2010-11-03, 15:31
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Hoffa
Hörde att Tjabo skulle hem och läsa igenom boken... Sure! Nu ljugs det igen...
Det är väl bäst om han gör det så att han vet vad han har gjort...
Citera
2010-11-03, 15:33
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Hörde att Tjabo skulle hem och läsa igenom boken... Sure! Nu ljugs det igen...

Tänkte samma sak.

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/archive/01322/kungen-knack_1322171w.jpg

Kungen viftar med armen och säger, JAG ska hem och läsa den nu. Snubben håller upp dörren kan knappt hålla sig för skratt...
Citera
2010-11-03, 15:33
Medlem
cerns avatar
Kan någon sammanfatta vad det är för "Skandal" Kungen går genom nu? Har han köpt en prostitute/transvistit?
Citera
2010-11-03, 15:39
Medlem
J.Hoffas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Tänkte samma sak.

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/archive/01322/kungen-knack_1322171w.jpg

Kungen viftar med armen och säger, JAG ska hem och läsa den nu. Snubben håller upp dörren kan knappt hålla sig för skratt...

Silvia kanske hjälper till?
Citera
2010-11-03, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tantalus
Att Anders Lettstrom har humor och sinne for det goda livet ar knappast nagon nyhet och jag forstar inte riktigt hur det du skrev pa nagot satt motsager mitt statement, dvs. att man knappast kan forvanta sig att han ska komma ihag om han nagon gang varit pa Club Power for snart 20 ar sedan (men att han daremot bor kunna vara saker pa huruvida han har varit stamgast dar eller ej).

Pia Degermark ar for ovrigt en fargstark om an tragisk kvinna med en intressant livshistoria - "The light that burns twice as bright burns for half as long". Du kanske skulle starta en trad om henne och dela med dig av dina anekdoter?
"Tantalus" har uppenbarligen lärt känna Lettström, som enligt vederbörande (citat) "har humor och sinne for det goda livet". Vad "Tantalus" lägger för värderingar i det framgår inte. Avses möjligen Lettströms rödfärgade hår, ansiktslyftet och den ständiga solariebrännan? Sanningshalten i Lettströms indignerade uttalande i pressen framgår naturligtvis inte.
De flesta av oss känner till affärskvinnan Helen Wellton, som framgångsrik, vacker och intelligent. Hon insåg avsikten med Christer Gustqfssons invit att agera "kaffeflicka" till de dekadenta, patetiska och arroganta överklassnördarna Aje Philipson och Noppe Lewenhaupt...Kungen icke att förglömma.
Håller materialet i "Den motvillige monarken" så fyller den en oerhört viktig funktion för oss skattebetalare.
Citera
2010-11-03, 16:00
Medlem
Kungabloggens avatar
Citat:
Silvia kanske hjälper till?

Ur rent rojalistiskt perspektiv så skulle det vara intressant att se hur hon kommenterar Carl-Gustavs eventuella ejakulat-appliceringar i befolkningsmassan. Samt om det är förenligt med den monarkiska ståndaktigheten i allmänhet.

Mot bakgrund av begrepp som blueballs börjar jag nog förstå begrepp som blått blod lite bättre, för övermänniskan verkar ha varit givmild med sin på resorna kors och tvärs i riket förr om åren som en hovrande blå åderpåle
Citera
2010-11-03, 16:01
Medlem
Mack-Betts avatar
Ärligt talat tror jag att kungen har ADHD.

Det skulle också förklara varför han inte kan hålla sig i skinnet utan verkar känna ett inre tvång där han bara måste besöka svartklubbar och diskon för att "få leka av sig".

Han uppvisar några typiska symptom såsom att han ofta är ofokuserad och frånvarande, verkar lätt bli styrd av impulser, framstår som barnslig/naiv, som en förvuxen lekpojke som tröttnar/ledsnar fort och blir då lätt cynisk. Han har svårt för att hålla tal och få bra flyt i dessa, har dålig kontroll på minspelet, tappar lätt tråden o s v. ADHD går också ofta hand i hand med dyslexi och kungens dyslexi är konstaterad.

Däremot tror jag inte att han är lågintelligent. Jag såg ett TV-program för några år sedan där han deltog i ett veteranbilsrally med olika stationer, där man i efterhand fick frågor om landskapet som man nyss hade passerat och där visade han upp ett bra och rörligt scenarietänkande och kunde klura ut frågorna i förväg.
Citera
2010-11-03, 16:08
Medlem
grapoluponapes avatar
Det är klart att kungen varit otrogen mot Silvia och antagligen har Silvia vetat om det. Tom Jones har väl någon gång hävdat att han varit sin fru trogen i 50 år. Det känns också ytterst tveksamt.

Människor är så jävla naiva och tror att kungen är något heligt gulligt lamm. Varför skulle han vara det?
Citera
2010-11-03, 16:12
Medlem
Mohaves avatar
När träffade konungen Camilla? Var det innan Victoria avlades? I så fall blev kanske ett snabbt bortadopterat mulattbarn ett resultat. Detta (som idag är en vuxen man) är då Sveriges rättmätige tronföljare.
Citera
2010-11-03, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
När träffade konungen Camilla? Var det innan Victoria avlades? I så fall blev kanske ett snabbt bortadopterat mulattbarn ett resultat. Detta (som idag är en vuxen man) är då Sveriges rättmätige tronföljare.
Slutet på 1990-talet, La Camilla har schyssta pattar
Citera
2010-11-03, 16:19
Medlem
tantaluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bbbrn
"Tantalus" har uppenbarligen lärt känna Lettström, som enligt vederbörande (citat) "har humor och sinne for det goda livet". Vad "Tantalus" lägger för värderingar i det framgår inte. Avses möjligen Lettströms rödfärgade hår, ansiktslyftet och den ständiga solariebrännan? Sanningshalten i Lettströms indignerade uttalande i pressen framgår naturligtvis inte.
De flesta av oss känner till affärskvinnan Helen Wellton, som framgångsrik, vacker och intelligent. Hon insåg avsikten med Christer Gustqfssons invit att agera "kaffeflicka" till de dekadenta, patetiska och arroganta överklassnördarna Aje Philipson och Noppe Lewenhaupt...Kungen icke att förglömma.
Håller materialet i "Den motvillige monarken" så fyller den en oerhört viktig funktion för oss skattebetalare.

Slappna av lite. Anders Lettstrom ar en valkand festprisse och livsnjutare som gillar upptag och skoj. Mitt inlagg var ett svar pa 2006:s inlagg dar han gjorde ett misslyckat forsok att misskreditera Lettstrom genom att ta upp ett gammalt studentupptag. Huruvida Lettstrom ljuger eller inte om att han inte varit stamgast pa Club Power later jag vara osagt men min ursprungliga poang var att det skulle vara svart for honom att entydigt kunna svara pa fragan om han nagonsin varit dar.

Helen Wellton kanner du uppenbarligen inte sarskilt val. Lap Power var framforallt makens skapelse och Helen Wellton bidrog mest till marknadsforingen med sina sarskilda tillgangar . Det kanske dock bast diskuteras har: https://www.flashback.org/t240053
Citera
2010-11-03, 16:22
Medlem
damparnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Varför skulle inte det kunna vara möjligt!?? Värre saker har säker hänt bland rojaliteterna utan att allmogen fått kännedom...
knappast omöjligt, men hon ser ju ut som stryk... och när vilket år skulle denna romans ägt rum?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in