2010-11-05, 09:41
  #3217
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
highstakes skrev
Avskaffa kungen, jag är ingen socialist eller kommunist, men snubben är ju Sveriges rikaste socialbidragstagare. Dessutom spenderar han våra skattepengar på att gå på strippklubbar i Atlanta ?
Sånt gör mig jävligt pissed off.

Japp! Otroligt irriterande. Notan på strippklubben i Atlanta skall ha slutat på 10.000 dollar. Frågan är vad dom hade för sig i det privata rummet..
Citera
2010-11-05, 09:43
  #3218
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Japp! Otroligt irriterande. Notan på strippklubben i Atlanta skall ha slutat på 10.000 dollar. Frågan är vad dom hade för sig i det privata rummet..

Ibland är det dyrt att få "titta" på en naken kvinnokropp.
Citera
2010-11-05, 09:43
  #3219
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Du borde kommentera topic, inte mig. Bara det att du inte klarar det är ju tecken på en bokstavsdiagnos.


En annan rolig sak som faktiskt hör till topic är att Henemark själv berättat för mig att hon legat med Kungen, om hon ljuger eller inte vet jag ej, dock så är jag förstahandskälla till att åtminstone hon har hävdat det.

Om hon nu har dragits till äldre män med makt vore det intressant att veta om hon legat med Göran Lindberg. Dom har åtminstone mötts på HagaV.
Citera
2010-11-05, 09:43
  #3220
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
"Totalt har 1 341 personer svarat på enkäten, skriver SVT Debatt på sin hemsida"

Ja, svenska folket har verkligen sagt sitt...


Absolut inte, men är det inte rätt talande att 41% av de som vill att man hårdgranskar konungen är vänstermänniskor?
Citera
2010-11-05, 09:44
  #3221
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Japp! Otroligt irriterande. Notan på strippklubben i Atlanta skall ha slutat på 10.000 dollar. Frågan är vad dom hade för sig i det privata rummet..
Knullade?
Citera
2010-11-05, 09:44
  #3222
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av artwood
Om hon nu har dragits till äldre män med makt vore det intressant att veta om hon legat med Göran Lindberg. Dom har åtminstone mötts på HagaV.

Japp! Annars torde väl hennes tystnad säga mer än tusen ord. Eller?
Citera
2010-11-05, 09:47
  #3223
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Tråden är egentligen berättigad, det stora problemet är att en så stor del av skribenterna är obildat pack.
Att spy galla baserat på känslor och okunskap är sorgligt, att diskutera sakfrågor, framförallt baserat på fakta vore intressant. Som det ser ut nu så är det ingenting man orkar blanda sig i då en stor del saknar självinsikt och verklighetsuppfattning, skål!

Oj, då.
Om det bara presenterades fakta i den här tråden skulle den självdö ganska snabbt. Själv tycker jag att trådens absolut största behållning är alla subjektiva reflektioner och åsikter, som bottnar i folks ifrågasättande av ett knugahus. Det i kombination med att knugafamiljen gång på gång bevisar hur inkompetenta och svagbegåvade de är. Att det provocerar har ingenting med att göra hur hög bildningsnivån är hos de som skriver i den här tråden. Tvärtom, för att kunna uttrycka sig som "JagHarEnLiten" gör krävs både bildning och stringens. H*n är ju trådens motor. Hade det inte varit för hans/hennes inlägg hade jag överhuvudtaget inte gått in och läst i knugatrådarna.
Citera
2010-11-05, 09:49
  #3224
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
Testa skrev
Ibland är det dyrt att få "titta" på en naken kvinnokropp.

Japp! Det kan vara dyrt ibland, verkar det som.
Citera
2010-11-05, 09:53
  #3225
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Japp! Det kan vara dyrt ibland, verkar det som.

Du E.Merckx. Jag tror vi får lägga till ett misstänkt namn i kretsen kring GL, BTW, Noppe, "den motvillige" m.fl. nämligen Anders Lettström. Rätta mig om jag har fel.
Citera
2010-11-05, 09:57
  #3226
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Absolut inte, men är det inte rätt talande att 41% av de som vill att man hårdgranskar konungen är vänstermänniskor?

Vette fan om det går och dela in folk i höger och vänster i just den här frågan. Jag har alltid fått för mig att vänsterfolk är mera för monarki och högerfolk för republik.
De som vill att han ska granskas på samma sätt som vi granskar våra politiker är nog bara besvikna och förvånade över att luftslottet som vårt kungahus levt i har krakelerat och visar ett par som enbart driver ett företag ihop som försörjs av skattepengar.
För när kungen säger att han har pratat med familjen OCH drottningen är det ett generalfel i situationen. Kanske vore det bäst om kungen klev av och lämnade över till Viktoria redan nu. Då vet vi alla fall något är äkta i annars så högdragen och verklighetsfrämmande institution som vårt kungahus.
Citera
2010-11-05, 09:57
  #3227
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
sno skrev
Självklart är det inte en privat sak ifall kungen besöker strippklubbar som drivs av grovt kriminella eller om han beställer "något sött till kaffet" - samtidigt som hans fru driver kampagner för Ecpact. Märklig dubbelmoral som är svårförklarad för de flesta - särskilt när man vet att en del av dessa tjejer var drogmissbrukare..

Dubbelmoralen, lögnerna och hyckleriet är ytterst stötande.

Kolla detta klipp från SVT med vårt "Statsöverhuvud".
http://svtplay.se/v/2048653/kungens_tal_till_brudparet
Citera
2010-11-05, 09:59
  #3228
Medlem
densistasovjets avatar
Att knugen satt på på fickor är ju en bekräftad sanning nu. Så då återstår att reda ut hur stort harem han haft.

Camilla Henemark ?
Michaela De la Cour ?
vilka mer ingår i stallet?

Han verkar ligga långt efter Djingis khan om man säger så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in