Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Du är precis av samma skrot och korn som de s.k. idiotförnekarna i många andra trådar. D.v.s. även om det nu skulle finns en film med bild och ljud där "den motvillige" har sex med Henemark och många andra personer så skulle du garanterat hävda att "det spelar absolut ingen roll" och att "det stärker inte bevisningen". Att du sen kommer dragandens med nazistkommentarer säger nog mer om dig än om mig.

Idiotförnekare? Jag drar slutsatsen utifrån tillgängliga bevis. Om jag möjligtvis förnekar något så är det möjligheten att utifrån det rådande bevisläget ens dra en slutsats om någonting specifikt som behandlas i boken.
Om det skulle finnas en "film" (som implicerar det, det, det och det inslaget - välj det mest nedvärderande som inslag) så skulle det "självklart"
teoretiskt sett vara ett tungt bevis, men i vår diskussion är det irrelevant att lägga fram ett sådant påstående därför hypoteser inte på något sätt alls stärker bevisföringen. Det är en separat hypotes utan belägg i verkligheten, man har inte ens nämnt någon film, och det finns heller inga bevis för en relation i övrigt så hypotesen om en film är bortkastad. Absolut noll värt.