2004-04-01, 00:22
Medlem
Lekbarns avatar
Det här låter nästan för bra för att vara sant!

Är helt galen i Asiatiska tjejer och de prostituerade jag besökt har båda varit asiater (troligen syskon). Dock har detta varit i Danmark och jag har fått betala 400 respektive 300DK för kalaset. [15 min sessioner :mad: ]

Ska dit nästa jul med föräldrarna så man kan ju glömma att ta med tjejer på rummet men det positiva med det hela är att dem betalar resan och boendet så jag kan bränna alla mina pengar på flickor och droger!

Fråga1: Hur lätt är det att få tag i te x marijuana på öarna Ko Samui,Ko Pha-ngan och Ko Tao?

Fråga2: Hur illa är det om morsan ser sin son med en köpetjej på familjeresan?
Citera
2004-04-01, 00:54
Medlem
loks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lekbarn
Fråga1: Hur lätt är det att få tag i te x marijuana på öarna Ko Samui,Ko Pha-ngan och Ko Tao?

Tror hon skulle bli lite gladare och se dig knulla en hora än att se dig i ett thailändskt fängelse.
Citera
2004-04-02, 08:10
Medlem
Krungtheps avatar
Citat:

Känner inte din morsa men jag personligen skulle nog inte vilja se min son komma till hotellrummet med en "Hyrd flickvän"

Men ge f-n i drogerna om du inte vill sitta av ett långt fängelsestraff, thailändska fängelser har inte samma komfort som svenska
Citera
2004-04-02, 13:14
Medlem
Plattans avatar
Citat:

Är helt galen i Asiatiska tjejer och de prostituerade jag besökt har båda varit asiater (troligen syskon). Dock har detta varit i Danmark och jag har fått betala 400 respektive 300DK för kalaset. [15 min sessioner :mad: ]

Ska dit nästa jul med föräldrarna så man kan ju glömma att ta med tjejer på rummet men det positiva med det hela är att dem betalar resan och boendet så jag kan bränna alla mina pengar på flickor och droger!

Det ar latt att fa tag pa roka ute pa oarna MEN va forsiktig! rok bara pa rummet och lar kanna folk forst sa att du inte koper av nan som samarbetar me snuten.

Morsan behover inte se dig me nan "kope" flicka. Om hon har egen lya ar det bara att dra dit annars kan du ta in pa hotell en natt (typ hundra spann for ett ok rum me ac!)
Citera
2004-04-02, 16:35
Medlem
david85s avatar
Du säger väl fan inte till henne att det är en köpeflicka
Säg bara att det är en trevlig tjej som jobbar på.........

På Koh Tao har dem marijuana överallt typ åk bara utanför "samhället" till de fina stränderna som ligger mer isolerat! Underbar ö, perfekt för dykning!
Citera
2004-04-02, 18:18
Medlem
Krungtheps avatar
Citat:

Ska dit nästa jul med föräldrarna så man kan ju glömma att ta med tjejer på rummet

Alla "köpeflickor" vet var det finns ST hotell (Short time hotel) Så ni behöver inte komma in och väcka morsan och farsan när ni ska, bom bom ,mak, mak!
Citera
2004-04-02, 21:25
Medlem
Lekbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krungthep
Alla "köpeflickor" vet var det finns ST hotell (Short time hotel) Så ni behöver inte komma in och väcka morsan och farsan när ni ska, bom bom ,mak, mak!

Perfekt!

Inte som de Danska runkbåsen ludren i Estergarden vill ha in en i hoppas jag?!
Citera
2004-04-03, 01:45
Medlem
david85s avatar
Citat:
Perfekt!

Inte som de Danska runkbåsen ludren i Estergarden vill ha in en i hoppas jag?!

Har ej varit i Estergarden men de är nog schysstare i Thailand!
Citera
2004-04-03, 16:02
Bannlyst
Citat:

fråga svenskar efter gräss inte thaifolket dom tjänar en hacka på att sälja och sen sätta dit dig ..så fråga dom som har varit där ett tag...
Citera
2004-04-03, 16:10
Medlem
david85s avatar
I Bangkok ska du vara jävligt försiktig med gräs, det samma gäller Kho Pan Ang (stavning?) men på Koh Tao så är det helt lugnt. Ifall snuten tar dig så är det dock lätt att muta dem, kostar kanske 2000kr! Gäller inte ifall du har Jabba [metaamfetamin) eller Heroin då är du nog körd.
Citera
2004-04-04, 03:11
Bannlyst
+++

Dumma er inte i LOS förfaan. Taxin har förklarat krig emot langarna och femtio år på en thailänsk kåk är inget vidare. Ska ni knarka så är Thailand helt fel land. Det kan räcka med att ni bara sitter i samma bar som någon som plockar fram något knepigt, vitt pulver. Kommer Thaisnuten så pekar alla på dej.
Vad det gäller knark så är Thailand helt fel land så håll er undan.
Det finns ju fitta såpass, så varför krångla till det. Knulla är fortfarande lagligt ändå men knarkar du så skjuter snuten dig--i bästa fall! I sämsta fall får du just 50 år på thaikåken. Låter inte så jävla kul ändå.
Citera
2004-04-05, 23:19
Medlem
divinebaals avatar
jao!!!

Det e satan i gatan säkrare knulla 10 skankluder uppdragna från trottoaren än att hålla på med droger där !!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in