2010-11-04, 01:43
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeLorean
Jag lägger in det där också. Plus litet till. Men egentligen tycker jag att det faktiskt hör hemma här, eftersom det handlar om att boken som avhandlas i denna tråd är skriven av en simpel utpresserska och därmed saknar all relevans och trovärdighet.

Bra, men "just for the record" och sen fortsätter vi där när den här tråden somnar in, faan vet vem hon ger sig på härnäst!

Sen finns iofs även den här tråden om författarna: https://www.flashback.org/t1344231

/Provokatör
Citera
2010-11-04, 01:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Bra, men "just for the record" och sen fortsätter vi där när den här tråden somnar in, faan vet vem hon ger sig på härnäst!

Sen finns iofs även den här tråden om författarna: https://www.flashback.org/t1344231

/Provokatör

Det finns betydligt mer om denna flickhemsföreståndarinna Deanne Rauscher (medförfattarinna) och hennes inblandning i diverse affärer av karaktären utnyttjande och utpressning. Tar det imorgon. Dags att sova nu. G´natt.
Citera
2010-11-04, 01:47
Medlem
Mack-Betts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Intressant hur många nya Knugen-intresserade som plötsligt strömmade hit med anledning av Boken, tidigare var ni inte intresserade av honom.

Jag kan bara tala för egen del, men det faktum att man inte skriver i en tråd behöver naturligtvis inte betyda att man inte följer den, eller inte är intresserad av kungens förehavanden.

Det kan ju lika gärna betyda att man inte vill delta i FB:s standardkäbbel.

Jag avslöjade igår morse att Kungen, i den kommande boken "Den motvillige monarken" kommer att paras ihop med artisten Camilla Henemark .

https://www.flashback.org/sp26585219

Innan det inlägget har - så vitt jag kan se - ingen nämnt hennes namn i den här tråden på nästan 2 år.
Citera
2010-11-04, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Du pladdermajan

Fortfarande är majoriteten för monarki överväldigande, även om den har minskat något på fyra år, skriver Dagens Nyheter på nätet.

Sifos mätning 2010 stor majoritet för monarkin
LÄS PÅ!

Jag gissar att majoriteten är inte samma om ca 2 veckor...ingen trodde kungen kunde varar otrogen av roylisterna - men det kunde han - tji fick ni
Citera
2010-11-04, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muspellheim
Nej men eftersom du klagar på de pengar kungahuset får så borde du vilja riva dem. I de pengarna ingår nämligen kostnaderna för just slotten.
Kungahuset äger inte slotten - det gör svenska staten, eller hur?
Citera
2010-11-04, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissYou
Kungahuset äger inte slotten - det gör svenska staten, eller hur?

Inte alla
Citera
2010-11-04, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mack-Bett
Jag kan bara tala för egen del, men det faktum att man inte skriver i en tråd behöver naturligtvis inte betyda att man inte följer den, eller inte är intresserad av kungens förehavanden.

Det kan ju lika gärna betyda att man inte vill delta i FB:s standardkäbbel.

Jag avslöjade igår morse att Kungen, i den kommande boken "Den motvillige monarken" kommer att paras ihop med artisten Camilla Henemark .

https://www.flashback.org/sp26585219

Innan det inlägget har - så vitt jag kan se - ingen nämnt hennes namn i den här tråden på nästan 2 år.

Otroligt bra inlägg här - som jag ser som ett seriöst inlägg före det kom ut i pressen. Jag gissar inte det räcker med Camilla
Citera
2010-11-04, 01:54
Medlem
Citat:
Inte alla

Iaf så äger Kungen totalt ingenting ....han är försörjd av svenska folket och får inte äga något...Något mer du vill veta?
Citera
2010-11-04, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Och sanna mina ord, det lär inte författarna till denna bok ej heller att erhålla!

/Provokatör

Ingen guldspade kanske - men de kommer att göra revolution i detta land...det är värt mer än en guldspade.
Citera
2010-11-04, 01:56
Medlem
Citat:
Iaf så äger Kungen totalt ingenting ....han är försörjd av svenska folket och får inte äga något...Något mer du vill veta?

Nej men det finns kommuner som äger slott, företag som äger slott etc
Citera
2010-11-04, 01:59
Medlem
Citat:
Nej men det finns kommuner som äger slott, företag som äger slott etc

Aha - du menar byggnader som kallas slott...Visst det finns många privatföretag som äger . Inte kan kungahuset äga alla slott i hela landet- och har aldrig gjort. Det finns många storbönder som haft stora byggnader tex ...som förstås alltid tillhört de rika..Jag trodde du menade de sk kungliga slottsbyggnaderna i modern tid..Slottet i Sthlm, Sofiero, Haga slott osv..
Citera
2010-11-04, 02:00
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:

Nu får du för fan ge dig lite
Kungen äger en hel del om du inte visste detta
Egna affärer han är rik,ditt förbenade spån
Hela tråden spårar ur pga av en chatt apa

Värsta sorten pladdrar utan att veta fakta,
Senast redigerad av MrsMagoo 2010-11-04 kl. 02:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in