2005-09-15, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pottan
Nä, men nu får ni väl skärpa er.

NEJ - Man varken "duar" eller "niar" Knugen. Man tilltalar Knugen, "Knugen" eller "Ers Majestät" i alla lägen. Inte ens hans gamla polare tilltalar honom med något annat än just "Knugen". (Han blir f.ö. märkbart irriterad när folk missar detta.)

JA - Knugen knullar runt. Det sker oftast i samband med att Knugagänget ordnar fest i någon stockholmslokal eller på resa, och olika stockholmsdamer bjuds in för att närvara. Det är en hoper medelålders män som träffas då och då. Snälla farbröder - men tillställningarna är inte särskilt upphetsande.

Eftersom Knugen själv ju inte är någon vältalig charmör, blir det kompisarnas uppgift att försöka övertyga olika damer att gå fram och prata med karl´n. Ofta tar han tillfället i akt att hälla i sig mängder av sprit, men det gör honom faktiskt bara ännu mer inåtvänd, mosig och tystlåten. Men då och då lyckas han få napp - han är ju faktiskt KNUG och visst finns det tjejer som tycker att det skulle vara kul att prova. Någon höjdare är det dock ej. Inte vill han använda kondom, heller.

Blondiner elller brunetter? Nej, Knugen själv har ingen preferens över huvud taget och är bara glad över vad han kan få. Oftast är det inga skönheter direkt, heller. Vissa damer har varat i flera år, andra är av mer tillfällig karaktär. Camilla H. tillhör en av de som ställt upp i flera år.

NEJ - Några "tystnadspliktskontrakt", hemliga mötesrum, eller hot från Säpo förekommer INTE. Den som trodde det har sett för många dåliga TV-deckare.

Oftast går Knugen helt sonika hem till någon lägenhet ägd av någon kamrat i Knugagänget där han idkar umgänge med damen i fråga. Medan de snälla säpovakterna får stå utanför på gatan och vänta med limon.

Silvia får förstås höra skvallret från sina väninnor, och hotar då och då att flytta ut.

Men, mer spännande än så är det faktiskt inte.

Hur vet jag nu allt detta? Jo, har man en gång varit med på insidan, så...

Kan även tillägga att en av min flickväns vänninor varit på en av dessa tillställningar. Den gick av stapeln straxt innan jul för typ 4 år sedan i en lägenhet i anslutning till strandvägen. Väl uppe på plats i lägenheten så fanns mycke riktigt knögen, noppe, ajje o grabbarna tillsammans med ett gäng silikon brudar i 20-års åldern. När hon senare stack in huvvet i ett rum hon tänkt ringa ett telefonsamtal ifrån, så oj oj oj vem satt i gränsle över knögen o torrgned/hånglade om inte mi....la de.a c..r he he he....
Citera
2005-09-15, 12:15
Medlem
Jag vill hemskt gärna tro på att knugen knullar runt, men det är ju konstigt om ingen av alla dessa brudar träder fram och berättar - vad har de att förlora? Camilla Henemark är ju arbetslös knarkare, hon skulle väl kunna sälja ett exklusivt reportage för en massa pengar?
Citera
2005-09-15, 12:19
Moderator
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marang
Jag vill hemskt gärna tro på att knugen knullar runt, men det är ju konstigt om ingen av alla dessa brudar träder fram och berättar - vad har de att förlora? Camilla Henemark är ju arbetslös knarkare, hon skulle väl kunna sälja ett exklusivt reportage för en massa pengar?

Delar den farhågan. Jag stör mig väldigt mycket på kungahuset, då främst av principiella skäl och enligt en undersökning förra året var majoriteten av riksdagsledamöterna emot kungahuset. Tyvärr är svenska folket betuttat i den där skönhetsopererade tyskbrytande damen och hennes avkommor. Att knugen skulle ha tryckt in sin kungliga spira i andra kvinnors slott skulle kanske kunna vända opinionen. Efter knugens uttalande om Brunei minskade stödet för kungahuset.

Patetiskt att det skall krävas sådana saker för att folk skall upphöra att stödja denna fläck i en modern demokrati.

Tyvärr tror jag inte att knugen har varit otrogen...
Citera
2005-09-15, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marang

Jag vet inte om du är införstådd i vad som kallas immunitet, dvs kungen är immun i alla sammanhang. Tror du inte själv annars att detta hade kommit upp till ytan annars för väldigt väldigt länge sedan. Kvällspress/Tidningar/Tv FÅR INTE publicera sånna saker, hur mkt dom än vill. Dom sitter på hur mkt bilder/citat/vittnesmål m.m som helst, men får inte.....sorry!
Citera
2005-09-15, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomis
Jag vet inte om du är införstådd i vad som kallas immunitet, dvs kungen är immun i alla sammanhang. Tror du inte själv annars att detta hade kommit upp till ytan annars för väldigt väldigt länge sedan. Kvällspress/Tidningar/Tv FÅR INTE publicera sånna saker, hur mkt dom än vill. Dom sitter på hur mkt bilder/citat/vittnesmål m.m som helst, men får inte.....sorry!
Nej det där har du fått om bakfoten. Kungens immunitet innebär en "straffimmunitet" dvs att kungen kan inte gripas/häktas/åtalas/straffas i en domstol för eventuella förseelser/brott.
Det är fullt tilllåtet att publicera artiklar om kungen så länge man kan styrka att dom är sanna, annars riskerar man åka dit för "förtal". Och jag tror inte nån kvällstidning skulle riskera att hamna i ett civilmål mot kungafamiljen och få böta 40 miljoner spänn som typ hände i Tyskland. Dessutom skulle dom för alltid vara portade från alla kungliga evenemang i framtiden..
Citera
2005-09-15, 13:55
Medlem
DaStars avatar
Citat:
När hon senare stack in huvvet i ett rum hon tänkt ringa ett telefonsamtal ifrån, så oj oj oj vem satt i gränsle över knögen o torrgned/hånglade om inte mi....la de.a c..r he he he....
Grattis Knugen!
Citera
2005-09-15, 13:58
Medlem
chekiuss avatar
Min teori är följande, folk på flashback vet alltid något, så är det alltid. I detta fallet kan egentligen ingen komma med "bevis" ingen här inne har varken sett något, utan bara hört och läst i kvällspressen!
Citera
2005-09-15, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chekius
Min teori är följande, folk på flashback vet alltid något, så är det alltid. I detta fallet kan egentligen ingen komma med "bevis" ingen här inne har varken sett något, utan bara hört och läst i kvällspressen!

nä det e ju klart, förmodligen snackar jag bara skit....*suuuuuuck*
Citera
2005-09-15, 14:08
Medlem
chekiuss avatar
Citat:
nä det e ju klart, förmodligen snackar jag bara skit....*suuuuuuck*

Antagligen eftersom att kungen är inte nån snubbe man bara springer på sådär, utan han har vakter runt honom som släpper igenom dom som får komma kungen nära!
Citera
2005-09-15, 14:29
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:

Jodå. jag har väl varit på sisådär ett 20-tal privata fester med knugagänget sedan 80-talet. Då har man sett en del.
Citera
2005-09-15, 14:43
Medlem
Citat:
Antagligen eftersom att kungen är inte nån snubbe man bara springer på sådär, utan han har vakter runt honom som släpper igenom dom som får komma kungen nära!

ehhh, vilken planet kommer du ifrån???

om du läser vad jag/andra skriver så finner du nog svaren....

om man har PRIVATA tillställningar dit "VISSA" personer ÄR BJUDNA, så tror jag nog att dom kommer in...var jag pedagogisk nog?

Och ja, det jag skriver är SANT.....sen om du är trångsynt person så va fan..

Tror du på jultomten oxå?
Citera
2005-09-15, 17:20
Moderator
Tystnads avatar
Om han nu har nån älskarinna ,så är ju frågan hur får han fruntimmret att hålla käft?
Min teori är att han har någon hållhake på fruntimmret , pengaåva?.

Den här bruttan C.H är inte hon arbetslös nummera?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in