Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-08-06, 18:02
  #13
Medlem
Playboy Inn ligger mellan Soi 3 och Soi 5.Det är helt enkelt ett hotell med korttidsrum.Rund binge,röd sammet,speglar från golv till tak och tv som visar p-rullar(om dom nu har kvar filmerna,dom torskade för ett tag sen)
men bäst av allt:En gynekologstol i varje rum

Kostar 280 baht för 3 timmar.Taxi hittar.
Citera
2003-08-07, 21:04
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ron Jeremy
precis som han rekommenderar tar jag en från humhum-sidan av den gula tejpen

Nu tror jag att jag skulle vilja be om en förklaring Väljer du vänstersidan eller högersidan?
Saxat från en FAQ om Eden Club, Bangkok:
All the girls will give you a blow job. As for anal sex, only the girls on the left hand side of the bar will do anal sex. It is easy to tell which side it is, as there are always more girls on the right hand side.
Citera
2003-08-08, 07:23
  #15
Medlem
tattoosandbeers avatar
Någon som har en sid adress om om Club Eden???
Citera
2003-08-08, 11:23
  #16
Medlem
Alezmans avatar
http://www.edenclub-bkk.com/
Citera
2003-08-17, 05:51
  #17
Medlem
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Citera
2003-08-19, 14:41
  #18
Medlem
divinebaals avatar
Satsa stort

Om ni går till Marc o Eden.. Var lite snäll o snacka med honom. Försök att boka innan ett rum... o ta det med den stora sängen... Att rumla runt med en tre-fyra babes på en säng som är 2.5 x 8 meter (cirkus) är ganska intressant upplevelse..

I alla fall första gången !!! :twisted:

Har man inte vart på Eden har man inte vart i Syndens Bangkok
Citera
2003-08-28, 19:17
  #19
Medlem
johnjohns avatar
Horor

Jag har aldrig i hela mitt liv köpt en hora men som ni beskriver det låter det som himmelriket. Faaaaaaaaaan för det dyra horjävlarna som finns i detta ruttna skitland tro fan att alla drar till Thailand för lite lööööööööve. Fetåker snart.

Hatar dock alla svin som knullar barn. Vill mata dem fulla med bly.
Citera
2003-08-29, 12:05
  #20
Medlem
johnjohn,du behöver inte be om ursäkt för att du aldrig köpt dig en dam med tillhörande slida.Alla har vi våra brister...
Fö finns det bara två sorters kvinnor i världen,mödrar och horor.

Skämt åsido,kallar du en thaidam som knullar för småpengar(eller stora) för hora så kan du lugnt räkna med ett snyggt,blödande heinekensår.


Det här har inte med saken att göra,men jag vill bara berätta en kul grej som handlar om så kallad "språkförbistring"

Jag drev en bar i Patong för nå´t år sedan och hade 6 "sällskapsdamer" som jobbade hos mig.Så en dag kom det ner några polare från Sverige, en av dom var en lumparkompis till en av mina polare som jag aldrig hade träffat.
Damerna var ju i vanlig ordning glada och trevliga och hälsade grabbarna välkomna genom att på västerländskt manér ta i hand och presentera sig med namn.Rätt som det var kommer en av tjejerna fram till mig och är jävligt upprörd och säger på thai att "dina kompisar är dåliga människor" och att hon och de andra tjejerna inte ville prata mer med mina polare.
Jag frågar givetvis vad det är fråga om,då pekar hon på polarens kompis som står där som ett levande frågetecken och röd i fejan ,jag går fram till honom och frågar vad som hänt(det står alltså 6 tjer och illblänger på pojkstackarn)"Jag fattar ingenting" säger han,"jag bara tog i hand och presenterade mig och hon blev helt galen,vänder sig om till de andra tjejerna och säger nå´t på thai och fan ta mig,det ser ut som dom ville skära ballen av mig".DÅ kom jag på vad det handlade om.Han heter Nahir och jag tänkte inte alls på det när han presenterade sig för mig;på thai betyder "na" ansikte och "hii"fitta,så vad damen hörde var "nahii",således fittansikte.
Så den här stackars grabben hade glad i hågen med ett brett leende,när hon tog i hand och sagt sitt namn sagt"Nice,Nahir".
Jag började garva som fan,tjejerna och polarna fattade ingenting.
Efter mycket om och men lyckades jag övertyga damerna om att det faktiskt finns utlänningar som heter just så(han är libanes).
Detta i sin tur fick iofs bara damerna att bli än mer övertygade att vi "farranger" är ett oerhört märkligt släkte..
Allt redde ut sig och alla blev glada och nöjda.

Det är som vi säger här:Shit happens even in Thailand
Citera
2003-08-29, 13:36
  #21
Banned
nuxvomicas avatar
Ingen som varit hos den svenska hormamman i Bangkok, som det stod om i Aktuell Rapport för ett tag sedan?
Citera
2003-08-29, 18:31
  #22
Medlem
Smockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alezman
behöver man inte utrusta sig med 9 kondomer och en plastpåse för att överleva ett bangkok-luder?


Tror det jag med.
Citera
2003-08-30, 04:21
  #23
Medlem
Fan.
Nu börjar det bli riktigt intressant!

Ingen här som kan sätta ihop en faq för Thailand??
Citera
2003-08-30, 07:26
  #24
Medlem
Ron Jeremys avatar
Om du aldrig har varit i Thailand och funderar på att resa dit, avsätt lite tid och läs Stickmans guide. Finns många bra bitar där att ta till sig.
http://www.stickmanbangkok.com/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback