2010-11-12, 08:50
Medlem
fredrikdenstores avatar
Jahapp, då fick vi det bekräftat att La Camilla varit knulla åt Knugen!
Citera
2010-11-12, 08:56
Medlem
Heligsomfans avatar
Då det begav sig tyckte nog både hon och han att det var en bra ide.
Tyckte hon sammanfattade bra vad man knde när man hörde kungens ickedementi.
Visse inte att hon varit hemlös. Verkar gå hand i hand med Laila K.
Har det hänt något mer lustigt i Kina. Förutom Kungens "bok? vilken bok?" kommentar?
Citera
2010-11-12, 08:56
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore

Vänta bara tills MrsMagoo kommer att förklara att det är fel. Jag skulle kunna skriva det själv, så förutsägbart är det förutom nivån på förolämpningarna, såpass förutsägbart är det.

Annars tycker jag det är härligt att cirkeln har slutits i den här tråden, som börjar med frågor om rykten om Knugens handel och vandel, och då särskilt angående La Camilla.
Citera
2010-11-12, 08:58
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Citat:

Då har jag en polare som är buksvåger med Kungen, kan bli ett kul samtalsämne nästa gång vi ses.
Citera
2010-11-12, 09:02
Medlem
fredrikdenstores avatar
La Camilla sa "lekkamrat" i intervjun, men i detta fall betyder det ju KNULLKOMPIS,
Citera
2010-11-12, 09:14
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
La Camilla sa "lekkamrat" i intervjun, men i detta fall betyder det ju KNULLKOMPIS,
Jo, det är klart. Men hon utvidgade det hela till att omfatta att det inte bara var sex. Jag minns inte exakt hur hon la orden, men hon fick det i alla fall att låta som att i alla fall umgåtts på annat sätt än vågrätt.

Citat:
Ursprungligen postat av 1SHOT1KILL
Då har jag en polare som är buksvåger med Kungen, kan bli ett kul samtalsämne nästa gång vi ses.
Ge honom en T-shirt med texten "Jag är bugsvåger med kungen". Det kan bli en trevlig present.
Senast redigerad av JagHarEnLiten 2010-11-12 kl. 09:16.
Citera
2010-11-12, 09:34
Medlem
flashyourightbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashyourightback
Det tragiska med att dra in Camilla Henemark är ju att hon knullat ganska många som varit på samma party som henne ... och hon kommer inte ens ihåg hälften av dessa män själv då hon har för vana att knulla omkring stenhög .....

Nu när bäst före datum sedan länge gått ut på henne och ingen vettig man (man med pengar) vill sätta på henne längre ..... så förändras hennes "stanna i medierna taktik" till att tala ut om forna eskapader ..... eftersom hon knullat så många män och minns mindre än hälften kan både hon och en horblaska som aftonbladet hitta på vad som helst och leda detta i "bevis" .... vi har inte på långa vägar sett sista Camilla Henemark skandalen .... jag lovar er

Det är bara att invänta att Camilla Henemark själv inser att hennes framtida inkomstkälla är exakt det som författaren av den aktuella boken pysslar med ..... allt annat Camilla Henemark företar sig ger ju inte särskilt mycket stålar ......

http://tv.expressen.se/nyheter/kungligt/1.2210140/henemark-jag-var-kungens-lekkamrat

Hahahahahaha ..... nu börjar La Camilla tjäna pengar .....
Citera
2010-11-12, 09:34
Medlem
flashyourightbacks avatar
Citat:

var sig det är sant eller inte lär du få det bekräftat ..... för att La Camilla behöver pengarna
Citera
2010-11-12, 09:40
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
Satanigatan2009 skrev
Där träffade skiten fläkten eller om man ska tala om en spik i kistan

Japp! Nu är proppen verkligen ur.
Citera
2010-11-12, 09:43
Medlem
fredrikdenstores avatar
Om La Camilla vore lite smart nu så gav hon ut en bok med titeln "Kungen och jag" eller något liknande, där hon inte utelämnade några snaskigheter. Jävlar vilken kioskvältare det skulle bli!!
Citera
2010-11-12, 09:43
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
JagHarEnLiten skrev
Jo, det är klart. Men hon utvidgade det hela till att omfatta att det inte bara var sex. Jag minns inte exakt hur hon la orden, men hon fick det i alla fall att låta som att i alla fall umgåtts på annat sätt än vågrätt.

Att dom hade haft ett förhållande under en längre tid?
Citera
2010-11-12, 09:45
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
fredrikdenstore skrev
Om La Camilla vore lite smart nu så gav hon ut en bok med titeln "Kungen och jag" eller något liknande, där hon inte utelämnade några snaskigheter. Jävlar vilken kioskvältare det skulle bli!!

Japp! T o m jag hade nog köpt den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in