Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Du tycker inte att du lägger lite väl stor vikt vid din egen (nät-)personighet när du diagnostiserar mig för att jag kommenterar dina inlägg?
Du borde kommentera topic, inte mig. Bara det att du inte klarar det är ju tecken på en bokstavsdiagnos.
En annan rolig sak som faktiskt hör till topic är att Henemark själv berättat för mig att hon legat med Kungen, om hon ljuger eller inte vet jag ej, dock så är jag förstahandskälla till att åtminstone hon har hävdat det.