• 26 877 online
  • 1 184 075 medlemmar
  • 61 194 407 inlägg
2003-07-30, 05:38
Medlem
Vad får man betala för ett ligg i Thailand? Av en snygg Thailänska?

Är det lätta att få ett vanligt ragg på en Thaitjej utan att behöva betala några pengar?

Någon sida som man kan kika på?
Citera
2003-07-30, 11:01
Medlem
Allt från 500 baht och uppåt.Då stannar dom ofta hela natten också,om du nu vill det.

Visst går det att träffa på "vanliga" damer,men för det mesta förväntar dom sig också att få något,det hör liksom till.
Men va fan,det är ju inte helt gratis i Sverige heller att få sig lite slida.Alltid är det något det ska bjudas på och se´n ska det krusas lite.

Håll dig till Bangkok där det är lättast att hitta dessa trevliga varelser.

Kör så det ryker!
Citera
2003-07-30, 12:25
Medlem
tattoosandbeers avatar
Jo om du ska till bkk håll dig ifrån Patpong stick istället till Nana Plaza där brudarna är snyggare,Men kolla även in Soi Cowboy som kan var bra men har du otur så är det bara skräp,men du har ju lite tid och sug hoppas jag
Om prompt ska till Patong håll dig i Japan´s block då dom snyggaste tjejerna är där men dom är å dyra men SATAN så snygga
Kan ju vara ett bra avslut på resan om du är sugen.
Citera
2003-07-30, 13:18
Medlem
Håller med om Patpong,det är ett rövarställe.

Men om man nu vill träffa en "vanlig" dam som inte gnor på heltid så är ju det ett tips att hålla sig till de lite schysstare ställena,som Novotel´s nattklubb,Hard Rock eller något av de dyrare diskoteken.Satan vilken kvalitet på damerna(finns givetvis en del stolpskott där också)

Om man bara visar lite respekt, ser glad ut och inte är för jävla packad så är det inte några problem att få rasta fläskhelge för en billig penning(eller gratis om man har tur,även thaidamer har stockbehov :roll: )
Citera
2003-07-31, 16:37
Medlem
Jepp!
Iofs snackar jag hyfsad Thai,tror det hjälper lite på traven i alla fall.
Men jag har ofta polare som kommer ner och hälsar på och det brukar inte vara några problem.
Å andra sidan så är vi ju smålänningar.....
Citera
2003-08-01, 14:09
Medlem
divinebaals avatar
om du vill

så får du en TGF gratis LT!

Men du får då sponsra med mat, dryck o hotellboendet! Annars varierar priserna hej vilt beroende på hur charmig du är o de är desperata

Men annars får du väl snitta en 1000 baht för LT. sen beror det på om du måste betala joiner fee på hotellet eller ej. Det finns ju modellstuket.. mao sådana som passar i thailändska penthouse. Finns på Poseidon i BKK.

ST för 3-5000 baht.

Och.. Pattaya, Phuket (patong) och Bangkok.. de platserna kommer få din lille vän att bli inoljade varje kväll om du vill.
På diskona sent på kvällarna/nätterna finns ju freelancers som raggar o bartjejerna som slutat jobbet.

Sex i bangkok är omöjligt att misslyckas med. Frågan är vad du vill betala. Kolla på www.bangkoktonight.com. De har en webbtjänst där folk matar in vad de lagt ut i pengar för sex.

Snott från den sidan om freelancers:
Första intervallet ST, andra intervallet LT:

Nana Plaza Bars 1,000-1,500 1,500-3,000
Patpong Bars 1,500-2,500 3,000-4,000
Spasso (Hyatt Erawan), Rivas (Sheraton Grande Sukhumvit) 2,500-3,000 4,500-6,500
Thermae (bet. Sukhumvit Soi 13 and Soi 15) 500-1,000 1,000-2,000
Bars (e.g. some pool bars) 1,000 1,000-2,000
CM2 (Novotel Siam Square), Angel Disco (Nana Hotel) 1,500-2,000 2,000-3,000
Siam Hotel Coffee Shop 1,100-1,500 2,500-3,000
Beer Garden (Sukhumvit Soi 7) 500-1,000 1,000-2,000

priser i Baht så klart.. Som du ser.. en freelander St från BeerGarden får du för 500 om du charmar.. och det är ETTHUNDRA svenska kronor. Jämför det med de 3000 SEK som svenska luder tar.
Citera
2003-08-01, 21:20
Medlem
Alezmans avatar
Re: om du vill

behöver man inte utrusta sig med 9 kondomer och en plastpåse för att överleva ett bangkok-luder?
Citera
2003-08-04, 09:00
Medlem
divinebaals avatar
oh..

LT o ST betyder exakt vad du trodde!

ST brukar vara en kort boomboom.. säg en till några timmar.. LT är hela natten.. eller ofta en TGF (Thai Girl Friend)... där du bjussar på mat o frukost etc.

Kostnader för mat o boende varierar något enormt.. men högsäsong kan du räkna med från början av DEC till mitten/slutet på MARS. Ska du svulla burgare så räkna en 120-140 Baht..för en meny. Annars är thaimaten billigare. Du kan käka för en 40 spänn med dryck om du vill.

Hotell?? Tja, beror på klass och läge. Det finns rum på exvis New empire från 15 USD natten lågsäsong och Best Bangkok från 11 USD... till Montien för 70 USD per natt o uppåt till många sköna tusenlappar. Hotellen varierar för mycket.. men räkna en 3-400 per natt om du ska slippa loppor i sängen i Bangkok och ha det rätt så schysst.

Singha?? en 20-30 Baht i butik och 60-120 Baht på Barer (beroende på läge o Happy Hour)

Poseidon har en länk: h??p://www.poseidon2000.com. Där varierar priserna!
Citera
2003-08-04, 10:05
Medlem
Jag bor själv i lägenhet så kollen på hotellpriser är rätt dålig.Men jag brukar sätta mina polare på Crown Hotel Soi 6,mao sprutavstånd till Nana Soi 4...Kostar 690 bath natten,helt okey med kylskåp,ac,minibar,"full" kabel-tv och städning med byte av söliga sängkläder varje dag.

Jobba är svårt,de är jävligt tjuriga med arbetstillstånd och det är INTE kul att åka dit utan ett..

Vill man äta löjligt billigt och fan ta mig lika bra(mer eller mindre) så käkar man på nå´t av alla foodstalls.Där får du stekta nudlar,Thaisoppa,fried rice,suveräna grillspett eller vad man nu vill ha för mellan 20-40 bath.

Divinebaal,det vore kul att träffa dig i Bangkok och lära dig dricka Beer Chang.Starkare,billigare och 15 resor godare.Det enda bra med Singha Beer är väl att the Pouges har gjort en jävligt bra låt om den(House of gods).Men,smaken är som baken....eehhh...hårig

Men du u6,har du inte varit där så är det bara att packa en väska och sätta dig på flygbussen till Arlanda.Jag lovar dig,du vill aldrig åka hem igen.

Och glöm för helvete inte ett besök på Playboy Inn med ett styck thaidam i sällskap....
Citera
2003-08-04, 12:59
Medlem
divinebaals avatar
*S*

Uja..

Bangkok e paradiset.. fast jag tycker det e underbart trevligt att hälsa på Papa Marc och hans Eden Bar!

2 brudar i 90 min = 3200/3600 Baht.. och de gillar dildos, gloryhole o allt annat kan förbeställas
Citera
2003-08-06, 13:22
Medlem
hellshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blurkh
Och glöm för helvete inte ett besök på Playboy Inn med ett styck thaidam i sällskap....

Öhh, vart ligger det stället? Är det stabilt?
Jag drar till thailand i januari o stannar ett bra tag, bangkok har jag varit i nåra gånger förut men tänkte denna gång vidga mina vyer från kao san road......

Mer tips är välkomna och adresser till ställen, typ playboy inn?

Förresten, drivs inte väldigt mycket av maffia och dyligt därnere, så man bör hålla sig till skinnet osåvidare eller?
Citera
2003-08-06, 16:57
Medlem
Ron Jeremys avatar
Jag missar aldrig ett besök hos Marc. Trevlig kille. Och, precis som han rekommenderar tar jag en från humhum-sidan av den gula tejpen och låter henne vlja den andra. Och eventuellt tredje. ja fyfan vilka härliga stunder...
Fast första gången var givetvis bäst!

Jag brukar bo på Dynasty Inn eller Nana City Inn. Nana Hotel har jag testa nån gång, men jag vill ta det lite lugnare.

Vanligtvis stannar jag i BKK två nätter, sedan tar jag bussen från Ekamai till pattis. Ibland bor jag på nåt av hotellen på soi 7 eller 8, men oftast tar jag Diana Inn, precis vid KISS på Second Road. Lite lugnare och så gillar jag deras pool.
Citera