Det är varken förvånande eller speciellt chockerande att C-G och gänget har roat sig kungligt genom åren

Det har ju både tid och resurser till det! C-Gs och Silvias "kärlekssaga" var väl heller inte precis "made in heaven" utan mycket resultatet av träget arbete av den tidens främsta kungamentorer prins B och Marcus W... Silvia var mycket god vän med en av Bismarcksdamerna(som står sv kungafamiljen nära), de festade om i bla Marbella i början av det glada 70-talet och det var nog så S rekryterades till drottningrollen i Sverige! Tvivlar på att hon har brytt sig speciellt mycket om vad maken sysslat med utanför de officiella sammanhangen, så länge han inte chikanerat henne offentligt

Hoppas att det finns litet roligare sladder i den här nya boken än C-Gs gamla damhistorier och grabbfester! Det evigt pågående maktspelet och intrigerna omkring monarken och i de royala gemaken hade det däremot varit kul att läsa om!