Citat:
Ursprungligen postat av Griffox
Ska skaffa öronproppar till veckan, ska ju till metall night snart.. Men hur är det med vanligt ljud då? kan man lyssna normalt högt eller ska man lyssna lägre än vanligt så öronen får "vila"?
Kan även säga att ajg nästan inte hör pip ljudet på dagen bara när det är tyst kan jag höra den kanske i 1-2minuter sen är det borta. hör den mest på kvällen när jag ska sova..
låter EXAKT som mitt problem. har haft det i snart en månad nu.. funderar på om jag har tinnitus som jag inte hör på dagen, typ som en mycket mild version av tinnitus. eller så har jag inte det utan det är något annat..? Börjar fundera på om det är psykiskt. För varje gång när jag ska lägga mig och det är HELT tyst, så hör jag inget pip om jag typ tänker en massa tankar.. det är mest när jag tänker tankar som "oj, vad tyst det är.... piiiip" eller "ååå vad härlöigt,, inget pipljud nu,.. nu har det äntligen slutat... piiiiip". Piper i 5-10 minuter dock snarare..
blir högre om jag tänker på pipet när det börjat höras oxå.. men vänder jag mig om eller säger något till mig själv, så avbryts piipet för att återkomma 30sek efter igen.. eller nåt