2010-11-05, 16:36
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Nu när dimmorna börjar lätta framgår det ju med all önskvärd tydlighet varför Knugen under en massa år gnällt över "att apanaget var snålt tilltaget". Tacka fan för det!! Om man skall finansiera horor och fester på svartklubbar så blir det naturligtvis stora hål i apanaget - våra surt förvärvade skattepengar. Tvi vale!
''

Du var ser du att det handlat om prostituerade?
Apanaget är en pee in the wind ,min herre !
Räcker inte mer än att representera för i princip!
Svartklubbar , var hämtar du din källa för detta?

Citat:
Ursprungligen postat av EleanorRigby
Så bra att detta kom fram, det har jag misstänkt länge!

Usch, ligga med kungen, fulgubben, blä!

Men det är lite synd om Silvia, hoppas hon har sina älskare!

Bort med MONARKIN, och dessa bortskämda ungar, ok V är väl sympatisk!

Du menar att en ren skvallerbok går som källor eller bevis
Men din politiska värdering vittnar om vad du är för en typ!
Fullblodsidiot!

Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Dessutom borde författarna hängas högt.

Absolut !!!
Senast redigerad av MrsMagoo 2010-11-05 kl. 16:47.
Citera
2010-11-05, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Dessutom borde författarna hängas högt.

Kan bara inte låta bli att småle åt det ironiska i att här på FB, yttrandefrihetens högborg, verkar yttrandefriheten inte stå särskilt högt i kurs. Hänga författarna högt? Detta är Sverige - inte Iran.
Citera
2010-11-05, 16:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Du är precis av samma skrot och korn som de s.k. idiotförnekarna i många andra trådar. D.v.s. även om det nu skulle finns en film med bild och ljud där "den motvillige" har sex med Henemark och många andra personer så skulle du garanterat hävda att "det spelar absolut ingen roll" och att "det stärker inte bevisningen". Att du sen kommer dragandens med nazistkommentarer säger nog mer om dig än om mig.

Idiotförnekare? Jag drar slutsatsen utifrån tillgängliga bevis. Om jag möjligtvis förnekar något så är det möjligheten att utifrån det rådande bevisläget ens dra en slutsats om någonting specifikt som behandlas i boken.

Om det skulle finnas en "film" (som implicerar det, det, det och det inslaget - välj det mest nedvärderande som inslag) så skulle det "självklart" teoretiskt sett vara ett tungt bevis, men i vår diskussion är det irrelevant att lägga fram ett sådant påstående därför hypoteser inte på något sätt alls stärker bevisföringen. Det är en separat hypotes utan belägg i verkligheten, man har inte ens nämnt någon film, och det finns heller inga bevis för en relation i övrigt så hypotesen om en film är bortkastad. Absolut noll värt.
Citera
2010-11-05, 16:40
Medlem
EleanorRigbys avatar
Så bra att detta kom fram, det har jag misstänkt länge!

Usch, ligga med kungen, fulgubben, blä!

Bort med MONARKIN, och dessa bortskämda ungar, ok V är väl sympatisk!
Citera
2010-11-05, 16:48
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EleanorRigby
Jodå, Självaste Roger Moore har vänslats duktigt med Silvia med ett barn, Madeleine, som resultat.
Citera
2010-11-05, 16:59
Medlem
Harley-Walkyrias avatar
Vad är "Mille" Markovic riktiga förnamn?
Mille är ju bara förkortning av typ Milorad, Milan osv...
Tacksam för svar!
Citera
2010-11-05, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlankningsMaja
Om det skulle finnas en "film" (som implicerar det, det, det och det inslaget - välj det mest nedvärderande som inslag) så skulle det "självklart" teoretiskt sett vara ett tungt bevis, men i vår diskussion är det irrelevant att lägga fram ett sådant påstående därför hypoteser inte på något sätt alls stärker bevisföringen.

"Mest nedvärderande", "teoretiskt" och "tungt bevis" men ändock kan jag ana ett visst tvivel från din sida. Det är fantastiskt.
Citera
2010-11-05, 17:02
Bannlyst
Citat:
"Mest nedvärderande", "teoretiskt" och "tungt bevis" men ändock kan jag ana ett visst tvivel från din sida. Det är fantastiskt.

Jag nämner bara det du insinuerar (Henemarks sk vandel, teoretisk "film" bla bla).

Sluta skifta bevisbördan över till mig när du inte har några motargument. Om du har läst mina postningar så förstår du vad jag tycker.
Citera
2010-11-05, 17:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BlankningsMaja
Nej, hon har varken sagt ja eller nej på frågan. Hon har enligt media lämnat ett oklart svar. Kan det möjligtvis vara så att det är media som lämnar en oklar redovisning av Henemarks svar?

Har du intervjuat Henemark själv?

Var du kanske med när hon intervjuvades?

Satt du med när journalisten skrev sin artikel?

Hon säger: "Det var länge sen, vi gör som kungen säger och vänder blad, går vidare och lägger det bakom oss." Och du tyder det som ett oklart svar??? Va fan ska hon göra för att du ska acceptera ett ja, visa fotobevis?
Citera
2010-11-05, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harley-Walkyria
Vad är "Mille" Markovic riktiga förnamn?
Mille är ju bara förkortning av typ Milorad, Milan osv...
Tacksam för svar!

Det här är ett mycket osäkert svar, men vad jag minns har det funnits en Alexander M. i porrklubbskretsarna. Kan vara olika personer. Som sagt, högst osäkert. Men båda har varit boxare.
Citera
2010-11-05, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Hon säger: "Det var länge sen, vi gör som kungen säger och vänder blad, går vidare och lägger det bakom oss." Och du tyder det som ett oklart svar??? Va fan ska hon göra för att du ska acceptera ett ja, visa fotobevis?

För BlankningsMaja skulle ett foto teoretiskt sett kunna räcka som bevis, men bara kanske. Vi får dock inte snacka för mycket om det för då går bevisbördan över till BlankningsMaja och det gillar inte han/hon.
Citera
2010-11-05, 17:10
Avslutad
Citat:
För BlankningsMaja skulle ett foto teoretiskt sett kunna räcka som bevis, men bara kanske. Vi får dock inte snacka för mycket om det för då går bevisbördan över till BlankningsMaja och det gillar inte han/hon.

Då skulle svaret bli: "Var du med när fotot togs?! Va? Va? Nä, tänkte väl det - ett foto betyder ingenting!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in