2010-05-13, 08:18
Medlem
Blond86s avatar
Lite off-topic men, jag har för mig att när man gick in på hans Facebook så såg man loggen igår? Eller är jag ute och cyklar?
Citera
2010-05-13, 08:36
Medlem
F3ttans avatar
Erkännande samt en smärre förklaring till varför han gjorde det på ab nu.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7120959.ab

Han kanske inte haft det så lätt under sin uppväxt men.... känns lite fel att mörda dom 3 som står närmast då .. pooor thiiing
Citera
2010-05-13, 09:13
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blond86
Lite off-topic men, jag har för mig att när man gick in på hans Facebook så såg man loggen igår? Eller är jag ute och cyklar?

Nej, inte på Ragnar
Citera
2010-05-13, 09:30
Medlem
Kenny Kuks avatar
Ragnar passar bra in på polisen gärningsmannaprofil av dubbelmördaren i Linköping. Även signalement passar. De letar efter en mellanblond ynglig som 2004 var 13-25 år, mesig personlighet som får explosiva utbrott.

Har han släkt i Linköping månne?
Senast redigerad av Kenny Kuk 2010-05-13 kl. 09:38.
Citera
2010-05-13, 09:33
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Diskussioner om psykiska sjukdomar som inte konstaterats hos någon utav de inblandade får ni ta någon annanstans, liksom spekulationer kring vilka städer som har högre mordfrekvens än landet Sverige.

Det är ett fåtal användare som bidrar till större delen av all OT. Fortsätter ni så åker ni på tillsägelser.

// Mod
Citera
2010-05-13, 09:35
Medlem
pekingbrudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
Ragnar passar bra in på polisen gärningsmannaprofil av dubbelmördaren i Linköping. Även signalement passar.

Har han släkt i Linköping månne?

Intressant reflektion... Hoppas hans dna kollas mot andra oupplösta mordfall....
Citera
2010-05-13, 09:35
Medlem
Fint o se att man var duktigt snabb o namnge honom och få ut bild..Men på Ahmad i Landskrona har man varken namngett eller visat foto...
Citera
2010-05-13, 09:38
Medlem
antisocialbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marreparre
Kanske man har pratat med Ragnar på telefon då.

Förresten, är det klart att mamman inte har fler barn utöver dessa tre? Vill så gärna att hon har en till

Ja man önskar det men hade hon inte ett till barn i övre tonåren? eller har jag drömt ?
Citera
2010-05-13, 09:40
Medlem
antisocialbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antisocialbitch
Ja man önskar det men hade hon inte ett till barn i övre tonåren? eller har jag drömt ?

citerar mig själv nu eller är det så sorgligt att hennes enda kvarlevande barn är mördaren? No need for comments om detta redan varit uppe
Citera
2010-05-13, 09:41
Medlem
Citat:
Jag kan bara hålla med,vart hittar man tröst i ett sånt här fall?
Citera
2010-05-13, 09:41
Medlem
ttamizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ttamiz
OK nu börjar det klarna. Ragnar och hans biologiska Pappa (Mona's första man) är utöver LGS de två anhållna. Ragnar i sin frånvaro.

Kan ju vara så att biologiska pappan kan misstänkas för skyddande av brottsling. Ragnar är nog GM och pappan kan ha skyddat.

Ragnar fick ett spel när han blev utskälld eller nåt av pappan till de två halv-syskonen och dödade honom utan att barnen märkte nåt.

Han bestämde sig för att mörda dem också och sticka.

LGS kommer hem och ser eländet försöker få liv i någon blir blodig och ringer polisen. Blir svårt chockad och förvirrad.

Lite imponerad av min teori från i går morse. Verkar ju klockren.
Citera
2010-05-13, 09:42
Medlem
pekingbrudens avatar
Citat:
citerar mig själv nu eller är det så sorgligt att hennes enda kvarlevande barn är mördaren? No need for comments om detta redan varit uppe

Det är så sorgligt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in