Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
Klassfotot är taget 07, alltså två år efter dubbelmordet. De skor som Ragnar har på sig ser ut att ha brukats rejält, jag kan tänka mig att det krävs ett par år för att ett par skor ska hamna i det usla skicket. Alltså har hans fötter inte vuxit.
Min bror sliter ut 4-5 par skor per år... Så nja, sånt är relativt beroende på vem dom sitter på faktiskt. Själv har jag ett par skor som jag köpte för 13 år sen som fortfarande är rätt fräsha (Ecco skinpjux, välvårdade och daligen använda under flera år).
Citat:
Ursprungligen postat av Bonius
Tidningarna säger 25.000 - 30.000, men det kan man ju alltid fundera på ett par gånger. Han jobba(de) som telefonförsäljare på ett företag i Härnösand på kvällarna. Hur länge vet jag inte, men att dra ihop 30 luckor är ju inte överdrivet svårt om man nu lägger allt på hög.
Exakt, inte svårt alls, speciellt inte på ett jobb där man jobbar mot provision och dessutom bor hemma. 0 utgifter, bara inkomst. 2-3 månader fixar man det på. Är man lite slö så kan man ändå räkna med iaf 5,000:-/månad netto för en duglig försäljare som jobbar kvällstid. Förstår inte hur det kan vara för vissa här att förstå att en sån ung person har så mkt pengar när dom jobbar extra. Hade jag bott hemma hade jag lätt kunnat leva bra om jag fick sparken å gick på a-kassa!