2005-09-15, 20:51
Medlem
Jens4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Anna Lindmarker.

Nej hon jag tänker på är yngre och mulatt eller så. Ser väldigt bra ut och jag har kompisar som i två års tid alltid påpekar att "visste du att...." såfort hon är i rutan.
Citera
2005-09-16, 02:18
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomis
ett gäng silikon brudar i 20-års åldern. När hon senare stack in huvvet i ett rum hon tänkt ringa ett telefonsamtal ifrån, så oj oj oj vem satt i gränsle över knögen o torrgned/hånglade om inte mi....la de.a c..r he he he....

Det är länge sen hon var i 20 års åldern.. Hon fyller 45 nästa gång
Citera
2005-09-16, 07:14
Medlem
Pastor Sulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jens4
Nej hon jag tänker på är yngre och mulatt eller så. Ser väldigt bra ut och jag har kompisar som i två års tid alltid påpekar att "visste du att...." såfort hon är i rutan.

Du måste mena Katarina Sandström? Hon verkar vara alldeles för smart för att lägga upp sig för kungen.
Citera
2005-09-16, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jens4
Knappast Katarina Sandström

Hon är väl transa?
http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=131085
Citera
2005-09-16, 08:52
Medlem
Struntprat

Citat:
Ursprungligen postat av h4x0r
Jag har pratat med en f.d. exs kompis som hade en pojkvän som var i livgardet. Han berättade för henne att de vid vakttjänst på slottet kunde se unga tjejer slussas in för att träffa kungen. De fick skriva på någon form av tystnadspliktspapper.

Vet ej om det stämmer, historien kan vara helt påhittad av killen. Men det finns kanske någon som vet om liknande saker har hänt?

Den som tror att det ligger ett uns av sanning i detta borde söka hjälp. Ett "tystnadspliktpapper" är nog det säkraste sättet att få i gång ryktena.

Vad avser slussning av flickor till kungen så kan det kanske vara så att det helt enkelt är döttrarnas lekkamrater.

/Skriver Amos G. Gyllenskalp, republikan in i märgen och vill absolut inte att kungajäveln ska ha kred för något som inte är sant.
Citera
2005-09-16, 10:36
Medlem
Citat:
Jag vet inte om du är införstådd i vad som kallas immunitet, dvs kungen är immun i alla sammanhang. Tror du inte själv annars att detta hade kommit upp till ytan annars för väldigt väldigt länge sedan. Kvällspress/Tidningar/Tv FÅR INTE publicera sånna saker, hur mkt dom än vill. Dom sitter på hur mkt bilder/citat/vittnesmål m.m som helst, men får inte.....sorry!

Om någon hade bilder på knugen med pitten i Greta skulle de nog fan komma ut i vårt moderna medielandskap. Knugen är immun mot åtal, inte mot internet. Aftonbladet brukar ju smågta bilder på när kungen blossar och smälla upp det stort; om han var på spritfest med kompisarna och unga kvinnor skulle det också rapporteras, även om man kanske inte skulle torgföra att knugen fått fett på draggen.
Citera
2005-09-16, 10:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av marang
Om någon hade bilder på knugen med pitten i Greta skulle de nog fan komma ut i vårt moderna medielandskap. Knugen är immun mot åtal, inte mot internet. Aftonbladet brukar ju smågta bilder på när kungen blossar och smälla upp det stort; om han var på spritfest med kompisarna och unga kvinnor skulle det också rapporteras, även om man kanske inte skulle torgföra att knugen fått fett på draggen.

När såg du en bild senast på kungen med en cigarett i munnen?

(Kungen röker minst 1 paket om dagen)
Citera
2005-09-16, 10:45
Medlem
Vilket märke röker kungen?
Citera
2005-09-16, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marang

ehhh, det är väl lite skillnad att dom plåtar kungen med en cigg i käften o publicerar det än om han stod med brallorna nere vid knävecken o pitten inne i fröken C.H eller?
Citera
2005-09-16, 13:39
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
ehhh, det är väl lite skillnad att dom plåtar kungen med en cigg i käften o publicerar det än om han stod med brallorna nere vid knävecken o pitten inne i fröken C.H eller?
Med risk för att låta som en trasig skiva:
har alla ni konspirationstoeretiker som fabulerar om tysta överenskommelser glömt bort att prins Charles hängdes ut fullständigt i engelsk press med utskrifter (och ljud?) av hans erotiska telefonkonversation med Camilla Bowles (stavning?)? Detta skedde i ett land som saknar tryckfrihet i vår bemärkelse. Sedan har vi ju en sittande amerikansk president som får redogöra för sina sexuella förehavande inför öppen ridå. Liknelsen med bilder på kungen rökandes haltar ju: man säljer knappast lösnummer på det, men man blir väldigt impopulär.

Vi har flera här i tråden som berättar anekdoter om vad de säger sig ha sett. Ingen av berättelserna (förutom möjlihen den innefattande en 41-årig känd femme fatale) är helt orimlig och några kan vara sanna. De kan också vara just vad de verkar vara: anonyma berättelser på internet.
Citera
2005-09-16, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rot
När såg du en bild senast på kungen med en cigarett i munnen?
http://www.kulturverkstan.net/elever_02/jonas.frankki02/adbusters/kungen.gif

Citat:
Ursprungligen postat av rot
(Kungen röker minst 1 paket om dagen)
Citat:
marcus säger: Vet du varför Kungen inte röker offenligt? Tror han ingen vet!?

Daniel Nyhlén säger: Det är väl helt enkelt inte så bra PR för hovet och Sverige. Men nu, på senare tid, tror jag faktiskt att han har slutat.

Ur en chatt med Nyhlén
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/utskrift/0,3258,288365,00.html
Citera
2005-09-16, 14:31
Medlem
akzs avatar
Aftonbladet körde ingen löpsedel utan några bevis. fatta det för helvete.

Rubriken löd i stil med:

"svensk tidning påstår: KUNGEN är OTROGEN MOT SILVIA"

Ta'da, var är bevisen för löpsedeln? Jo de ringer upp tidningen som påstår det och de konfirmerar. Löpsedeln gick ut på att det var en tidning som påstod X och aftonbladet bevisade att tidningen påstod X. Sen att det var X som sålde, det är skit samma.

Smart gjort, men jävligt grisigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in