegationsresa för svenska företagsledare, myndighets- och högskolerepresentanter på hög nivå. Syftet med resan är att skapa nya kontakter som på sikt kan leda till utökat idé- och affärsutbyte

Citat:
Du skulle förmodligen inte ens få låna toaletten där HMK befinner sig just nu

Apropå agerandet från SÄPO eller att ingen agerar i frågan om rikets säkerhet beror på att man inte kan kontrollera uppgifterna som dessa fantiserande journalisterna skrivit i sin "skandalbok"
No källor med andra ord !
Asgamen själv Sjöberg var förvånad över att man inte tar det på allvar eller att man inte sålde mer böcker, skandalen kom snabbt för att försvinna som i en dimma
Men han borde inte gnälla då han har en bra årsinkomst , frugan i PR branschen ......




Verkar som det är skillnad på journalister och journalister, rövskallar tillhör Sjöberg och Co.
Citera
2010-11-12, 10:23
  #4464
Medlem
tantaluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayito
200 000 och Jan Helin rasar:

http://www.resume.se/nyheter/2010/11/12/hon-fick-200-000/

"Resume.se kan avslöja att Camilla Henemark fick 200 000 kronor av Expressen för att tala ut om sin affär med kungen.
– Om Expressen betalat är det en flyttad gräns. I det här fallet finns bara hennes ord att gå på, jag menar att hennes berättelse blir korrumperad om du betalar för den, säger Jan Helin, chefredaktör på Aftonbladet, till Resume.se."

Lustigt att inte hovet var villigt att toppa ett sapass lagt bud. Det kan ju knappast ha undgatt nagon att hon amnade sla mynt av sin historia pa det ena eller det andra sattet.

For ovrigt ar det en bra affar for Expressen som sakert kommer att salja over 100k extra losnummer pa storyn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in